Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28403 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

afhaalorders vindt je daar niet terug, die kan alleen CS of de winkel zelf inzien. Verder klopt het inderdaad dat je geen communicatie krijgt tot hij klaar is om af te halen. Eigenlijk hetzelfde als bij een thuislevering, geen communicatie tot AMP is geïnformeerd/ hij in de winkel ligt.

 

In het verleden kon ik gewoon de order checken voor de T-Mobile Shop

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

Dat kan, maar of je ook wat terug ziet wat je besteld hebt.. :-)

Ol krijg ook de melding dat er niks is gevonden.

Contact opnemen met T-Mobile?

Reputatie 2

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Ik kon mijn bestelling ook niet vinden via de pagina (nu nog niet trouwens). Daarom heb ik vanmiddag de Klantenservice gebeld. En na het doorgeven van mijn bestelnummer kon de Klantenservice mijn bestelling gelukkig wel vinden. Blijkbaar werkt die bestelstatus pagina niet feilloos.

Nu afwachten wanneer we een mail van T-Mobile krijgen...

Levertijd in het actuele lijstje is bijgewerkt naar 6 tot 8 weken. Ik ben erg benieuwd of ik vandaag een seintje krijg om mijn Ultra op te gaan halen in de shop.

Zou het, voor diegene die vandaag/morgen niets horen, nu 6 tot 8 weken gaan duren? Krijgen we daar een seintje van? 

Reputatie 3

@Johrick Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

Hi @Johrick, kun jij ons miss meer info geven? Vanaf welke besteldatum geldt de nieuwe verwachte levertijd van 6 tot 8 weken? 

Reputatie 2

@Johrick Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

Hi @Johrick, kun jij ons miss meer info geven? Vanaf welke besteldatum geldt de nieuwe verwachte levertijd van 6 tot 8 weken? 

Goeie vraag. Daar ben ik ook benieuwd naar.

Reputatie 5

Het lijkt mij wat vreemd als wekenlang de 23ste als datum van levering wordt verkondigd en dit nu ineens met 6-8 weken verlengd zou worden. Ik ga er dus vanuit dat die tijd geldt voor wanneer je nu een Watch zou bestellen.

Reputatie 3

Ik krijg net een sms dat de levertijd van mijn watch is veranderd en ik word doorverwezen naar deze pagina. Hopelijk krijgt iedereen de sms en kan ik hem alsnog snel verwachten. Anders slaat T-Mobile wel de plank mis met hun communicatie.

Reputatie 2

Ultra besteld met levertijd vanaf 23 sept nu een SMS met aangepaste levertijd en een verwijzing naar het forum

met aangepaste levertijden…

Zoals ik al verwachte op de dag dat ze geleverd kunnen worden … wordt de levertijd 6-8 weken later !!!

beetje erg jammer … wees gelijk eerlijke en lok geen klanten met valse datum !!!

 

Mcnvdijk

Reputatie 2

Ik krijg net een sms dat de levertijd van mijn watch is veranderd en ik word doorverwezen naar deze pagina. Hopelijk krijgt iedereen de sms en kan ik hem alsnog snel verwachten. Anders slaat T-Mobile wel de plank mis met hun communicatie.

Ook de sms gekregen. Ik ben bang dat we 6 tot 8 weken moeten wachten.

Net een bericht van T-Mobile:
 

Beste klant, de levertijd voor jouw Apple Watch is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/jouw-watch Groeten, T-Mobile

En die pagina wijst naar dit topic. 

???

Reputatie 3

Haha het blijft spannend😂 Net ook de sms gekregen, we zullen het zien. Hopelijk mag ik hem vandaag of morgen ophalen in de winkel. Zondagochtend vertrekt m’n vlucht naar Corsica om 6 dagen te hiken, zou mooi zijn om hem daar goed aan de tand te voelen.

Ook benieuwd welk bandje ik er bij krijg, volgend de klantenservice de trail zwart, maar ik heb mijn twijfels;)

Reputatie 2

T-mobile heeft het goed voor elkaar 😉 Tot nu toe met Apple iPhones nooit problemen gehad, maar een watch, daar ga ik geen 8 weken op zitten wachten. Als er nog geen voorraad is, of nog niet is toegewezen, kan ik je met 99% zekerheid vertellen dat je 6-8 weken kan gaan wachten. Ook bij ophalen in de winkel. Tenzij er eerder voorraad is, maar dat verwacht ik niet. 

Reputatie 1

Heb zojuist ook de sms gekregen met de verwijzing over de aangepaste levertijden.

