Skip to main content
Beantwoord

Galaxy Watch 7 cadeau bij Samsung Galaxy S25 128 GB

Goedemiddag,

Ik heb even een vraag.

Op de site van Odido staat dat je bij aankoop van een samsung galaxy S25 een gratis galaxy watch 7 erbij krijgt. Dat klinkt als een aantrekkelijke actie!

Maar nu is de vraag, moet je dan perse een 128 GB kopen van de S25 om te voldoen aan de actievoorwaarden? Want dat zie ik namelijk wel staan in de voorwaarden, maar op de site van samsung staat dat dat je ook voor de actie in aanmerking komt als je de 256 of 512 GB neemt. En daar wordt niks gezegd dat je dan perse de 128 GB moet nemen. Ook op de site van Ben zie ik staan dat het niet uitmaakt of je de 128, 256 of 512 GB neemt. 
Het lijkt nu dus erop dat alleen Odido meedoet met de actie als men een 128 GB koopt van de S25 terwijl samsung en Ben ook meedoen met de actie bij aankoop van de 256 en 512 GB van de S25. Zo wordt het bij Odido minder aantrekkelijk om de telefoon te kopen.

Graag zie ik uw reactie hierin tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Anne

Beste antwoord door annevvliet

Marciano van Odido schreef:

Hoi Anne, van harte welkom op de Community en tof dat je interesse hebt in de Samsung Galaxy S25! De Galaxy Watch7 actie is zeker een mooie extra en ik snap volkomen dat je zeker wil weten of je deze erbij krijgt. Geen zorgen, de Galaxy Watch7 actie geldt voor alle S25 telefoons, dus ook de 256GB en 512GB varianten. Als je op deze pagina op Odido.nl kijkt en 256GB of 512GB aanklikt zie je dezelfde acties staan, ook als je op 'Meer over deze aanbieding’ klikt. Waar zie je precies staan dat de actie alleen op de 128GB variant geldt? Dan laat ik dit graag aanpassen. Laat je het me weten voor welk toestel je gaat en of het lukt met je bestelling? Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het ook graag, ik ben er voor je! 😄

Goedemorgen Marciano,

Bedankt voor je bericht en helderheid. 

Gisteren heb ik daadwerkelijk de Galaxy S25 256 GB besteld en nu is het wachten tot hij bezorgd wordt :)

Nogmaals heel erg bedankt voor het reageren en de informatie en ook voor jou alvast een heel fijn weekend! :)

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 5 maart 2025

Dit soort acties worden ingezet door de toestelfabrikanten. Je moet cadeau;s of cash back ook bij een toestelfabrikant claimen. Omdat Samsung met verschillende providers en retailers afspraken maakt zie je soms dat er nuance verschillen zijn. Dat mogen ze natuurlijk doen en wellicht dat er ook vanuit een bepaade provider extra wordt betaald zodat Samsung hen een betere promotie geeft.

Anyway, jij hebt als consument wat te kiezen, dus vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Anne, van harte welkom op de Community en tof dat je interesse hebt in de Samsung Galaxy S25! De Galaxy Watch7 actie is zeker een mooie extra en ik snap volkomen dat je zeker wil weten of je deze erbij krijgt. Geen zorgen, de Galaxy Watch7 actie geldt voor alle S25 telefoons, dus ook de 256GB en 512GB varianten. Als je op deze pagina op Odido.nl kijkt en 256GB of 512GB aanklikt zie je dezelfde acties staan, ook als je op 'Meer over deze aanbieding’ klikt. Waar zie je precies staan dat de actie alleen op de 128GB variant geldt? Dan laat ik dit graag aanpassen. Laat je het me weten voor welk toestel je gaat en of het lukt met je bestelling? Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het ook graag, ik ben er voor je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 maart 2025

Goedemorgen Marciano,

Bedankt voor je bericht.

Op de site van Odido staat dat vermeld dat de actie van de Galaxy Watch 7 geldt bij aankoop van een Samsung Galaxy S25 128 GB. Zie printscreen hieronder.

Maar in dit geval mag ik dus gewoon kiezen voor de 256 GB? Dat vind ik wel heel leuk om te horen en ik ga nu waarschijnlijk zeker de overweging maken om de Galaxy S25 te bestellen :)

De bestelling zal wel lukken, mocht ik nog vragen hebben dan laat ik dit weten.

Nogmaals bedankt.

Groet Anne

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Anne, super bedankt dat je de moeite hebt genomen om het op te zoeken en er een screenshot van te maken! Hij is helemaal duidelijk voor me. Vaak kiezen we 1 toestel om ons op te focussen die we in de spotlight zetten. In dit geval was dat de Samsung Galaxy S25 128GB. Maar inderdaad geen zorgen, de actie geldt op alle geheugenvarianten. De actie loopt nog tot en met 30 maart dus je kan er rustig over nadenken. Claimen kan vervolgens tot en met 30 mei via deze pagina: Samsung Promoties. Laat je het me weten of je er daadwerkelijk voor hebt gekozen? Ik ben erg benieuwd en voor nu wens ik je alvast een héél fijn weekend! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Marciano,

Bedankt voor je bericht en helderheid. 

Gisteren heb ik daadwerkelijk de Galaxy S25 256 GB besteld en nu is het wachten tot hij bezorgd wordt :)

Nogmaals heel erg bedankt voor het reageren en de informatie en ook voor jou alvast een heel fijn weekend! :)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@annevvliet namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! We wensen je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We zitten voor je klaar! Dank en we wensen jou ook alvast een heel fijn weekend toe! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen