Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wanneer kreeg je bevestiging dat je hem mocht komen halen?


Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wanneer kreeg je bevestiging dat je hem mocht komen halen?

Gistermiddag rond 14;00 telefonisch


Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 


Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 

Mijn bestelnr. is : 7531xxxx om 14;12 besteld

 


Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 

Mijn bestelnr. is : 7531xxxx om 14;12 besteld

 

Besaaahaa zoals wij dat zeggen haha ! enjow ik had 14:30 besteld en val buiten de boot .. jammer man .. mijne begint ook met 7531 HAHA 


Prima dat er een update van de levertijden is gegeven door T-mobile. Aangezien ik mijn eerste bestelling had geannuleerd, omdat ik toch liever 256GB geheugen wilde op mijn Iphone 14 Pro, verbaast het me niet dat ik om en nabij de 5 weken moet wachten. Hopelijk gaat het korter zijn in de praktijk, maar we zullen zien. Apple is wel snel met accessoires voor de Iphone 14 Pro. Ik had mijn bestellingen binnen 48 uur in huis. Mijn Iphone 12 Pro doet het nog prima dus ik kan wel wachten, maar leuk is anders.


Ik heb zojuist bericht gehad van PostNL dat hij morgen geleverd wordt! 🥳🥳📱📱


Prima dat er een update van de levertijden is gegeven door T-mobile. Aangezien ik mijn eerste bestelling had geannuleerd, omdat ik toch liever 256GB geheugen wilde op mijn Iphone 14 Pro, verbaast het me niet dat ik om en nabij de 5 weken moet wachten. Hopelijk gaat het korter zijn in de praktijk, maar we zullen zien. Apple is wel snel met accessoires voor de Iphone 14 Pro. Ik had mijn bestellingen binnen 48 uur in huis. Mijn Iphone 12 Pro doet het nog prima dus ik kan wel wachten, maar leuk is anders.

T-Mobile krijgt regelmatig leveringen van Apple, het kan dus zijn dat het geen 5 weken duurt maar 2 of misschien zelfs volgende week. T-Mobile heeft hier ook geen antwoord op hoe lang het duurt omdat ze afhankelijk zijn van de leveringen die Apple uitlevert en verdeelt (er worden miljoenen iPhones verkocht op het moment)


Ok. Thanks for the update. Ik wacht wel af. T-mobile zal wel vrij conservatief zijn met levertijden. Hopelijk komt de Iphone 14 pro 256 GB space black sneller. :-)


Ik heb om half 11 een mail gehad voor bezorging morgen. Om 18.30 besteld nadat de eerste keer niet goed ging. iPhone 14 pro gold 128

 


DIKKE TIP VOOR IEDEREEN, 

 

ik heb net geannuleerd bij t mobile, 

en zojuist verlengd via belsimpel bij t mobile morgen komt mijn iphone 14 pro max 256 zwart binnen, ze hebben alle modellen nog op voorraad voor 23.59 besteld morgen in huis 


Ik had pas kunnen bestellen/verlengen rond 15:00 in de winkel zelf doordat de site helemaal plat was, en heb geen mail helemaal niks ontvangen anders dan 3 mailtjes dat ik nog moet betalen.

Erg teleurstellend dit


Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick


@Johrick Mijn vriendin heeft vrijdag om 14:10 gebeld om te verlengen. Ze heeft de eerste mail gehad maar vervolgens geen bevestigingsmail. Na een aantal keer bellen kwamen we erachter dat dit door een IT probleem komt. Is dit probleem inmiddels al opgelost? En behoudt ze wel haar plaats in de rij? 


Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hallo @Johrick , ik had je ook al een bericht gestuurd, ik heb op 12/09 besteld en heb nog steeeds geen bevestigingsmail gekregen en heb echt al tig keer gebeld. wanneer krijg ik die mail nou, op het forum stond 48uur en anders contact opnemen via deze topic dus bij deze zou ik heel graag bevestiging van jullie willen…


Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 


Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?


Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?

@Johrick ik kan ook geen telefoonnummer toevoegen, heb m bij klantnummer gezet, sorry wist niet dat dm niet kon excuses. Wel fijn dat je me alsnog wil helpen 


Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 


Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi Johrick

 

The T-Mobile communication on the iPhone 14 has been terrible! When I ordered my iPhone 14 Pro Max 128Gb on Tuesday this week, I was told that I could pick it up in the store today, I would receive an SMS with the time. Today I called and I was told it would probably be over the weekend or early next week. Then I received an SMS that the delivery was changed - taking me to a link that is more than confusing saying if I ordered after the 9th September, the delivery could be 4-5 weeks?? The person that thought that was good customer information should be shot! The information is very unclear. I called again and was told - indeed, it could be 4-5 weeks and as you can see many people here are cancelling and easily getting an iPhone today or tomorrow from other suppliers! Why do TMobile seem to be so short of phones when other suppliers have plenty? In addition, why cant you provide better customer information? You know how many orders you have and how many iPhones you are getting - why deliver bad news on the day of release?

I hope you can provide better information, why should I wait for the Tmobile order for 4 weeks when I can get it from Belsimpel tomorrow? Why is it that when I call Klantenservice I get a different answer every time from “Maybe over the weekend” to “4 to 5 weeks”?

Consistency, clarity and accuracy would be appreciated!


Ondertussen stromen alle PostNL mails bij mensen binnen merk ik, ik heb hem nog steeds niet mogen ontvangen. Ga mij toch beetje zorgen maken, PostNL en ik gaan nooit goed samen, altijd problemen.


Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 


Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.


Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo


Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 

Hi Johrick, door je bericht hierboven zou ik je toch willen vragen om na te gaan of mijn order wel goed in het systeem staat


Reageer