Besteldatum 11-09 06:11

Bevestigings sms 13-09 10:39

apple watch ultra met oranje trail loop.

ophalen in de winkel

Reputatie 4

Ik zal vandaag contact opnemen met de klantenservice, ik ben geduldig en bereid om een ​​paar dagen of zelfs een week te wachten, maar 6-8 weken is niet acceptabel, als het zo lang duurt, annuleer ik de bestelling, ik wil niet  wacht zo lang op een horloge, ik ga er direct een kopen in de Apple Store

Reputatie 3

Dan wens ik je veel succes:

 

Reputatie 4

Dan wens ik je veel succes:

 

Als ik in de Apple Store koop, kies ik er natuurlijk voor om naar de winkel te gaan om het op te halen, niemand zal de expresdienst kiezen, de koeriersdienst van Apple is altijd traag geweest

Reputatie 2

Ik zal vandaag contact opnemen met de klantenservice, ik ben geduldig en bereid om een ​​paar dagen of zelfs een week te wachten, maar 6-8 weken is niet acceptabel, als het zo lang duurt, annuleer ik de bestelling, ik wil niet  wacht zo lang op een horloge, ik ga er direct een kopen in de Apple Store

Ik heb net geannuleerd via de Klantenservice. Ik ga echt geen 6-8 weken wachten. Heb er net 1 gekocht bij Apple. Vandaag op te halen.

Reputatie 2

Hier precies hetzelfde, vanmiddag lekker ophalen, en ook nog het bandje in de juiste maat!

Reputatie 1

Dit is toch achterlijk dat we pas op de dag waarop de bestellingen zouden binnenkomen pas te horen krijgen dat onze bestelling niet binnen gaat komen. Hoe moeten we dit pikken als klant, we worden voor voorgelogen. Dan kunnen ze wel met de bullshit komen dat ze afhankelijk zijn van Apple, maar Apple doet me de belofte niet, dat is t-mobile. Als ze vanaf het begin hierover duidelijk waren prima, maar dit is onacceptabel. 

Reputatie 3

Dit is toch achterlijk dat we pas op de dag waarop de bestellingen zouden binnenkomen pas te horen krijgen dat onze bestelling niet binnen gaat komen. Hoe moeten we dit pikken als klant, we worden voor voorgelogen. Dan kunnen ze wel met de bullshit komen dat ze afhankelijk zijn van Apple, maar Apple doet me de belofte niet, dat is t-mobile. Als ze vanaf het begin hierover duidelijk waren prima, maar dit is onacceptabel. 

Bij de iPhone ging het anders. Hier hadden ze op 9 september aangegeven leverbaar vanaf 16 september. Echter hebben ze dit de hele week laten staan. Bij de Ultra werd elke dag een update gegeven met leverbaar vanaf 23 september. Ja dat hadden ze bij de iPhone ook elke dag kunnen doen. Maar zet er gewoon neer leverbaar vanaf / komt uit op 23 september, levertijd nog onbekend.

Reputatie 2

Zojuist Ultra besteld en vandaag ophalen in Haarlem !!

diverse types toch snel leverbaar !!

T-mobile ga ik annuleren, dan maar geen korting 

 

 

Reputatie 2

Zojuist Ultra besteld en vandaag ophalen in Haarlem !!

diverse types toch snel leverbaar !!

T-mobile ga ik annuleren, dan maar geen korting 

 

 

Hier hetzelfde hoor. Ik ga hem om 12 uur bij Apple in Amsterdam in ontvangst nemen. Zwarte ocean strap. T-Mobile is geannuleerd.

Reputatie 2

Gewoon te bestellen vandaag … !!! Mogelijk niet je gewenste bandje maar die kan je ook bestellen op Aliexpress!!

 

 

 

Reputatie 4

Dit is toch achterlijk dat we pas op de dag waarop de bestellingen zouden binnenkomen pas te horen krijgen dat onze bestelling niet binnen gaat komen. Hoe moeten we dit pikken als klant, we worden voor voorgelogen. Dan kunnen ze wel met de bullshit komen dat ze afhankelijk zijn van Apple, maar Apple doet me de belofte niet, dat is t-mobile. Als ze vanaf het begin hierover duidelijk waren prima, maar dit is onacceptabel. 

Inderdaad, iets meer mea culpa en wat meer persoonlijke aandacht (melding van wat voor jouw persoonlijk de geschatte levertijd is) zou meer op zijn plaats zijn bij een dure aankoop en een abonnement van 2 jaar. Deze mededeling voelt meer als een dikke middelvinger.

Reageer