Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

@Johrick Hallo,

Ik heb op 9/9 een iPhone 14 pro max proberen te bestellen met een verlengen van mijn abonnement, na lang wachten tot de site werkte kwam ik verder. Maar bij de allerlaatste knop kreeg ik geen bevestiging en dit heb ik een paar keer geprobeerd maar ik kreeg een mail dat de bestelling was ontvangen maar ik kreeg op de site wel elke keer een foutmelding. Ik heb die vrijdag nog naar jullie gebeld of de bestelling was gelukt en kreeg als antwoord dat er een bestelling in het systeem stond. Nu heb ik alleen nog geen bericht gehad van een bevestiging of iets dus ik weet nu niet of ik nu nog een iPhone ga krijgen. want ik heb nooit meer iets gehoord. mijn nummer staat als klantnummer in mijn account.


Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Uiteindelijk komt het goed. Maar is zo lastig om geduld te hebben als je ergens naar uitkijkt haha. Hopelijk kan ik jullie morgen goed nieuws brengen 😉


Ik heb de iPhone pro zwart 128gb telefonisch besteld. Mij werd afgeraden om hem thuis te laten bezorgen. Heb dus gekozen voor afhalen in de winkel. Nu zie ik dat er mensen zijn die hem morgen bezorgd krijgen met een hoger bestelnr en het gaat om dezelfde telefoon. 


Wat mijn vermoeden is, ook na de PostNL screenshot van de voorgaande pagina, is dat ze het helemaal niet hebben gegeven aan het transport (aangezien er staat dat PostNL nog op het pakje wacht) maar dat het “klaar” ligt om te versturen! Net zoals tijdens Corona kan een organisatie zoals t-mobile niet oneindig pakjes versturen, dit betekent dat ze per x aantal de telefoon versturen en een track and trace aanmaken. Aangezien ze pas vanaf gisteren mochten versturen hebben ze nu pas 2 batches verstuurd.

Maar dit is wat ik vermoed. @Johrick klopt dit ongeveer?


Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 


Ik moet je dit antwoord verschuldigd zijn, @MHolleman. Ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat, maar als er wordt aangegeven dat PostNL op het pakketje wacht, kun je er zeker van zijn dat het toestel snel je kant op komt!


Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?


Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn


Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail


WHAT A COMPLETE MESS!!! I ordered my iphone 14 pro 128gb silver last Friday, I was one of the first to do it after 14:00 and order confirmation came with all details and pick up date 16/09. Today i received sms from T-mobile that my order is delayed with link to this page. Out of curiosity i checked with online chat on website if the new delivery (4-5 weeks) was correct and THEY TELL ME MY ORDER IS CANCELED. There was no email or notification of canceling it, i have order confirmation, documents and everything sent to my email last friday after i ordered and now they tell me they canceled it without notifying me and kept me waiting for 1 week for me to check it myself? 

 

And it gets even more interesting then, they tell me that their system has issues and if my order is still being tracked and system updates me with its delivery times then it MIGHT NOT BE CANCELED and noone on this planet can tell me for sure if it is canceled or not!!! So i need to wait 5 weeks to know whats happening in reality! An until then i cant even make new order!!!!!!


Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.


Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.


Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.


Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)


ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 


ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Oke ik hoop het maar. Ik wacht het telefoontje maar af. Zie dat hij op andere plekken aantal dagen levertijd of zelfs modellen direct leverbaar hebben. maarja hier is de pro max maar 1335 euro en daar 1479. dus dat verschil vind ik het dan toch niet waard.


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Inmiddels is mijn iPhone via Belsimpel verzonden!


Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn

Yes, I have another question - How long will it take to get my iPhone, will it be a few days (then Ill probably wait) or 5 weeks (then I can easily get somewhere else) I would like a more clear communication - what is on your website is very confusing and unclear


Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Same here. IMEI available and phone is ready to ship, all within a couple of hours. Ordered 14 pro 256 black.


Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!


Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!

Heb jij enig idee hoever ik in het veelbesproken '’First ordered first served'’ systeem sta?


@Johrick Mijn telefoon wordt geleverd aan de winkel, maar in principe moeten jullie toch ook kunnen checken of er al een toestel aan mijn order gekoppeld is. Het enige verschil lijkt me hierin het afleveradres, aangezien er op basis van ordernummer afgehandeld zou moeten worden.

Ik zie dus nu al twee orders voorbij komen die na mij zijn gedaan van precies hetzelfde toestel en ik weet nog niks wat betreft of het onderweg is naar de winkel.


Hi @Johrick

Ik had wat problemen met bestellen, zou je kunnen checken of mijn bestelling goed is doorgekomen. Ik kreeg ook 2 bestelbevestigingen. Zou je me ook kunnen doorgeven hoelaat mijn bestelling is doorgekomen? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

 


Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 


Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!


Reageer