Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Zojuist afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag. Had verlengt via webshop, wordt geleverd via AMP.


Verlengt via webshop, geleverd via AMP

Dan klopt het dus niet wat hajar zei?

Nee, dit klopt niet. Misschien komt het dat ik niet vooruit heb betaald maar voor betalen bij aflevering heb gekozen.


Verlengt via webshop, geleverd via AMP

Dan klopt het dus niet wat hajar zei?

Nee, dit klopt niet. Misschien komt het dat ik niet vooruit heb betaald maar voor betalen bij aflevering heb gekozen.

Ik had wel vooruit betaald en de levering gaat alsnog via AMP


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00


Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅


Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Welke kleur heb je besteld?


Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Welke kleur heb je besteld?

Zwart 128 gb. Is natuurlijk ook wel een populaire kleur/opslag


Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald


Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald

Gaat om een zwarte pro max 256


Misschien is de volgorde van het uitsturen van mailtjes ook afhankelijk van plaats en/of regio.


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 

Vind t heel raar wamt in de shop werd er gesproken van thuis levering.. denk dat ik t op me buik kan schijven dat ik m voor dinsdag heb..


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 


Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?


Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?

Nope


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.

Heb je daarna nog een e-mail/sms gekregen met een bestel/order nummer en meer informatie betreft je contract? Wellicht dat nieuwe klanten proces wel wat langer duurt met controleren van ingevulde gegevens etc.


Zelf mijn abonnement verlengd met de pro max 256gb (paars) en bestelbevestiging ontvangen om 19:57 afgelopen vrijdag. Nog geen bericht gehad en bestelstatus nog op ‘wachten op voorraad’. Ben benieuwd! Verschilt natuurlijk ook per kleur/opslag allemaal. Gekozen voor thuislevering overigens


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Hier vrijdag ook een 256 GB pro max paars besteld. Bevestigd op vrijdag om 14:48, verlenging bestaand abo. Ordernummer 75321xxx, bezorging via PostNL.

Bestelstatus geeft wachten op voorraad aan...lijkt erop alsof de AMP leveringen een stapje verder zijn. Ga er vanuit dat het wel goed komt :)


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.

Nee hoor nog niets ontvangen en ben al 6 jaar klant bij tmobile dus geen voorrang ;)


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Hier vrijdag ook een 256 GB pro max paars besteld. Bevestigd op vrijdag om 14:48, verlenging bestaand abo. Ordernummer 75321xxx, bezorging via PostNL.

Bestelstatus geeft wachten op voorraad aan...lijkt erop alsof de AMP leveringen een stapje verder zijn. Ga er vanuit dat het wel goed komt :)

Kan je er vanuit gaan dat als er levering postnl in je bevestiging staat, dat dit ook echt zo is?

Of zijn er ook mensen waar in de mail staat levering per postnl, en toch een mail van AMP hebben gehad?


Reageer