Skip to main content

FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Toon eerste reactie

566 reacties

  • is een Top Poster
  • 234 reacties
  • 16 september 2022
staub schreef:

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wanneer kreeg je bevestiging dat je hem mocht komen halen?


  • is King of Content
  • 104 reacties
  • 16 september 2022
rddvries schreef:
staub schreef:

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wanneer kreeg je bevestiging dat je hem mocht komen halen?

Gistermiddag rond 14;00 telefonisch


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 september 2022
staub schreef:

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 


  • is King of Content
  • 104 reacties
  • 16 september 2022
chyma schreef:
staub schreef:

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 

Mijn bestelnr. is : 7531xxxx om 14;12 besteld

 


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 september 2022
staub schreef:
chyma schreef:
staub schreef:

Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.

Wat is jou bestel nummer .. ik heb helaas een sms gekregen dat ik 4 weken moet wachten en had naar mijn idee redelijk optijd besteld. 

Mijn bestelnr. is : 7531xxxx om 14;12 besteld

 

Besaaahaa zoals wij dat zeggen haha ! enjow ik had 14:30 besteld en val buiten de boot .. jammer man .. mijne begint ook met 7531 HAHA 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2022

Prima dat er een update van de levertijden is gegeven door T-mobile. Aangezien ik mijn eerste bestelling had geannuleerd, omdat ik toch liever 256GB geheugen wilde op mijn Iphone 14 Pro, verbaast het me niet dat ik om en nabij de 5 weken moet wachten. Hopelijk gaat het korter zijn in de praktijk, maar we zullen zien. Apple is wel snel met accessoires voor de Iphone 14 Pro. Ik had mijn bestellingen binnen 48 uur in huis. Mijn Iphone 12 Pro doet het nog prima dus ik kan wel wachten, maar leuk is anders.


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 september 2022

Ik heb zojuist bericht gehad van PostNL dat hij morgen geleverd wordt! 🥳🥳📱📱


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 september 2022
Poppiholla schreef:

Prima dat er een update van de levertijden is gegeven door T-mobile. Aangezien ik mijn eerste bestelling had geannuleerd, omdat ik toch liever 256GB geheugen wilde op mijn Iphone 14 Pro, verbaast het me niet dat ik om en nabij de 5 weken moet wachten. Hopelijk gaat het korter zijn in de praktijk, maar we zullen zien. Apple is wel snel met accessoires voor de Iphone 14 Pro. Ik had mijn bestellingen binnen 48 uur in huis. Mijn Iphone 12 Pro doet het nog prima dus ik kan wel wachten, maar leuk is anders.

T-Mobile krijgt regelmatig leveringen van Apple, het kan dus zijn dat het geen 5 weken duurt maar 2 of misschien zelfs volgende week. T-Mobile heeft hier ook geen antwoord op hoe lang het duurt omdat ze afhankelijk zijn van de leveringen die Apple uitlevert en verdeelt (er worden miljoenen iPhones verkocht op het moment)


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 september 2022

Ok. Thanks for the update. Ik wacht wel af. T-mobile zal wel vrij conservatief zijn met levertijden. Hopelijk komt de Iphone 14 pro 256 GB space black sneller. :-)


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 september 2022

Ik heb om half 11 een mail gehad voor bezorging morgen. Om 18.30 besteld nadat de eerste keer niet goed ging. iPhone 14 pro gold 128

 


  • is een Top Poster
  • 27 reacties
  • 16 september 2022

DIKKE TIP VOOR IEDEREEN, 

 

ik heb net geannuleerd bij t mobile, 

en zojuist verlengd via belsimpel bij t mobile morgen komt mijn iphone 14 pro max 256 zwart binnen, ze hebben alle modellen nog op voorraad voor 23.59 besteld morgen in huis 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 september 2022

Ik had pas kunnen bestellen/verlengen rond 15:00 in de winkel zelf doordat de site helemaal plat was, en heb geen mail helemaal niks ontvangen anders dan 3 mailtjes dat ik nog moet betalen.

Erg teleurstellend dit


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 september 2022

@Johrick Mijn vriendin heeft vrijdag om 14:10 gebeld om te verlengen. Ze heeft de eerste mail gehad maar vervolgens geen bevestigingsmail. Na een aantal keer bellen kwamen we erachter dat dit door een IT probleem komt. Is dit probleem inmiddels al opgelost? En behoudt ze wel haar plaats in de rij? 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 september 2022
Johrick schreef:

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hallo @Johrick , ik had je ook al een bericht gestuurd, ik heb op 12/09 besteld en heb nog steeeds geen bevestigingsmail gekregen en heb echt al tig keer gebeld. wanneer krijg ik die mail nou, op het forum stond 48uur en anders contact opnemen via deze topic dus bij deze zou ik heel graag bevestiging van jullie willen…


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 september 2022
Johrick schreef:

Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 september 2022
Rogiervpoppel schreef:
Johrick schreef:

Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?

@Johrick ik kan ook geen telefoonnummer toevoegen, heb m bij klantnummer gezet, sorry wist niet dat dm niet kon excuses. Wel fijn dat je me alsnog wil helpen 


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 september 2022
Johrick schreef:

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi Johrick

 

The T-Mobile communication on the iPhone 14 has been terrible! When I ordered my iPhone 14 Pro Max 128Gb on Tuesday this week, I was told that I could pick it up in the store today, I would receive an SMS with the time. Today I called and I was told it would probably be over the weekend or early next week. Then I received an SMS that the delivery was changed - taking me to a link that is more than confusing saying if I ordered after the 9th September, the delivery could be 4-5 weeks?? The person that thought that was good customer information should be shot! The information is very unclear. I called again and was told - indeed, it could be 4-5 weeks and as you can see many people here are cancelling and easily getting an iPhone today or tomorrow from other suppliers! Why do TMobile seem to be so short of phones when other suppliers have plenty? In addition, why cant you provide better customer information? You know how many orders you have and how many iPhones you are getting - why deliver bad news on the day of release?

I hope you can provide better information, why should I wait for the Tmobile order for 4 weeks when I can get it from Belsimpel tomorrow? Why is it that when I call Klantenservice I get a different answer every time from “Maybe over the weekend” to “4 to 5 weeks”?

Consistency, clarity and accuracy would be appreciated!


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 16 september 2022

Ondertussen stromen alle PostNL mails bij mensen binnen merk ik, ik heb hem nog steeds niet mogen ontvangen. Ga mij toch beetje zorgen maken, PostNL en ik gaan nooit goed samen, altijd problemen.


TalithaS schreef:
DungDungDungDingDung schreef:

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 


  • is een Top Poster
  • 74 reacties
  • 16 september 2022
DungDungDungDingDung schreef:
TalithaS schreef:
DungDungDungDingDung schreef:

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.


  • is een Top Poster
  • 234 reacties
  • 16 september 2022
TalithaS schreef:

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 september 2022
Johrick schreef:

Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 

Hi Johrick, door je bericht hierboven zou ik je toch willen vragen om na te gaan of mijn order wel goed in het systeem staat


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen