Skip to main content
Sticky

FAQ & Levertijden iPhone 18 Pro Max

• September 11, 2026
  • 48 reacties
  • 14173 Bekeken
Toon eerste reactie

48 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • September 18, 2026

Weet iemand waar ik de levertijden voor de apple watch ultra 4 kan vinden? Ik heb hem ook inmiddels bijna een week geleden besteld maar nog nul updates.

• is een nieuwe Poster
  • September 18, 2026

Weet iemand waar ik de levertijden voor de apple watch ultra 4 kan vinden? Ik heb hem ook inmiddels bijna een week geleden besteld maar nog nul updates.

Ik heb dinsdag besteld en het zojuist al opgehaald. (Natuurlijk titanium Ocean-band)

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • September 18, 2026

Mijn vrouw en ik hadden hem gelijk besteld. Zouden 18 september hem opgestuurd krijgen. Nu tussen 9 en 13 oktober.

Ik had nog gebeld of het goed zou komen en werd me ja verteld. U krijgt hem 19 september.

Vind het belachelijk… dan had ik hem ergens anders besteld. Maar dat heeft nu ook geen zin meer want nu overal lange levertijd.

Echt 5 jaar geen nieuwe telefoon en dan dit.

Ah joh, als je al 5 jaar geen nieuwe telefoon heb genomen kan je die twee weekjes ook nog wel wachten! 🤭

Nee, onzin natuurlijk. Het is ook gewoon oprecht vervelend. Probleem zit ‘m simpelweg in verwachtingen die medewerkers soms onterecht creëren. Wees gewoon eerlijk tegen mensen en zeg: we gaan leveren vanaf 18 september, maar hou er rekening mee dat het soms wat langer kan duren als een toestel niet voldoende voorradig is. Dan weet je tenminste van te voren wat je kan verwachten. In plaats daarvan zeggen medewerkers gewoon “komt wel goed joh”. Bang om de order te verliezen. Ik krijg zelf gelukkig vandaag (als het goed is) geleverd, maar heb het vorig jaar ook zo meegemaakt.

Tip van mijn kant: belsimpel.nl heeft vaak meer varianten op voorraad. 😊

• September 18, 2026

Ik heb nog steeds geen verwachte leverdatum bij mijn bestelstatus staan. Er staat nog steeds leverbaar vanaf 18 september. Heeft iemand anders dit ook?

• is een nieuwe Poster
  • September 18, 2026

Ik herken wat hierboven wordt genoemd: mijn bestelstatus is nog geen enkele keer veranderd. Er staat nog steeds ‘Leverbaar vanaf 18 september’, zonder een concrete verwachte leverdatum. Daardoor lijkt de bestelstatuspagina niet goed te werken. Waarom staat er nog steeds 18 september en wanneer wordt dit bijgewerkt? Een beetje meer transparantie en op zijn minst een indicatie van de verwachte levertijd zou ik erg waarderen.

• September 19, 2026

Zaterdagavond meteen een Iphone18 pro max met een nieuw abbonement bij Odido (nummerbehoud) besteld. Het enige wat ik heb ontvangen is een bestelbevestiging maar verder kom ik nergens. Mijn bestelstatus werkt niet dus kan mijn bestelling niet volgen. Iedere keer wanneer ik hem wil opzoeken staat er: “sorry, er ging iets mis”. Zowel de klantenservice als in de winkel kunnen ze mij niet helpen. Zij geven aan dat de bestelling geaccepteerd is en ik gewoon moet wachten.. pff

Heeft iemand anders dit probleem ook?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 19, 2026

Als ze bij de klantenservice je bestelling nog niet kunnen zien dan is het inderdaad even het weekend afwachten. Hier op het forum praat je met andere klanten en wij hebben zeker geen inzicht in bestellingen.

