FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim
In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.
Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?
Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.
Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?
De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar
Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?
Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.
Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?
De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.
Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?
Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?
Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch
Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?
De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.
Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?
Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.
Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?
De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.
Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
Bladzijde 14 / 18
10-9-2022 besteld nog steeds niks
@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?
@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?
Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?
@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?
Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?
Bij belsimpel kan je hem nu nu bestellen en morgen in huis hebben. Ik zit nog steeds te wachten sinds 10 september ik ben tmobile nu wel echt te haten. En ik begin te twijfelen om te annuleren
@Pharwin Als je het nu rechtstreeks bij Apple koopt en het wordt op 26 oktober verzonden, is het dan absurd dat we de goederen die we voor 23 september hebben besteld niet kunnen ontvangen?
Ook al is de voorraad beperkt, de bestelling voor 23 september moet toch voor 26 oktober verzonden zijn?
Bij belsimpel kan je hem nu nu bestellen en morgen in huis hebben. Ik zit nog steeds te wachten sinds 10 september ik ben tmobile nu wel echt te haten. En ik begin te twijfelen om te annuleren
Ik ben speciaal overgestapt naar T-mobile om de monopoliepositie die ze hebben op cellulair op de Apple Watch.. bewust niet met al onze abonnementen, gelukkig! Zodra die monopolie uit de weg is, ben ik, zoals het er nu naar uit ziet, als de wiedeweerga weg bij T-mobile om nooit weer terug te keren.
En even voor de duidelijkheid; dat is vanwege de misleiding, onjuiste informatie verstrekking en uitblijven van passende oplossing*. Wat een sneue club incapabele professionals zeg!
*even een opsomming
Reclame maken met de woorden pre-order maar een maand later niet eens dag 1 van de pre-order uitgeleverd
blijven in excuses hangen -als een peuter- dat het aan de andere partij ligt. Neem je verantwoordelijkheid voor en geef gewoon toe dat je de ‘enorme vraag’ niet tijdig en uiteindelijk onhandig hebt gecommuniceerd
jullie bieden een product aan welke niet leverbaar is en informeren de klant hier niet over, bieden geen passende oplossing
maken reclame waarin jullie expliciet aangeven dat je overal bereikbaar bent met jullie cellular abonnement voor de Apple Watch. Naderhand blijkt dat er uitzonderingen zijn als; alleen binnen Nederland.
Alsnog blijf ik hoopvol en sta ik open voor een goed gesprek en passende oplossing en wellicht valt de totaal indruk dat T-mobile op mij heeft gemaakt nog te nuanceren.
Ze komen niet verder dan; ligt aan Apple die levert niet. Een zinnig antwoord komt er niet.
Ik krijg steeds meer vraagtekens bij die monopolie die T-mobile op de cellular voor de Apple Watch heeft, hoe de concurrentie deze service al tijden in nevelen verhuld betreffende het wanneer ze dit gaan aanbieden.. riekt naar een gevalletje ‘MickeyMouse geld’.
Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld.
Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld.
Dus als T-mobile u vier maanden laat wachten, wacht u dan ook? Hoe eerder hoe beter, hoewel we T-mobile niet onmiddellijk na de 23e zullen vereisen, maar als Apple en Amazon binnen twee weken kunnen leveren, waarom zes tot acht weken wachten? en we hebben nooit afgesproken om zes tot acht weken te wachten om te verzenden
Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld.
Je doelt nu enkel op de levertijd. T-mobile heeft ten tijde van de pre order enkel de leverdatum van de 23ste gehanteerd. Pas op de 23ste communiceren ze over 6-8 weken.
Waarom zou je gebruik maken van een pre order wanneer je het 4 weken eerder bij de concurrenten kan kopen? Wat is het nut van een pre order waarbij je 6-8 weken langer moet wachten dan wanneer je bij de concurrentie gaat shoppen?
Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:
Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)
Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:
Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)
Dan heeft de reactie van deze persoon maar één like gekregen, en deze persoon "ceeejeee" die de post leuk vond "is net lid geworden", het is zo zielig en belachelijk dat er twee robots naar buiten kwamen en met elkaar handelden
Worden er überhaupt (mondjesmaat) Watch Ultra’s uitgeleverd of hebben ze in het begin een paar gehad en is het nu wachten op een tweede lading?
Wat is de reden dat er geen enkele informatie komt vanuit T-Mob? Je lapt even vooraf een smak geld in goed vertrouwen en dan wordt je compleet genegeerd. Niet zeuren, gewoon bek dicht en wachten.
Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen.
Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen.
Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..
Mediamarkt zijn ze gewoon op voorraad, met morgen geleverd of vandaag afhalen voor sommige modellen.
Ze hebben de pre order totaal verkloot en verschuiven dit naar verwoording als ‘ongeduldige klant’, ‘zeurende klant’..
klopt helemaal.
Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-)
Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.
Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)
De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.
Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.
Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..
Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.
Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..
Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt.
Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.
Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..
Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt.
T-mobile doet dat monopoly positie
Ondertussen op Mediamarkt
Ondertussen op Mediamarkt
ligt toch echt aan Apple dat tmobile niet geleverd krijgt, aldus tmobile in elke reactie. Of er is maar een kleine voorraad en elke winkel keten heeft moeite met leveren. Geld blijkbaar niet voor de MM rare gang van zaken en nog slechtere communicatie van tmobile.
Het ligt ook wellicht aan de beperkte type aanbod. Als ik bij Apple kijk, zie ik dat de zwarte Ocean band een langere levertijd heeft staan dan de andere typen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.