Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.

Ik heb wel een smsje ontvangen dat de bestelling goed ontvangen is….


Worden verlengingen met PostNL of met AMP verstuurd?


Worden verlengingen met PostNL of met AMP verstuurd?

Ligt eraan of er nog betaald moet worden, die van mij zou met amp bezord worden omdat de betaal link niet werkte, echter is mij bevestigd dat nu het betaald is, er met post nl bezorgd word


Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?


Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik denk nog niemand omdat de voorraad donderdag pas geleverd word aan t mobile..


Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik denk nog niemand omdat de voorraad donderdag pas geleverd word aan t mobile..

Vandaag hebben de grotere partijen (inclusief T-Mobile) de actuele aantallen gehad die ze gaan ontvangen. Morgenavond worden de eerste AMP mails voor afspraken verstuurd. Het is al jaren en jaren zo dat dat op woensdagavond plaats vind.

 

De voorraad is bij alle grote partijen al bekend, KPN heeft al telefoons gekoppeld aan orders en Coolblue heeft vanavond mensen gebeld die net buiten de boot vielen om hun kleur/opslagcapaciteit te veranderen, daar was het zwarte model compleet uitverkocht en alle andere modellen nog beschikbaar.

Morgen zullen we dus wel meer horen.


Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 


Ik heb het ook nog eens nagelezen, vorig jaar ging het precies op dezelfde manier. Heel lang was niet bekend wat de daadwerkelijke aantallen en levertijden zijn. Ik had toen op zaterdag avond pas besteld en gekozen voor afhalen. En inderdaad, woensdag kreeg ik een bericht dat ik een afspraak kon inplannen voor afhalen. 
Dus als het goed is, gaat het vandaag gebeuren!


Heeft iemand ervaring met PostNL levering van de telefoon ipv AMP ? Hoe was dat


Heeft iemand ervaring met PostNL levering van de telefoon ipv AMP ? Hoe was dat

Hi, Wat ik weet van voorgaande jaren Iphone 11/12/13 pro, is dat AMP best vol zat op dag van levering. Je moest dan een andere dag kiezen ( vrijdag en zaterdag zaten vrijwel zo goed als vol ), zo had je eigenlijk jouw nieuw iPhone niet op dag van release, ook al was hij al voor jou beschikbaar. 

Voordeel van Postnl is dat zij meer mankracht hebben en mocht het zijn dat je niet thuis bent, je deze zelf zou kunnen ophalen bij een dichtstbijzijnde Postnl punt. 

Ik laat mijn iphones bij een T-Mobile zaak afleveren, ik persoonlijk vind dat makkelijker. 


Am I the only one that cannot find any order in the "Order status" page? I placed my order at 14.30 on the release day, however till now I haven't got any further information after receiving the confirmation letter.


Am I the only one that cannot find any order in the "Order status" page? I placed my order at 14.30 on the release day, however till now I haven't got any further information after receiving the confirmation letter.

When I try to request the status, it says “An error has occured”. However, I’ve read somewhere this happens when you’ve selected to pick up the phone at a store, so I’m just hoping everything goes alright 😂


Weten jullie ook niet wanneer jullie uberhaupt iets horen over de levertijden? Vrijdag had ik de klantenservice nog aan de lijn omdat ik een ‘geannuleerd’ malitje had gehad en die zei zal maandag/dinsdag wel worden waar we wat weten. 


Weten jullie ook niet wanneer jullie uberhaupt iets horen over de levertijden? Vrijdag had ik de klantenservice nog aan de lijn omdat ik een ‘geannuleerd’ malitje had gehad en die zei zal maandag/dinsdag wel worden waar we wat weten. 

Normaliter rond woensdag(avond) als je hebt gekozen voor bezorgen. PostNL kan wel eens pas morgen(avond) iets laten horen. En afhalen in de winkel krijg je een SMS als die klaar ligt (of de volgende dag klaar ligt). Dus dat kan morgen zijn als jouw toestel vrijdag opgehaald kan worden.


Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.


Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Via PostNL?


Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Via PostNL?

Zou kunnen, staat er niet bij.


Op de dag van de pre-sale om 14:15 die iPhone 14 Pro Max besteld. De bestelstatus is zojuist aangepast met deze info: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. Zou dit een standaard melding zijn of kan ik het vrijdag nog verwachten. Ben benieuwd.

Via PostNL?

Zou kunnen, staat er niet bij.

Kreeg je een melding ervan of keek je gewoon zelf bij de bestelstatus?


Ik heb zelf gekeken bij de bestelstatus. 


Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00


Dit werd in het levertijd forum gedeeld door Hajar:

 

Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 


Verlengt via webshop, geleverd via AMP


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅


Verlengt via webshop, geleverd via AMP

Dan klopt het dus niet wat hajar zei?


Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

Ordernummer of tijd van bestellen 🤣


Reageer