FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim
In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.
Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?
Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.
Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?
De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar
Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?
Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.
Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?
De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.
Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?
Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?
Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch
Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?
De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.
Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?
Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.
Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?
De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.
Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Bladzijde 8 / 18
Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten.
Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.
Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.
Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:
Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.
Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd.
Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd
Ik heb hem ook op de dag dat preorder begon besteld en heb hem ook sinds vandaag binnen. Er is dus wel uitgeleverd. Ook via AMP.
Dat Tmobile de klanten beter had kunnen informeren snap ik heel goed! Maar Tmobile is wel afhankelijk van derden in dit geval Apple. En ja Tmobile verkoopt de Watch natuurlijk voor ongeveer 130 euro minder dan andere winkels. Dus toen dit duidelijk werd, is er een stormloop gekomen op de Watch. Wij hebben hem hier ook besteld en baalden natuurlijk ook. Maar goed inderdaad de informatie had beter gemoeten.
Los van de stormloop heb ik nog niet het idee gekregen dat er ook maar 1 persoon al met een Ultra van t-mobile om z’n pootje loopt.
Als ik het zo lees, mensen die überhaupt meer dan 800 euro neertellen en voor de meesten onder ons dit klokje binnen 3 jaar afschrijven, gewoon naar de Apple store willen gaan om daar de Watch maar te bemachtigen, gaat het hun niet zozeer om de korting.
Intussen klagen we lekker verder terwijl we wachten (-:
Ik heb die van mij via T-Mobile besteld op de dag dat je kon pre orderen.
Kreeg de watch gisterochtend via AMP geleverd.
Dat is goed te horen. Gelukkig is er wel wat geleverd
Ik heb hem ook op de dag dat preorder begon besteld en heb hem ook sinds vandaag binnen. Er is dus wel uitgeleverd. Ook via AMP.
Nice! Goed om ook de positieve berichten te horen.
Ik heb ‘m een dag na de start van de pre order besteld en nog niks vernomen. Wellicht komende week hoor ik wat. Ook begin ik wat te twijfelen aan het laten leveren in de winkel..
Hier ook 9 september een (vroege) pre-order geplaatst en vandaag netjes via AMP geleverd. Moet zeggen dat het Ocean bandje me eigenlijk positief heeft verrast, past en zit beter dan ik had verwacht.
Moet zeggen dat ik me wel een beetje in de maling voel genomen en daarbij het gevoel heb aan het lijntje te worden gehouden.
Heel rap graag feedback van T-mobile!
Hier ook 9 september een (vroege) pre-order geplaatst en vandaag netjes via AMP geleverd. Moet zeggen dat het Ocean bandje me eigenlijk positief heeft verrast, past en zit beter dan ik had verwacht.
Eens. Ik vind het Ocean bandje echt perfect zitten. Ook de sluiting werkt top. Van tevoren had ik enige twijfels of het materiaal van het bandje misschien stroef zou zijn in contact met lakens tijdens het slapen. Maar dat ik totaal niet het geval. Ook de Midnight kleur vind ik mooi. Bij bepaald licht lijkt het ook een beetje heel diep donkerblauw.
Goede morgen,
ik heb de alpine besteld, wie heeft deze al binnen en mijn vraag, welke maat krijg je erbij vanT-mobile s/m/l?
grt
dennis
Goede morgen,
ik heb de alpine besteld, wie heeft deze al binnen en mijn vraag, welke maat krijg je erbij vanT-mobile s/m/l?
grt
dennis
Medium
Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.
niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff
Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.
niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff
Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina
Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.
niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff
Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina
Bij mij heeft dat ook een paar dagen geduurd nu zie ik het wel bij bestel status. Waarschijnlijk moeten ze het nog goed keuren. En mijn ervaring bij T-Mobile is dat ze totaal niet snel zijn met hun dingen te regelen voor klanten. Alleen als klant wil worden dan zijn ze in eens heel snel en daarna houd het ook echt op.
Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.
niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff
Ik ook 10/9 besteld en kan zelfs mijn bestelling niet terugvinden op de bestelstatus pagina
Bij mij heeft dat ook een paar dagen geduurd nu zie ik het wel bij bestel status. Waarschijnlijk moeten ze het nog goed keuren. En mijn ervaring bij T-Mobile is dat ze totaal niet snel zijn met hun dingen te regelen voor klanten. Alleen als klant wil worden dan zijn ze in eens heel snel en daarna houd het ook echt op.
Ik ga het wel meemaken, ben een geduldig mens en zie wel wanneer ik hem geleverd krijg. Ben al jaren een tevreden klant bij deze club en natuurlijk is het communicatief niet bijzonder sterk van T-Mobile maar ga persoonlijk niet over huilen verder, wacht liever een paar weken en steek die €135 prijsverschil in mijn eigen zak
Ik denk dat T-Mobile zichzelf in de voet geschoten heeft door alleen horloges met bandje m te bestellen en misschien daardoor een kleinere levering gehad heeft. Uiteraard geldt dit niet voor alle bandjes.