• September 19, 2026

Zij kunnen hem wel zien, maar ikzelf kan hem niet volgen. Was benieuwd of er andere mensen waren met hetzelfde probleem, vandaar mijn vraag. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@patlin ​@CloudOtter82 ​@Nadliv, ik heb meerdere signalen gekregen dat de bestelstatuspagina niet voor iedereen werkt en mijn collega's van IT zijn er al hard mee bezig. Omdat het voor sommige klanten wel werkt, zijn we op zoek naar nog meer voorbeelden van ordernummers i.c.m. foutmeldingen/screenshots. Willen jullie alle 3 jullie ordernummer doorgeven samen met een screenshot van de foutmelding die jullie krijgen? Kan gewoon hier in de reacties. Dan zet ik ze door, zodat mijn collega's het probleem sneller kunnen achterhalen en oplossen!

• is een nieuwe Poster
  • September 21, 2026

Hoi ​@patlin ​@CloudOtter82 ​@Nadliv, ik heb meerdere signalen gekregen dat de bestelstatuspagina niet voor iedereen werkt en mijn collega's van IT zijn er al hard mee bezig. Omdat het voor sommige klanten wel werkt, zijn we op zoek naar nog meer voorbeelden van ordernummers i.c.m. foutmeldingen/screenshots. Willen jullie alle 3 jullie ordernummer doorgeven samen met een screenshot van de foutmelding die jullie krijgen? Kan gewoon hier in de reacties. Dan zet ik ze door, zodat mijn collega's het probleem sneller kunnen achterhalen en oplossen!

258421241

• September 21, 2026

Mijn ordernummer is 258514567

Er staat geen tijdvak bij wanneer ik het kan verwachten.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi all, de bestelstatuspagina werkt weer. Belangrijk om te weten: Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Dan maak je gebruik van de bestelstatuspagina en zie je wanneer we je iPhone ongeveer verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden in de gekozen Odido Shop. De bestelstatus kan hier niet laten zien wanneer we 'm ongeveer verwachten.
Ga naar de bestelstatuspagina

• is een nieuwe Poster
  • September 22, 2026

Heel jammer dit… Ik heb de iPhone 18 Pro Max 256GB telefonisch besteld, slechts 9 minuten nadat de pre-order was geopend. Tijdens het bestellen werd mij verteld dat ik hem vrijdag 19 september zou ontvangen.

Nu staat er ineens een verwachte leverdatum van 9 t/m 13 oktober. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik hem waarschijnlijk ergens anders besteld.

Daarnaast ga ik op 6 oktober op vakantie, dus dat maakt het helemaal lastig.

Weet iemand hoe groot de kans is dat ik hem toch eerder ontvang dan de huidige verwachte leverdatum? Zijn er mensen die eerder een vergelijkbare situatie met Odido hebben meegemaakt?

• is een nieuwe Poster
  • September 22, 2026

Mijn vrouw en ik hadden hem gelijk besteld. Zouden 18 september hem opgestuurd krijgen. Nu tussen 9 en 13 oktober.

Ik had nog gebeld of het goed zou komen en werd me ja verteld. U krijgt hem 19 september.

Vind het belachelijk… dan had ik hem ergens anders besteld. Maar dat heeft nu ook geen zin meer want nu overal lange levertijd.

Echt 5 jaar geen nieuwe telefoon en dan dit.

Helaas maak ik nu precies hetzelfde mee. Ik heb hem ook direct besteld en mij werd verteld dat de verzenddatum 18 september zou zijn. Nu staat er ineens dat ik moet wachten tot 9–13 oktober.

Ik heb inmiddels meerdere keren gebeld, maar iedere medewerker vertelt weer iets anders. Ik hoop in ieder geval dat we hem alsnog eerder krijgen dan de huidige verwachte levertijd.

