Skip to main content

FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Toon eerste reactie

566 reacties

  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
Timmeehhh schreef:
Baynes schreef:

 

In het verleden ging het altijd op order nummer. Die krijg je ook bij het verlengen (in mijn geval 7532xxxxx). Die zijn als het goed is oplopend ook gewoon.

*Er zitten 5000 iPhones tussen het nummer van jouw en mij….😳

Ik zit net over de 75315000

*Order nummers wil niet zeggen dat er 5000 mobieltjes zijn gekocht, kan waarschijnlijk alles zijn wat te koop is.


  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 9 september 2022

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
lottebos94 schreef:

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?

Nee, ze zeggen binnen 2 uur, maar...als dat zo gaat...😏


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 9 september 2022
just_perry schreef:

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
apvanderwaal schreef:
just_perry schreef:

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 9 september 2022
just_perry schreef:
apvanderwaal schreef:
just_perry schreef:

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 september 2022
Dolphin schreef:

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Bij mij staat hetzelfde, maar heb nog geen bevestiging gekregen. Wel al gebeld met de klantenservice, maar die konden de bevestiging ook niet vinden… Ben heel benieuwd of alles wel goed gegaan is, want hij liet me niet een tweede keer verlengen (Direct afgewezen).


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
apvanderwaal schreef:
just_perry schreef:
apvanderwaal schreef:
just_perry schreef:

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 

Misschien wel erg druk dit jaar omdat de 14Pro’s nogal wat beter zijn.

Het is best moeilijk om in te schatten hoeveel servers/tijd er nodig is, ik was al ingelogd voor 14:00 en toch kon Ik er niet doorkomen, zullen er wel duizenden geweest zijn.


  • Doet lekker mee
  • 140 reacties
  • 9 september 2022

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 9 september 2022

Ik heb ook geen extra bevestiging mail ontvangen… We zullen zien…


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
Dolphin schreef:

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)

Volgens mij heb je altijd het recht om iets terug te brengen binnen een bepaalde tijd, ook in fysieke winkels.

Gisteren nog een Blokker ventilator terug gebracht omdat het bagger kwaliteit was.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 9 september 2022

I have placed the order and got the order number 7531XXXX. But I had some trouble paying. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'. But I've tried many times over 2 hours, it's still not payable. Will the order be changed to payment upon delivery?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 september 2022

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
Shivamdewan schreef:

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?

You order number was on the last page when ordering the new iPhone, if you are lucky you can still get that page if you go back on that page (On a mac it works) or in History.

I got a confirmation email and a few minutes later a mail with a button to pay.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 september 2022

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
ramon96 schreef:

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Nope, geen email wat betreft aankoop, wel eentje met privacy policy, als je een nieuw mobiel koopt deze week dan gelden er schijnbaar nieuwe regels.Leest toch niemand)


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 september 2022

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 september 2022
Shivamdewan schreef:

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 september 2022

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
MGeraerts schreef:
Shivamdewan schreef:

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently

No, I got an email.(Verlengen)


  • is een King Poster
  • 44 reacties
  • 9 september 2022
Shivamdewan schreef:

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!

Hopefully, otherwise give them a call.

Today is probably busy though.


  • is een Top Poster
  • 234 reacties
  • 9 september 2022
Shivamdewan schreef:

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Depends, delivery or pick up in store? So far I know you’ll only receive an email when selected delivery.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 september 2022

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 september 2022

Om 3 uur vanmiddag een bestelling geplaatst. Ik kreeg na de standaard ‘Bedankt voor je bestelling!’-maiI maar geen bestelbevestiging. Met de klantenservice gebeld die zei dat het door drukte wel even kon duren, 2 en een half uur later nog niks ontvangen. Ik heb toen voor de gein om 5:30 nog een bestelling geplaatst en kreeg toen de bedankmail en de bestelbevestiging in dezelfde minuut. Typisch. De bestelbevestiging van mn eerste bestelling nog altijd niet ontvangen, heb wel het ordernummer genoteerd. 


  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

lezen:
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen