Skip to main content
Sticky

FAQ & Levertijden iPhone 18 Pro

• September 11, 2026
  • 12 reacties
  • 4661 Bekeken
Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 18 Pro. We werken de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de actuele levertijden als je nu bestelt.

Heb je de nieuwe iPhone 18 Pro al besteld? Check dan je verwachte levertijd op odido.nl/bestelstatus. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.

Levertijden iPhone 18 Pro.

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 7 oktober om 12:05 uur.

Ik heb een iPhone 18 Pro besteld. Wat is mijn levertijd?

Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Je ziet je levertijd makkelijk op onze bestelstatuspagina. Kwestie van je ordernummer, postcode en huisnummer invullen. Zie je daarna meteen wanneer we je iPhone verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.
Ga naar de bestelstatuspagina

Ruil je oude toestel in voor korting op de nieuwe iPhone 18 Pro.

Tijdelijk € 100 extra inruilvoordeel.

Je iPhone 16 Pro is tijdelijk tot wel € 700 waard. En een iPhone 15 Pro levert tot € 550 op. Bestel je nieuwe iPhone 18 Pro t/m 27 september en ontvang € 100 extra inruilvoordeel. Ook als je telefoon wat gebruikssporen heeft. Je nieuwe iPhone nog niet in huis? Geen zorgen. Je hoeft je oude telefoon pas in te ruilen nadat je nieuwe binnen is.

Veelgestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je telefoon zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen dezelfde telefoon willen. Hierdoor duurt het langer voor we de iPhones bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft de telefoon al gekregen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar sommige kleuren zijn sneller leverbaar. Daardoor kan iemand die later bestelde zijn iPhone toch eerder krijgen.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog aanpassen?

Je kan je bestelling niet aanpassen. Komt omdat we ‘m al hebben vastgelegd. Wil je toch een andere iPhone? Annuleer dan je bestelling, en plaats een nieuwe. Belangrijk: je komt dan wel achteraan de wachtrij te staan. Kijk goed welke kleur en geheugenvariant sneller leverbaar is.

Voor antwoorden op de meestgestelde vragen kan je terecht in FAQ & Levertijdentopic hieronder. Daar vind je alles over de nieuwe iPhone en de actuele levertijden.

Heb je nog een vraag over je bestelling of de levertijd? Stel ’m hieronder. We helpen je graag.

12 reacties

• is een Top Poster
  • September 12, 2026

Maak het nog verschil Of je hem

in de winkel ophaalt of thuis laat afleveren ? 

• is een Top Poster
  • September 17, 2026

Wanneer worden de levertijden geupdate 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@jeroenvervuren, tof dat je kijkt naar de iPhone 18 Pro. Nee hoor, thuisbezorging of ophalen in de Odido Shop verschilt niet. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@TimX, zodra de uitlevering is begonnen zullen we dagelijks updates ontvangen en communiceren. Heb je al besteld? Dan hoef je niet naar de levertijdentopics te kijken. Dan houd je je bestelling in de gaten via de bestelstatuspagina. Ik hoop dat je je iPhone snel in handen hebt!

• is een Top Poster
  • September 17, 2026

Hoi ​@TimX, zodra de uitlevering is begonnen zullen we dagelijks updates ontvangen en communiceren. Heb je al besteld? Dan hoef je niet naar de levertijdentopics te kijken. Dan houd je je bestelling in de gaten via de bestelstatuspagina. Ik hoop dat je je iPhone snel in handen hebt!

Mijn bestelstatus pagina werkt helaas niet

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

​@TimX Goedemorgen, heb je voor mij je ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee!

• is een Top Poster
  • September 18, 2026

​@TimX Goedemorgen, heb je voor mij je ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb het ordernummer in een prive bericht gestuurd alvast bedankt!

• heeft eerste post geplaatst
  • September 18, 2026

Ik heb hetzelfde probleem als Tim. Bij mij werkt de bestelstatus pagina ook niet.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor je ordernummer ​@TimX! ​@tristandankers het probleem is inmiddels doorgezet naar mijn collega's van IT. Zodra de bestelstatus weer goed werkt of als ik meer duidelijkheid heb, laat ik het jullie weten!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@TimX, heb je voor mij ook een screenshot van de foutmelding die je krijgt? Mijn collega's hebben op dit moment meer voorbeelden nodig om het probleem te achterhalen, omdat het bij sommige klanten wel werkt.

​@tristandankers Heb jij toch nog naast je ordernummer ook een screenshot van jouw foutmelding voor me?

• is een Top Poster
  • September 21, 2026

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@TimX ​@tristandankers, de bestelstatuspagina werkt weer. Belangrijk om te weten: Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Dan maak je gebruik van de bestelstatuspagina en zie je wanneer we je iPhone ongeveer verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden in de gekozen Odido Shop. De bestelstatus kan hier niet laten zien wanneer we 'm ongeveer verwachten.
Ga naar de bestelstatuspagina