• is een nieuwe Poster
  • September 23, 2026

Hi all, de bestelstatuspagina werkt weer. Belangrijk om te weten: Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Dan maak je gebruik van de bestelstatuspagina en zie je wanneer we je iPhone ongeveer verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden in de gekozen Odido Shop. De bestelstatus kan hier niet laten zien wanneer we 'm ongeveer verwachten.
Ga naar de bestelstatuspagina

Hoi Marciano,

Vind je het niet een beetje vreemd dat klanten die voor thuisbezorging hebben gekozen wél een geschatte leverdatum krijgen, terwijl klanten met winkelafhaal helemaal geen ETA krijgen en alleen maar op een sms moeten wachten?

Kun je ook bevestigen of bestellingen voor winkelafhaal qua voorraadtoewijzing en wachtrij exact hetzelfde worden behandeld als bestellingen voor thuisbezorging? Met andere woorden: worden winkelafhaalbestellingen mogelijk later toegewezen, of blijft de oorspronkelijke besteldatum bepalend ongeacht de bezorgmethode?

Ik heb op 14 september besteld voor afhalen in de winkel, dus ik zou graag willen weten of die keuze invloed heeft op hoe snel het toestel aan mijn bestelling wordt toegewezen.

• Doet lekker mee
  • September 25, 2026

Worden nieuwe iPhone ook op zaterdag geleverd? Ik heb vandaag gezien dat die op voorraad is , nou weet ik niet wanneer ze hem versturen 

• September 27, 2026

Ik heb hem de 17e besteld en hij staat al 10 dagen in bestelling. Wat is de leverdatum voor mijn telefoon? 

• October 2, 2026

Wat een grap is dit bedrijf zeg. Bestelling op 12 september om 14.02 geplaatst. Vanwege 'technische problemen’ (bevestigd door Odido zelf) de bestelbevestiging pas op 14 september binnen gekregen. Krijg ik vandaag de mail dat mijn levering helaas is uitgesteld naar 27 oktober. Wat is dan nog het voordeel van pre-orderen, als ik hem nu (3 weken later) via Apple zelf bestel is hij nog sneller bij mij…

• is een nieuwe Poster
  • October 2, 2026

Wat een grap is dit bedrijf zeg. Bestelling op 12 september om 14.02 geplaatst. Vanwege 'technische problemen’ (bevestigd door Odido zelf) de bestelbevestiging pas op 14 september binnen gekregen. Krijg ik vandaag de mail dat mijn levering helaas is uitgesteld naar 27 oktober. Wat is dan nog het voordeel van pre-orderen, als ik hem nu (3 weken later) via Apple zelf bestel is hij nog sneller bij mij…

Heb zojuist precies hetzelfde probleem gekregen.. Ik heb op 12.09 om 14:09 mijn bestelling geplaatst en ik krijg nu een mail dat die pas tussen 23 en 27 oktober binnenkomt. Dit is de laatste keer dat ik bij odido bestel

• is een Top Poster
  • October 5, 2026

Besteld op 12 september. Na het ontvangen van de sms op donderdag1 oktober j.l., de nieuwe iPhone 18 Pro Max, 256 GB (Burgundy) nog dezelfde dag opgehaald bij de Odido winkel in Beverwijk 😎

• is een nieuwe Poster
  • October 6, 2026

Hallo ik ben ook benieuwd wanneer mijn iPhone 18 pro Max 256gb zwart geleverd wordt. Ik heb hem op 17 september besteld. En op de bestelstatus pagina staat nog steeds leverbaar vanaf 18 september.

Daar verandert ook helemaal niks.

ik hoop dat Odido een antwoord heeft.

• is een nieuwe Poster
  • October 6, 2026

Hi!

Ik heb op 13-09 een bordeauxrode 512gb besteld. Er staat nu vanaf 14-09 4-6 weken. Wat betekend dit dan voor mij? Dank!

• October 7, 2026

Ik heb een zwarte iphone 18 pro max 256g besteld en er staat op mijn bestelling’s pagina dat hij tussen 2 en 6 oktober bij odido zou zijn en daarna verstuurd zou worden alleen er is niks veranderd op de pagina en heb geen sms niks gekregen hoe kan dit? Alvast dank