Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 18 Pro Max. We werken de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de actuele levertijden als je nu bestelt.
Heb je de nieuwe iPhone 18 Pro Max al besteld? Check dan je verwachte levertijd op odido.nl/bestelstatus. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.
Levertijden iPhone 18 Pro Max.

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 7 oktober om 12:05 uur.
Ik heb een iPhone 18 Pro Max besteld. Wat is mijn levertijd?
Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Je ziet je levertijd makkelijk op onze bestelstatuspagina. Kwestie van je ordernummer, postcode en huisnummer invullen. Zie je daarna meteen wanneer we je iPhone verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.
Ga naar de bestelstatuspagina
Ruil je oude toestel in voor korting op de nieuwe iPhone 18 Pro Max.
Tijdelijk € 100 extra inruilvoordeel.
Je iPhone 16 Pro is tijdelijk tot wel € 700 waard. En een iPhone 15 Pro levert tot € 550 op. Bestel je nieuwe iPhone 18 Pro Max t/m 27 september 2026 en ontvang € 100 extra inruilvoordeel. Ook als je telefoon wat gebruikssporen heeft. Je nieuwe iPhone nog niet in huis? Geen zorgen. Je hoeft je oude telefoon pas in te ruilen nadat je nieuwe binnen is.
Veelgestelde vragen over de bestelling.
Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?
We proberen de leverdatum van je telefoon zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen dezelfde telefoon willen. Hierdoor duurt het langer voor we de iPhones bij iedereen geleverd krijgen.
Iemand die ik ken heeft de telefoon al gekregen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar sommige kleuren zijn sneller leverbaar. Daardoor kan iemand die later bestelde zijn iPhone toch eerder krijgen.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog aanpassen?
Je kan je bestelling niet aanpassen. Komt omdat we ‘m al hebben vastgelegd. Wil je toch een andere iPhone? Annuleer dan je bestelling, en plaats een nieuwe. Belangrijk: je komt dan wel achteraan de wachtrij te staan. Kijk goed welke kleur en geheugenvariant sneller leverbaar is.
Voor antwoorden op de meestgestelde vragen kan je terecht in FAQ & Levertijdentopic hieronder. Daar vind je alles over de nieuwe iPhone en de actuele levertijden.
Heb je nog een vraag over je bestelling of de levertijd? Stel ’m hieronder. We helpen je graag.