Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28403 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 2

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Reputatie 4

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Ik weet het, bedankt, maar zeg alsjeblieft direct TMNL bedankt, want Tmobile is een Duits bedrijf met diensten over de hele wereld

Reputatie 4

@Andrew0719 T-Mobile USA is nooit onderdeel geweest van DT en T-Mobile NL is sinds de verkoop ook geen onderdeel meer van DT. Dat ze de naam blijven hanteren wil niet zeggen dat het nog T-Mobile is in de internationale zin. TMNL is dus een zelfstandige onderneming welke louter in NL een netwerk heeft en niet internationaal. Overigens is er in Italie en Australie geen provider welke de naam T-Mobile draagt. 
 

@UltraDog ik begrijp je goed en ben het ook met je eens dat er best expliciet mag staan! Dan zou ook dit gesprek niet eens gevoerd zijn.

Bovendien, hoewel T Mobile geen directe diensten heeft in Australië en Italië, implementeert het een coöperatief systeem met andere telecommunicatiebedrijven, bijvoorbeeld in Australië werkt T mobile samen met drie grote telecommunicatiebedrijven

Reputatie 2

Ben toch wel benieuwd wanneer we iets horen over het ophalen van de Ultra :-/

Reputatie 2

Ik heb daarnet een bericht van AMP ontvangen voor maken afspraak. 
 

ultra - groen bandje. Bestelnummer 7532xxxx

Reputatie 4

Heeft iemand een bericht van AMP ontvangen?

Reputatie 2

Heeft iemand een bericht van AMP ontvangen?

Ik nog niet helaas

Reputatie 5

Ik heb bericht gehad maar kon pas kiezen voor Zaterdag als bezorging 

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Reputatie 2

Hier ook nog steeds geen bericht.

Reputatie 3

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Ik ook, kom maar op met die mail van AMP!!

 

Reputatie 2

Ik heb de Ultra zakelijk besteld, met als optie ophalen in de shop. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Bij ophalen hoor je sowieso niets voor morgen

Reputatie 5

De mails worden op first in first out verstuurd. 
Het kan dus zijn dat T-Mobile maar een beperkt aantal watches heeft gehad.

Of de mail staat in je spam

Reputatie 2

De mails worden op first in first out verstuurd. 
Het kan dus zijn dat T-Mobile maar een beperkt aantal watches heeft gehad.

Of de mail staat in je spam

Ik heb vanmiddag de Klantenservice gebeld om iets meer te weten te komen over de status van mijn bestelling. De aardige dame meldde me dat ik morgen of maandag een bericht krijg wanneer ik in de shop de bestelling kan ophalen...

Reputatie 5

AMP heeft Vrijdag als optie toegevoegd. Vermoed dat dit eerder een fout betrof. 
Watch wordt nu op Vrijdag bezorgd

Reputatie 2

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Reputatie 5

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Het is lastig om in te schatten.
T-Mobile krijgt zijn levering pas ook laat en dat is vooraf dus niet te communiceren. 
Zelfs bij Apple zijn er zulke issues. 

Reputatie 2

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Het is lastig om in te schatten.
T-Mobile krijgt zijn levering pas ook laat en dat is vooraf dus niet te communiceren. 
Zelfs bij Apple zijn er zulke issues. 

Ja, ik kan me daar alles bij voorstellen. First in, first out is dan een logisch gevolg. En het blijft vast een administratieve uitdaging om alles goed te coördineren.

Reputatie 3

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

 

Dit was een reactie op: 

Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

 

ik heb de Ultra op zaterdag pas besteld, maar na het lezen van dit antwoord had ik toch hoop om hem morgen te krijgen. Maar ik heb nog niets van gehoord, dus de kans zal wel klein zijn dat het binnenkort geleverd wordt.

Geen probleem verder hoor. Maar het is wel jammer dat er zo veel onduidelijkheid is over levertijden. Een kleine indicatie zou fijn zijn.

Ik vond dit ook een gevaarlijke uitspraak. Ik was er wel blij mee, maar zekerheid is het nog steeds niet. Op dit moment nog niks gehoord, aangezien ik hem bij de winkel ga ophalen hoop ik morgen iets te horen. We gaan het mee maken! Hopelijk hebben we allemaal dit weekend!

Reputatie 3

Ik vond dit ook een gevaarlijke uitspraak. Ik was er wel blij mee, maar zekerheid is het nog steeds niet. Op dit moment nog niks gehoord, aangezien ik hem bij de winkel ga ophalen hoop ik morgen iets te horen. We gaan het mee maken! Hopelijk hebben we allemaal dit weekend!

ik heb 'm op 10-9 besteld en ook nog niets gehoord, hopelijk zijn ze nog druk bezig met de mailtjes!

Reputatie 4

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Reputatie 5

Als je kiest voor ophalen in de winkel, worden er geen mails verstuurd vanuit AMP. 
De betreffende T-Mobile shop neemt contact met je op als de watch voor je klaar ligt. 
Dit zal waarschijnlijk vrijdag of zaterdag zijn. 

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

Reputatie 2

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

afhaalorders vindt je daar niet terug, die kan alleen CS of de winkel zelf inzien. Verder klopt het inderdaad dat je geen communicatie krijgt tot hij klaar is om af te halen. Eigenlijk hetzelfde als bij een thuislevering, geen communicatie tot AMP is geïnformeerd/ hij in de winkel ligt.

 

Reputatie 5

Ook gekozen voor ophalen in de winkel en tot op heden niets gehoord. Kan mijn bestelling nog steeds nergens terug vinden en is er sprake van een alles behalve transparante communicatie.

 

 

Via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus kan je de order status checken

Dat kan, maar of je ook wat terug ziet wat je besteld hebt.. :-)

Ol krijg ook de melding dat er niks is gevonden.

Reageer