Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14 via de winkel in Roosendaal
Bestelling was geslaagd.
Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.
Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?
Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.
Wie weet het antwoord?
Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.
De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.
Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14 via de winkel in Roosendaal
Bestelling was geslaagd.
Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.
Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?
Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.
Wie weet het antwoord?
Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.
De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.
Wees blij dat je bestelbevestiging mail heb gekregen… 14:37 besteld, en nog steeds geen bevestingmail ontvangen...
Verschil kan ook zijn dat de ene klant wel een toestelkrediet heeft (dus BKR controle/registratie) en de ander het toestel direct volledig betaald.
@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld.
Wat moet/kan ik nu doen?
Vandaag rond 15:19 besteld en rond 18:37 kreeg ik de bevestiging. Hopelijk zit ik nog bij de eerste levering (iPhone 14 pro max 256gb)
Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14 via de winkel in Roosendaal
Bestelling was geslaagd.
Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.
Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?
Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.
Wie weet het antwoord?
Opgelost!
Na contact met de klantenservice blijkt dus dat de bestelling/verlenging niet door is gekomen ondanks de melding op het scherm dat de bestelling/vermelding geslaagd was.
Heb meteen opnieuw de bestelling/verlenging telefonisch gedaan en binnen een uur per email de bevestiging binnen gekregen.
Uitlevering van iPhone 14 vindt plaats vanaf 16 september.
Ik had een betaalmail en daarna ook bevestiging met contract (na betalen uiteraard) maar daarna ook weer een annulering. Heb gebeld met de klantenservice en in deze casus (dus als je alle mails ook zo hebt gehad) is de annuleringsmail niet terecht verzonden
@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld.
Wat moet/kan ik nu doen?
Opgelost. Helaas eerste order niet doorgekomen maar nu met behulp van andere verkoop medewerker order opnieuw ingeschoten en direct bevestiging in de email.
Ik wil iets verwijderen/wijzigen maar dat gaat niet
Ik moest ook een nieuwe bestelling plaatsen bij de klantenservice na problemen met de betalingslink. hij verzekerde me dat ze genoeg voorraad hebben dat de mijne nog steeds zal worden verzonden met de eerste bestellingen. Laten we zien…
Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen?
Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen?
Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel.
Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen?
Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel.
Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word
Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel.
Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.
Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word
Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel.
Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.
En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.
Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.
Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel.
Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.
Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word
Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar een beetje overheen gelezen… oeps, maar ik heb in de winkel op ideal gedrukt, helaas kon ik toen niet betalen omdat ik mn verificatie moet doen via de reader, sindsdien krijg ik die melding, gewoon afwachten dus en hopelijk aan de deur betalen,?!
En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.
Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:
...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…
Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).
Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.
Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)
En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.
Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:
...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…
Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).
Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.
Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)
Helemaal eens met je reactie inderdaad 2x de klantenservice gesproken wat er overeen komt is het verhala van de ideal betaal link die dus bij bestelling word gestuurd, 24 uur later en na 6 dagen, echter vertelde de tmobile shop dus dat omdat het een verlenging is er aan de deur betaald moet worden, ik hoop dat alles goed komt en ja amders is het maar even heel zuur.. tevens zei de vrouw aan de klantenservice dat ze mijn ouder kon annuleren en mij met een nieuwe order op de zelfde plek in de wachtrij kon zetten, wat ik daar van geloof weet ik zelf nog niet helemaal..
Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer.
Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer.
De enige mail die ik heb heeft als titel, bedankt voor je bestelling bij t mobile en daaronder staat “alles over jouw bestelling “ en daaronder wst info maar verder niets..
Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer.
Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'.
Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer.
Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'.
Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren
Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
Werkt momenteel alleen dus niet :)
Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
Werkt momenteel alleen dus niet :)
Ah top dit kende ik nog niet, even in de gaten houden dus !
Ik heb rond 14:20 besteld early renewal, ook de betaal link gekregen en betaald. Hopelijk ben ik er door 🤲 XD