Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Ik heb een bericht ontvangen van AMP over de leveringsdatum van de iPhone pro 256


Ik heb een bericht ontvangen van AMP over de leveringsdatum van de iPhone pro 256

Welke kleur en waarmee begint je ordernummer? 😊


I received a message from AMP about the delivery date of the iPhone pro 256

What color and what does your order number start with?

bestelnummer 75367XXX

iPhone 14 Pro 256GB Paars
De datum van toepassing 09-09-2022. 11:54PM


I received a message from AMP about the delivery date of the iPhone pro 256

What color and what does your order number start with?

bestelnummer 75367XXX

iPhone 14 Pro 256GB Paars
De datum van toepassing 09-09-2022. 11:54PM

Dacht even dat het om de Pro Max ging. Maar gelukkig een ander type, anders werd ik echt gek haha


I received a message from AMP about the delivery date of the iPhone pro 256

What color and what does your order number start with?

bestelnummer 75367XXX

iPhone 14 Pro 256GB Paars
De datum van toepassing 09-09-2022. 11:54PM

Dacht even dat het om de Pro Max ging. Maar gelukkig een ander type, anders werd ik echt gek haha

 Hahah Heb geduld, hij komt wel👍🏻


 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Hi! Heb je hem vandaag kunnen ophalen? 😊

@TalithaS Ik heb mijn telefoon binnen ja. Viel mij op dat het in de shop in Veldhoven om 1730uur ineens heel druk werd, al weet ik niet of die allemaal voor een iPhone kwamen.


Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!


Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

@Gioia Waarom hebben jullie de linkjes naar de topics van de Pro en Pro Max verwijderd? Daar stonden terechte kritiekpunten in die jullie niet beantwoorden.


Schijnt dat de linkjes niet meer optimaal werken in de hoofd post hierboven, mocht iemand ze zoeken:

Pro: 



Pro Max: 

 


Zo juist bericht gehad van Amp, 

bestelling via klantenservice met early besteld omdat mijn andere iphone kapot is gegaan.

order nummer 7534xxxx

iphone 14 pro max (zwart 256gb)


Ik heb ook vanmiddag bericht gekregen van AMP om een bezorg afspraak te maken.

Gelijk een afspraak gemaakt voor 22-09-2022 tussen 10:00 en 13:00.

Het gaat om een Apple iPhone 14 Pro Max 512GB Zilver.

Telefonisch besteld op 12-09-2022 om 12:30. Bestelnummer 7544xxx.


Ik heb ook vanmiddag bericht gekregen van AMP om een bezorg afspraak te maken.

Gelijk een afspraak gemaakt voor 22-09-2022 tussen 10:00 en 13:00.

Het gaat om een Apple iPhone 14 Pro Max 512GB Zilver.

Telefonisch besteld op 12-09-2022 om 12:30. Bestelnummer 7544xxx.

Begint er dan eindelijk vaart in te komen? ik heb ook op 12-09 besteld en bestelnummer 7545xxx gekregen.


Iemand die eerste cijfers kan delen van zijn ordernummer die een 14 pro max 256 black heeft opgehaald. ik ben benieuwd hoever ze zijn ik heb zelf namelijk nummer: 75328xxx en nog niks gehoord. 


Iemand die eerste cijfers kan delen van zijn ordernummer die een 14 pro max 256 black heeft opgehaald. ik ben benieuwd hoever ze zijn ik heb zelf namelijk nummer: 75328xxx en nog niks gehoord. 

ik zou dat even hier vragen 

 


@dado Dat had te maken met dat er aan de achterkant een aantal linkjes niet werkten, waardoor aan de voorkant de pagina niet werd doorverwezen. We kregen dan te zien '’Deze pagina is niet gevonden'’. Deze moesten we opnieuw erin zetten, zodat er weer op geklikt kan worden! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Vanmiddag eindelijk de iPhone 14 pro 128gb zwart afgehaald in Zwolle bij de winkel. Vrijdag 9-9 besteld telefonisch om 14:20 met het order nr 753207XX. Vandaag om 11:30 een telefoontje dat hij klaar lag. Succes iedereen met wachten. 


Ik blijf het maar vreemd vinden. Om precies 14:00 heb ik een bestelling gedaan (zakelijk) van 2x de Max Pro 128Gb Paars. Ik heb geen bevestiging gehad alleen maar het ondertekenen van een contract. Betaling loopt via AMP (normaal komt die op de volgende factuur) dus aan die tijd kan ik geen rechten ontlenen. 
 

na afgelopen maandag gebeld te hebben kreeg ik een ordernummer en te horen dat ze het zelf ook niet weten wanneer de volgende lichting is. 

ordernummer 7535XXXX wat ook vreemd is omdat iedereen die hier later besteld heeft een lager ordernummer heeft. Ik baal wel, vooral van de slechte communicatie (ik weet ook niet wat het maandbedrag, eenmalige kosten of mijn abonnement kosten zijn).

Daarvoor bellen heb ik ook geen zin in, je staat vlot 45 minuten in de wacht.

 


Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 


My contract is due for renewal in November, but I was invited to renew already. I renewed but ordered an iPhone 13 mini. Do I need to wait to November to receive it? If earlier, where can I see the status? Thank You.


Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 

Nog niet bekend.. bij mij staat de status dat het 3-4 weken kan duren. Misschien wat langer??


Anyone here received delivery message  for iPhone 14 pro max 128 GB black  and gold 1 TB  with or after 75350… order number? *  Ordered at 9 september around 15:30 and received confirmation email in the evening around 18:00 . 


Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 

Nog niet bekend.. bij mij staat de status dat het 3-4 weken kan duren. Misschien wat langer??

Bij mij ook niks bekend. Heb op 10-09 besteld


Hi @TLW great to read that you have already extended. You don't have to wait until November. I can see that the iPhone 13 mini is available immediately and you just have to wait a few days for it to be ready for you in the store or delivered to your home. You can easily check the status of your order on our website:https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. If you have any other questions, just let me know! 

 

Kind regards, 

Pharwin


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 


 

 


Reageer