Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 

Dat snap ik. Maar eigenlijk moeten jullie toch kunnen zien wanneer mijn toestel naar de winkel is verzonden. Er worden toch niet een willekeurig aantal daarheen gestuurd die ze daar pas koppelen? Ik kan me herinneren dat m’n vorige iPhone 2 jaar geleden in een zakje zat in de winkel met barcodes van mij erop enzo.


Goedemiddag, ik heb een vraag @Johrick ik krijg het toestel morgen geleverd maar ik zie in mijn my t-mobile geen imeinummer van het nieuwe toestel. Klopt dit?


vrijdag 9 september pre order geplaatst en had vanochtend al gebeld aangezien ik nog niks had gehoord. Nu ik opnieuw heb gebeld krijg ik te horen dat tmobile “NeT Te HoReN hEeFt GeKrEgEn” dat het inderdaad alsnog 4-5 weken kan duren. Voor wat pre order ik hem dan???? Direct geannuleerd en elders besteld.. heel erg teleurgesteld


Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

Gedaan!


Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

@Johrick Gedaan!


Johrick/Moderators, stop banning people for speaking up and for posting to help other people with an option to get phone as soon as possible. Remember orders from that other website (mention of which gets us banned) are also your customers so the business still stays with T-Mobile!

Own up mediocrity shown in this entire pre-order saga and maybe spend time in actually helping the customers with real personalised date range commitments, queue #, etc.
 

I did my bit of helping people who needed a phone immediately/tomorrow and they (including myself) are still T-Mobile customer even after extension through that another website.

Hope there is maturity and this post is not deleted and my account is not banned again!

 

 


Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!


Ik hoop iemand blij te maken om eerder aan de beurt te zijn. belsimpel bezorgd mijn pro max morgen, heb hem hier helaas moeten cancellen.


Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!


Helaas bericht gekregen dat de bestelling vertraagd was met 4-5 weken. Bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij bel simpel, nu krijg ik mijn telefoon morgen al binnen 


Hi @davewelten, dat kan kloppen! Deze zul je pas zien als het toestel is geleverd. Alvast veel plezier met je toestel! 

Super, thanks @Ozan075. Ik heb meteen met je meegekeken maar kon geen order vinden. Wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek! 

Hi @dexter22, strange that your account has been deleted! I inquired and no one deleted your account. What was your username? Then I can see what happened.

 


Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar 

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!

Dank voor het meeleven en je goede comments. Pas op jezelf!


Volgende x allemaal de telefoon thuis laten bezorgen. Word hij sneller geleverd al heb je hem later besteld. Die mensen hebben geluk zegt de klantenservice. Telefoon die ik besteld heb word in de winkel gewoon verkocht. Hebben ze er weer een klant bij. 


Ik weet helaas nog steeds niet of mijn order wel goed is doorgekomen. Wel een sms gekregen dat het 4-5 weken duurt, maar ik had ‘m vrijdag rond 15:00 uur besteld… 


Hi @davewelten, dat kan kloppen! Deze zul je pas zien als het toestel is geleverd. Alvast veel plezier met je toestel! 

Super, thanks @Ozan075. Ik heb meteen met je meegekeken maar kon geen order vinden. Wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek! 

Hi @dexter22, strange that your account has been deleted! I inquired and no one deleted your account. What was your username? Then I can see what happened.

 

Heb je een DM gestuurd! @Johrick 


Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.


Erg jammer dit ja. Zelf vorige week precies om 14u in de winkel om te bestellen. Ben zelf ook een nieuwe klant dus dat heeft dan geen voorrang. Vandaag naar de winkel geweest om te vragen of ze de telefoon er hadden. Maar nog niks. Hopelijk snel genoeg. Volgende keer via een andere weg dan. Bestel nummer zit 7531XXXX


Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

PS. Ordernummer 7532382x


Spijtig om te lezen dat het nog steeds zo’n zooitje is.

Ik verbaas me hier echt over. 2 Jaar geleden was de enige keer dat mijn bestelling foutloos liep dus had goede hoop dat het allemaal verbeterd was. Dit jaar is de klantgerichtheid, service en transparantie wederom het niveau wat ik van t-mobile herken.

Ordernummers worden niet op volgorde uitgeleverd en er is geen transparantie over je bestelling.

Ik stoor mij er ook aan dat we als klanten alle informatie zelf moeten halen en dat T-mobile weinig informatie komt brengen.

Ze kunnen dit namelijk wel gezien ik dood ben gegooid met  de pre-order campagne.

Ik vind het nogmaals schandalig dat na de pre-order de communicatie zo minimaal is.

Ik hoop dat iedereen op wat voor een manier ook zo snel mogelijk zijn iPhone krijgt 


Vanochtend dus ook besteld icm verlenging bij Belsimpel. In totaal heb ik 6 hele duidelijke mails gekregen met elke keer een status update, plus een sms. Telefoon is nu onderweg naar de winkel waar ik hem morgen kan oppikken. 
Ik ben echt al vele jaren blije klant zowel bij T-mobile mobiel als thuis. Maar dit bestelproces is gewoon niet meer van deze tijd. De website gaat onderuit, je krijgt betaallinks die niet werken. First in, first out lijkt erg wazig. En zelfs nu volgens mij bekend zou moeten zijn hoeveel toestellen wie wanneer krijgt nog steeds maar hele wazig indicaties over levertijden. Krijg ik hem morgen? Volgende week? Over 4 tot 5 weken? Heel raar en klantonvriendelijke. Ik hoop dat jullie dit proces kunnen verbeteren, ik heb in ieder geval geleerd dat er andere aanbieders zijn die een betere bestelervaring leveren.


iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 


iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 

heeeee… wat klinkt dat bekend!


Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen


Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?


Het annuleren heeft tmobile geregeld voor mij. 9-9 s’avonds besteld. Kon niet betalen dus afgewacht en de volgende dag geprobeerd. 10-9 kon ik nog steeds niet betalen via chat contact gezocht en ik kon aan de deur betalen en ik moest mij geen zorgen maken. 
 

gisteren zag ik onder “betaling regelen” dat mijn bestelling geannuleerd is “Je hoeft dus ook niet te betalen”. Vandaag weer via chat (13:54) gevraagd of alles wel goed gong met mijn bestelling. Ja hoor alles gaat goed. Nog even op een berichtje wachten.

 

Om 16:46 kreeg ik een mail met “Je bestelling is geannuleerd” 😡🤬🤬

 

zeg dan gewoon van ik zie dat je bestelling niet goed gaat, helaas moet je het opnieuw aanvragen en dan is er wachttijd van 5 tot 6 weken. Dan heb ik enigszins begrip ervoor. Waardeer je klanten!!!! 
 

note: nooit een betalingsachterstand gehad. Gaat altijd via automatisch incasso. 


Reageer