Skip to main content
Beantwoord

Galaxy Watch 8 promotie geweigerd bij zakelijk abonnement – onduidelijke voorwaarden

• October 2, 2025
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hoi Odido,

Op 26 september 2025 heb ik een Samsung Galaxy S25 Ultra besteld met abonnement, mede vanwege de actie waarbij een gratis Galaxy Watch 8 werd aangeboden.

Tot mijn verbazing heeft Samsung mijn aanvraag afgewezen, omdat mijn aansluiting zakelijk zou zijn. Zij gaven mij letterlijk dit antwoord:

“Deelname is uitsluitend voorbehouden aan consumenten. Onder een consument wordt verstaan: een natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit. Deze voorwaarde is opgenomen in artikel 2, lid 5 van de actievoorwaarden.”

Tijdens mijn bestelling en op de Odido-site is echter nergens duidelijk vermeld dat zakelijke klanten van deze promotie uitgesloten zouden zijn. Voor mij was de actie een belangrijke reden om juist nu dit toestel en abonnement af te sluiten.

Ik voel me hierdoor misleid en wil graag dat dit netjes wordt opgelost. Mijn verzoek aan Odido:

• Regel alsnog dat ik de Galaxy Watch 8 ontvang, óf

• Bied een passende compensatie die gelijkwaardig is aan de waarde van de actie.

Ik zit bovendien nog binnen de wettelijke bedenktijd, dus mocht er geen oplossing komen, dan overweeg ik mijn abonnement te annuleren.

Graag hoor ik snel hoe dit opgelost kan worden.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door eric

Als je een zakelijk abonnement hebt afgesloten geldt er geen wettelijke bedenktijd. Dat is namelijk consumentenrecht. Waar op de odido website heb je precies je bestelling gedaan? Want die promo staat inderdaad op de zakelijke website, maar wordt altijd aangeboden door de fabrikant. Dit forun is alleen met consumenten en moderators die alleen in consumenten CRM kunnen. Bel daarom voor hulp met je accountmanager of de zakelijke helpdesk. Die zitten niet op dit forum.

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Als je een zakelijk abonnement hebt afgesloten geldt er geen wettelijke bedenktijd. Dat is namelijk consumentenrecht. Waar op de odido website heb je precies je bestelling gedaan? Want die promo staat inderdaad op de zakelijke website, maar wordt altijd aangeboden door de fabrikant. Dit forun is alleen met consumenten en moderators die alleen in consumenten CRM kunnen. Bel daarom voor hulp met je accountmanager of de zakelijke helpdesk. Die zitten niet op dit forum.