Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28418 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 5

@Hzs20009 Je kan je bestelling annuleren en vervolgens de juiste kleur bestellen (-;

het mooiste zou zijn als ze het uurwerk en de band als los verkopen. Dan heb je meer grip op dit soort situaties

Reputatie 2

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Correctie, ik heb bestelnr. 76067***. Uw bestelling is niet goed door het systeem gegaan dus hij is niet meegenomen in de bestelling… we moeten hem annuleren en u dient hem opnieuw te bestellen. Watch ultra, tot over 6 weken….. balen!

En toen werd ik vanochtend gebeld door de shop, je horloge ligt hier maar je bestelling is geannuleerd. Wil je op je nieuwe bestelling wachten of deze ophalen. Dus ik ben de blije bezitter van de oranje alpine. Iedereen heel veel suc6/sterkte met wachten!!

Reputatie 2

Hou Amazon in de gaten.

gisteren middag kon ik er 2 kopen een alpine starlight  M en een alpine groen M.

en een uur later later kon ik er nog 2 bestellen 2x alpine oranje M

dus heb ik de groene en de starlight gelijk weer geannuleerdwand ik wou 2 met oranje band.

Dus gewoon in de gaten blijven houden ze komen toch steeds weer te koop.

en ze worden zo bezorgt door Amazon.

Reputatie 2

Hou Amazon in de gaten.

gisteren middag kon ik er 2 kopen een alpine starlight  M en een alpine groen M.

en een uur later later kon ik er nog 2 bestellen 2x alpine oranje M

dus heb ik de groene en de starlight gelijk weer geannuleerd wand ik wou 2 met oranje band.

Dus gewoon in de gaten blijven houden ze komen toch steeds weer te koop.

en ze worden zo bezorgt door Amazon.

 

 

3 weken geleden mijn Apple Watch Ultra order geannuleerd toen eindelijk duidelijk werd dat met het Alpine bandje maat M geleverd werd. Voor mij helaas niet de juiste maat. Heb bevestigingsmail gehad van de annulering maar nog altijd mijn geld niet terug ontvangen.. 

meerdere keren contact gehad met verschillende afdelingen 🙄 en iedere keer beloftes die dus nog altijd niet waargemaakt worden.

Erg slecht voor een groot bedrijf als T-Mobile anno 2022!!

Reputatie 4

Omdat ik niet voor thuisbezorging had gekozen kon ik mijn horloge nog niet ophalen in de winkel, er zijn mensen op deze pagina die bestelden na mijn besteltijd en ze kregen het omdat ze voor bezorging met AMP kozen, dit is onterecht. Ik heb op 9 september om 16:28 besteld  !!!!

Heb ik ook 

Reputatie 2

3 weken geleden mijn Apple Watch Ultra order geannuleerd toen eindelijk duidelijk werd dat met het Alpine bandje maat M geleverd werd. Voor mij helaas niet de juiste maat. Heb bevestigingsmail gehad van de annulering maar nog altijd mijn geld niet terug ontvangen.. 

meerdere keren contact gehad met verschillende afdelingen 🙄 en iedere keer beloftes die dus nog altijd niet waargemaakt worden.

Erg slecht voor een groot bedrijf als T-Mobile anno 2022!!

Ik ben benieuwd ik heb gisteren geannuleerd en mij werd mede gedeeld binnen 2 weken het totale bedrag terug gestort zou krijgen.

Dus ook dit kan T-Mobile weer niet goed regelen.

ben benieuwd als ik mijn telefoon rekening is niet betaal of ze dan ook zo lang gaan wachten😂

3 weken geleden mijn Apple Watch Ultra order geannuleerd toen eindelijk duidelijk werd dat met het Alpine bandje maat M geleverd werd. Voor mij helaas niet de juiste maat. Heb bevestigingsmail gehad van de annulering maar nog altijd mijn geld niet terug ontvangen.. 

meerdere keren contact gehad met verschillende afdelingen 🙄 en iedere keer beloftes die dus nog altijd niet waargemaakt worden.

Erg slecht voor een groot bedrijf als T-Mobile anno 2022!!

Ik ben benieuwd ik heb gisteren geannuleerd en mij werd mede gedeeld binnen 2 weken het totale bedrag terug gestort zou krijgen.

Dus ook dit kan T-Mobile weer niet goed regelen.

ben benieuwd als ik mijn telefoon rekening is niet betaal of ze dan ook zo lang gaan wachten😂

Die mededeling van “binnen 2 weken” heb ik ook al een paar keer gekregen van verschillende medewerkers, inmiddels is het al 3 weken geleden..