Dat zou ook verklaren waarom Amac nu een levertijd heeft staan van 1-5 weken en T-Mobile 6-8 weken.
Misschien moet de afdeling inkoop even wakker worden?!
Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols.
Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols.
Wanneer besteld?
Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols.
Wanneer besteld?
09-09-2022 omstreeks 15:00 uur
Vanmiddag gebeld door een Tmobile shop in Amsterdam met het bericht dat ik de Ultra kon ophalen en ondertussen hangende aan mn pols.
Wanneer besteld?
09-09-2022 omstreeks 15:00 uur
Ik op 10/9 dus nog even wachten maar
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Ik bestelde het op 10 september en mijn vriend bestelde het op de 14e. Ik schat dat ik het volgende week zou moeten ontvangen, maar mijn vriend weet het niet zeker, omdat het lijkt alsof de levering nu erg traag is
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Het is jammer
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Het is jammer
Tja, defect product is gewoon pech hebben en kan niemand iets aan doen. Infantiel de winkel uitgezet worden, first time for everything I guess, vond ik een waardeloze ervaring.
Blijkbaar ben ik niet de enige zie screenshot volgende post.
Is de beste man wellicht overwerkt?
Als je mensen om het minste of geringste zonder service, incl. een houding van I dont give a f*ck de winkel uitzet snap je het denk ik niet helemaal…
Meerdere Google reviews liegen er niet om voor wat betreft de filiaal manager Hakan, welke mij ook hielp, blijkbaar veel meer mensen met soortgelijke ervaringen. Wat doet die vent nog in jullie winkel?
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Schandalig! Wanneer een product binnen een paar uur een defect vertoont, zou je in Nederland wel mogen verwachten dat de verkoper het als aannemelijk beschouwd dat het product op moment van verkoop het defect al had (natuurlijk afhankelijk van wat het defect is).
Maar ik vrees ook dat ze niet nog een paar Ultra’s op de plank hebben liggen. Omruilen zal inderdaad wat lastig worden.
Zo’n store is het visitekaartje voor de organisatie. Blijkbaar ziet T-mobile dit toch anders, als ik je zo lees.
Ik hoop dat je via de klantenservice wel correct geholpen zal worden. Succes!
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Lekker dan…hier kun je misschien met je klacht terecht.
Ook balen van je Ultra, wat is er precies mis mee?
Wat me net overkwam,
Ik ging met de Ultra terug, vanwege een defect, naar de Tmobile shop op het Buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mij wordt verteld dat er niks voor mij betekend kan worden en dat ik het maar met de klantenservice moet regelen. Nadat ik liet blijken dit maar een vreemde gang van zaken te vinden werd mij het volgende gezegd:
”Wat probeert u nu te bereiken met dit gedrag?”
Geen enkele service, geen enkele medeleven en werd uiteindelijk de winkel uitgezet (letterlijk er uit gezet) met een defecte Ultra.
Er was geen sprake van een ruzie of verhitte discussie maar de verkoper in kwestie wilde mij absoluut niet helpen, maakte het persoonlijk door mij op mijn, alles behalve incorrecte, gedrag aan te spreken en zette mij letterlijk de winkel uit door de deur open te houden en al gebarend mij de winkel uit te zetten.
Ik wil hier heel graag werk van maken en wil mijn Ultra omgeruild hebben.
Graag wat ondersteuning vanuit Tmobile en bij deze ook een klacht nav bovenstaand verhaal.
Schandalig! Wanneer een product binnen een paar uur een defect vertoont, zou je in Nederland wel mogen verwachten dat de verkoper het als aannemelijk beschouwd dat het product op moment van verkoop het defect al had (natuurlijk afhankelijk van wat het defect is).
Maar ik vrees ook dat ze niet nog een paar Ultra’s op de plank hebben liggen. Omruilen zal inderdaad wat lastig worden.
Zo’n store is het visitekaartje voor de organisatie. Blijkbaar ziet T-mobile dit toch anders, als ik je zo lees.
Ik hoop dat je via de klantenservice wel correct geholpen zal worden. Succes!
Ik ben er vrij nuchter onder verder, defect kan nu eenmaal gebeuren en heeft niemand invloed op. Ik ben door gegaan naar de Apple store en ben daar prima geholpen, is er naar mijn klacht gekeken en krijg ik eerdaags antwoord.
De wijze van omgang en het ineens persoonlijk maken was natuurlijk ongehoord.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.