Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet


Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Veel plezier met je aankoop!


Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?

Als het een verlenging is zou ik ‘m eerst annuleren. Had vandaag ook bij Belsimpel besteld maar kreeg de melding dat mijn telefoonnummer al gereserveerd was onder een andere verlenging (direct bij T-mobile). Deze heb ik dan ook mooi gelijk geannuleerd. 


Ordered on 9th at 14:00 with pick up at Amstedam store, received confirmation mail at 14:12 and no updates yet. My order number is 7531XXXX. This is crazy and tried contacting the customer support which sucks they have no updates they just say you will receive a message when its ready not even a approximate timeline 


Voor de mensen die hun iPhone al ontvangen hebben via PostNL: er staat bij mijn track and trace nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook gister?


Tip voor mensen die ook niet willen wachten op de achterstallige leveringen van T-Mobile. Check voorraad van het gewenste model op Belsimpel. Zojuist een 14 pro 256gb zwart besteld met verlenging T-Mobile. Morgen in huis, T-Mobile bestelling geannuleerd. 
 

Jammer dat T-Mobile de vraag niet aan kan en beloftes doet die ze niet waar kunnen maken. 4 Á 5 weken levertijd terwijl er besteld is op de pre order dag. 
 

Dan maar via Belsimpel. 


De levering zou beginnen van 2 tot 5 weken als de hoeveelheid klein is, maar van 4 tot 5 weken, dit geeft aan dat er iets anders is dat meer moet worden opgehelderd omdat ik de telefoon op 9-9-2022 heb besteld en dat is niet het geval goed om te wachten tot een maand voor ontvangst


Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼


Uhmmm iets gaat niet goed hier, vlgns mij is 6 september al een tijdje voorbij 🫣 Hopelijk is dat 4-5 wkn wachtten ook een foutje....

 


Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 


Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…


@Hajar zeg wala ik moet nog maandje wachten. 🤣


Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 


Dit type ik op mijn iPhone Pro die ik vanmiddag bij belsimpel kon ophalen. Bewust niet voor bezorging via post nl gekozen omdat daar nog van alles mis kan gaan of vertraagd. Ik hoop dat iedereen hier snel zijn toestel op de een of andere manier kan ontvangen. 


Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

Wel bijzonder dat jullie mij op de huisregels wijzen. Maar verder bijna nergens fatsoenlijk antwoord op kunnen geven. I rest my case en ga mijn bestelling cancelen en overstappen naar een andere provider. Ben totaal klaar met T-mobile en zijn arrogante houding richting klanten.

De klantenservice is echt op te janken en jullie moeten je kapot schamen dat jullie zoveel mensen in het ongewisse laten en die slappe excuses met wij zijn afhankelijk van de badge bla bla verklaart nog niet de totale chaos in het bestel systeem.

Ik bestel gisteren een hoesje bij Bol.com en ik word van minuut tot minuut op de hoogte gehouden over de status dus anno 2022 kan dat zeker 

Ik hoop dat de klantenservice wel weet hoe ik moet cancelen want zelfs aan dat niveau twijfel ik 


Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX


 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.


 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Ohhh ik ga zo duimen. Ik snap het wel als ze nu pas tijd hebben voor het verwerken. Wat zal het enorm druk zijn in de winkels haha. Hopelijk mag ik er morgen heen!

Om welk filiaal gaat het bij jou?


Vandaag bij belsimpel besteld Iphone pro 128 goud.

Wordt morgen bezorgd.


Vandaag bij belsimpel besteld Iphone pro 128 goud.

Wordt morgen bezorgd.

En heb je hem binnen? 😊


Hij is binnen 18.30 uur 


Nou misschien een troost voor alle mensen die nog wachten voor het afhalen bij de winkel.

Bezorgen is ook niet alles.

PostNL is mijn pakket kwijt, ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Dus al met al ben ik schaakmat dankzij de geweldige service van T-mobile en PostNL en rest mij ook niets anders dan wachten 

 


Nou misschien een troost voor alle mensen die nog wachten voor het afhalen bij de winkel.

Bezorgen is ook niet alles.

PostNL is mijn pakket kwijt, ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Dus al met al ben ik schaakmat dankzij de geweldige service van T-mobile en PostNL en rest mij ook niets anders dan wachten 

 

He bah wat naar! Hopelijk gaan ze dit snel oplossen.


Zijn er überhaupt al mensen die na 9-9 hun telefoon hebben besteld en al hebben kunnen ophalen in de winkel? Ik ben in de mooie praatjes van een telefonische medewerker getrapt dat ik hem afgelopen vrijdag al kon ophalen.. maar nu dus nog altijd niet. Ik wou dat ik hem rechtstreeks bij Apple had besteld dan had ik hem al in handen gehad. Voor mij in ieder geval nooit meer via tmobile. Ik krijg ook steeds in mijn bestelstatus te zien dat er geen bestelling is? Vraag me af of dit nog goed gaat komen.


 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Hi! Heb je hem vandaag kunnen ophalen? 😊


Reageer