Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Ja precies dit krijg ik ook. Vandaar mijn vraag. Maar misschien heeft u gelijk en moet ik gewoon even afwachten. Ik had aangegeven om het op te halen in een T-Mobile winkel. Dacht dat het daarmee te maken had. 


Ook hier netjes gisteren gaan zitten rond de pre order tijd en ging het fout bij de betaling via de ideal link, zoals meerdere hier hebben beschreven. sinds dien de melding; Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. ook weer dezelfde melding bij de herinnering. Ik hoop inderdaad dat de mensen die deze melding hebben gekregen gewoon de kans krijgen om de betaling aan de deur te doen.


Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen.


Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 


Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.


Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan


Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan


 

ik heb verlengd met een Early Renewal.


@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊


Very strange situation for me. I was able to order around 2:40 pm on Friday, and I didn't receive the order number then. The next day I tried to order again but it did not let me and then I called T-Mobile and they said my order is cancelled. After that I tried many things in T-Mobile store and via call but nothing seemed to work and yesterday after 3 days I got an email saying my first order is confirmed with the order number….. And even though it says the order was placed on 9th the order number is quite high so hope I get it this week!


@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Goedemorgen, ik heb vanmorgen contact gehad met T-Mobile omdat ik wat vragen had over mijn bestelling en betaling en ik heb toen ook met haar over de eventuele leverdata gehad. Mevrouw gaf aan de telefoon aan dat hun pas aankomende donderdag de toestellen binnen krijgen ( ze hebben op dit moment dus geen enkel toestel op voorraad ). Vanaf vrijdag wordt de site hier dus denk ik ge-update. Een vriendin van mij werkt bij Vodafone en die heeft hetzelfde verteld dat er op dit moment nog geen enkele voorraad is bij de providers.


For those who have the payment problem, I tried the link again today and it worked this time. I have paid successfully. I hope I can wait for my new phone this time. Order number 75318xxx


Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 


Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Ik heb zojuis ook betaald, via de link in de mail! Maar geen bevestiging..


Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.


Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.


Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"


Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!


Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is


Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 


Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.


Bij mij en bij mijn zus werkt de bestelstatus niet, wel de mail gehad.

Update, op andere forums kom ik tegen dat afhaal bestellingen niet meegenomen worden in de online bestelstatus.


Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 


Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 


Bij mij staat er nu dat mijn bestelling niet gevonden is. Heb ook aangegeven het zelf op te halen in de winkel. 

ik heb dus hetzelfde probleem, we zijn niet alleen want op de tweakers forums heeft ook niemand met afhaal een ‘gevonden’ bestelling. Komt wel goed :) 

Gister belde een medewerker van T-Mobile mij om me te helpen met de pre-order (dit had ik vrijdag al gedaan, dus lekker op tijd van haar). Maar ze kon het wel nakijken en zei dat alles goed liep. Dus geen zorgen. Hoop dat ik het vrijdag kan ophalen. 


Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Ik heb dit nagevraagd via de chat en zij konden mijn order wel inzien en dat alles goed was gegaan. Er staat “er is een fout opgetreden” omdat de telefoon er nog niet is aangezien het een pre order is. Dus komt als het goed is wel goed!

Bij mij doet de bestelstatus link het nu wel en daar staat ook dat de bestelling goed is gegaan maar de levering onbekend omdat er nog geen voorraad is

 

Vanaf vandaag heb ik deze status ook


Reageer