Ook hier mijn plek in de wachtrij opgegeven. Communicatie naar klanten is heel slecht. Bij Amazon inmiddels besteld en die gaat maandag geleverd worden. Voor een ieder die een bandje in een maat besteld heeft die niet blijkt te passen: Let op bij het om en af doen. de sluiting kan de behuizing van de Watch bekrassen. 

 

Reputatie 4

Ook hier mijn plek in de wachtrij opgegeven. Communicatie naar klanten is heel slecht. Bij Amazon inmiddels besteld en die gaat maandag geleverd worden. Voor een ieder die een bandje in een maat besteld heeft die niet blijkt te passen: Let op bij het om en af doen. de sluiting kan de behuizing van de Watch bekrassen. 

 

Ik heb na 10 sep nog niks gehoord over wanneer of hoe ik hem op kan halen

Reputatie 5

Het sneue is dat het gebrek aan communicatie allemaal ingecalculeerd is door de organisatie. Het wordt weer tijd dat bedrijven zich durven te onderscheiden van de standaard die tegenwoordig heerst. 
 

Buffers inbouwen met callcenters en winkels die niet meer te horen krijgen dan nodig is. Nodig is om de winst te optimaliseren.

 

Het is echt niet okay vanuit klantvriendelijk oogpunt dat je een pre-order start waarbij je twee weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre-orders hebt uitgeleverd zonder de klant hierover tijdig goed te informeren.

Anders gezegd; T-mobile had na week 1 van de pre-order al een indruk moeten hebben betreffende vraag en aanbod discrepantie en tijdig de klant dienen te informeren dat er ‘enorme vraag’ is naar het betreffende product, bij voorkeur aangevende dat bepaalde types, kleuren harder gaan dan verwacht.

 

 

Reputatie 4

Het sneue is dat het gebrek aan communicatie allemaal ingecalculeerd is door de organisatie. Het wordt weer tijd dat bedrijven zich durven te onderscheiden van de standaard die tegenwoordig heerst. 
 

Buffers inbouwen met callcenters en winkels die niet meer te horen krijgen dan nodig is. Nodig is om de winst te optimaliseren.

 

Het is echt niet okay vanuit klantvriendelijk oogpunt dat je een pre-order start waarbij je twee weken na de release nog niet eens dag 1 van de pre-orders hebt uitgeleverd zonder de klant hierover tijdig goed te informeren.

Anders gezegd; T-mobile had na week 1 van de pre-order al een indruk moeten hebben betreffende vraag en aanbod discrepantie en tijdig de klant dienen te informeren dat er ‘enorme vraag’ is naar het betreffende product, bij voorkeur aangevende dat bepaalde types, kleuren harder gaan dan verwacht.

 

 

Ja heel raar je pre orderd iets denkend dat je het 23 september op je pols hebt en dan 9 dagen verder heb je nog niets eens te horen gekregen hoe of wat

Reputatie 3

Verder geen bestellingen meer uitgeleverd? ik had gehoopt dat het mondjesmaat een beetje door zou druppelen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Het klopt inderdaad dat er vanuit hier nog niet veel gecommuniceerd wordt als we nog wachten op de voorraad. Mijn excuses hiervoor. Het verschilt natuurlijk per Watch, maar als ik zo naar de levertijden kijk, verwacht ik dat veel van jullie tussen 7 en 21 oktober meer te horen krijgen over de bezorging, mits jullie deze direct met de pre-order hebben besteld. Dit is uiteraard afhankelijk van de precieze datum dat je hebt besteld en welk model je hebt besteld.

  • Apple Watch S8 41mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken
  • Apple Watch S8 45mm zwart alucase/BKSB CEL - levertijd: 3 tot 4 weken
  • Apple Watch S8 45mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken
  • Zie dit topic

Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. Die gloednieuwe Watch zal het waard zijn!

Reputatie 3

Hi allemaal,

Het klopt inderdaad dat er vanuit hier nog niet veel gecommuniceerd wordt als we nog wachten op de voorraad. Mijn excuses hiervoor. Het verschilt natuurlijk per Watch, maar als ik zo naar de levertijden kijk, verwacht ik dat veel van jullie tussen 7 en 21 oktober meer te horen krijgen over de bezorging, mits jullie deze direct met de pre-order hebben besteld. Dit is uiteraard afhankelijk van de precieze datum dat je hebt besteld en welk model je hebt besteld.

  • Apple Watch S8 41mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken
  • Apple Watch S8 45mm zwart alucase/BKSB CEL - levertijd: 3 tot 4 weken
  • Apple Watch S8 45mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken
  • Zie dit topic

Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben. Die gloednieuwe Watch zal het waard zijn!

 

Daar hebben wij toch helemaal niks aan?
Er staat nu voor de Ultra watches:

 

Apple Watch Ultra 49mm TiCase/ zwart /OB CELL - levertijd: 6 tot 8 weken

Apple Watch Ultra 49mm TiCase/ oranje /AL CELL M - levertijd: 6 tot 8 weken

Apple Watch Ultra 49mm TiCase / groen /AL CLL M - levertijd: 6 tot 8 weken

Apple Watch Ultra 49mm TiCase / wit /AL CLL M - levertijd: 6 tot 8 weken.

 

Is dat als je nu besteld, of als je in de pre order hebt besteld en vanaf wanneer is dat dan?
Is dat vanaf 23 september gerekend of nu nog 6-8 weken?
Is er verschil in de levertijden van de verschillende polsbandjes?
T-Mobile moet mensen echt beter informeren, het is een puinhoop!!

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Reputatie 1

Het is schandalig, dat T-mobile de klanten niet op de hoogte houd van de leveringen. Op moment van bestellen werd er door T-mobile aangegeven dat de Apple Watch Ultra op 23 september in voorraad zou zijn. Jammer genoeg zijn we nu ongeveer 4 weken verder na pre-order en nog steeds geen Apple Watch in bezit. Het is naar mijn idee beschamend hoe slecht de informatievoorziening is. Het artikel wat vandaag eerder door T-mobile is geplaatst geeft nog steeds geen duidelijkheid. Het is bijzonder dat er een levertijd aangehouden word van 6 tot 8 weken dat is ongeveer 3 a 5 weken langer dan wanneer je bij Apple besteld. Ik ben behoorlijk teleurgesteld door T-mobile...

Reputatie 5

@Marciano Hoe zit het met de Ultra? Is jouw verwachting dat ook deze Watch (ook voor afhalen in de shop?) tussen 7 - en 21 oktober geleverd gaat worden, voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van de pre-order?

 

Reputatie 2

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Ik denk dat T-mobile gewoon een andere kijk op zaken heeft kennelijk hoeft T-mobile zich niet aan de wet te houden maar owee als je je rekening van hun niet betaald.

Even voor de duidelijkheid dit staat er in de wet wat betreft terug betalen van producten.

De wet

De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”. De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.
 

mij moet ook mijn €864,73 nog terug krijgen.

mochten ze dit niet binnen die 2 weken doen zet ik gewoon mijn rechtsbijstand verzekering er op.

wand dit is gewoon schandalig 

Reputatie 2

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Ik denk dat T-mobile gewoon een andere kijk op zaken heeft kennelijk hoeft T-mobile zich niet aan de wet te houden maar owee als je je rekening van hun niet betaald.

Even voor de duidelijkheid dit staat er in de wet wat betreft terug betalen van producten.

De wet

De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”. De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.
 

 Ik wacht ook nog op mijn €864,73 

mochten ze dit niet binnen die 2 weken doen zet ik gewoon mijn rechtsbijstand verzekering er op.

wand dit is gewoon schandalig 

 

Reputatie 5

@Onair010 heb je ze al formeel een herinnering gestuurd en vervolgens een ingebrekestelling?

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Reputatie 4

En mensen die geannuleerd hebben 3 weken geleden het geld terug storten!!

Ik denk dat T-mobile gewoon een andere kijk op zaken heeft kennelijk hoeft T-mobile zich niet aan de wet te houden maar owee als je je rekening van hun niet betaald.

Even voor de duidelijkheid dit staat er in de wet wat betreft terug betalen van producten.

De wet

De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”. De wet geeft aan dat je moet terugbetalen binnen 14 dagen nadat een consument aangegeven heeft te willen retourneren, NIET 14 dagen nadat je het product daadwerkelijk retour hebt ontvangen.
 

 Ik wacht ook nog op mijn €864,73 

mochten ze dit niet binnen die 2 weken doen zet ik gewoon mijn rechtsbijstand verzekering er op.

wand dit is gewoon schandalig 

 

Ik heb mijn verlenging gisteren geannuleerd en vandaag al het geld (963 euro) retour ontvangen. Best bijzonder hoe het de ene keer goed gaat en de andere keer niet...

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃


Dat is mooi, er wordt dus nog wel geleverd 👍🏻

Reputatie 5

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Reageer