Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Ik heb geen tips nodig.. ik ken de kanalen…

Het is niet de eerste keer dat ik gedoe heb met t-mobile 

De enige reden waarom ik nog bij ze zit is vanwege het bereik in mijn omgeving anders was ik allang overgestapt want klantgerichtheid, loyaliteit en goede communicatie naar vaste klanten is al jaren een drama en dat blijkt nu wederom weer het geval 

Dan hebben wij elkaar verkeerd begrepen, ik bedoelde het goed om je te helpen.

Jammer dat je vaker gedoe hebt met T-Mobile, kan ik je natuurlijk niet mee helpen. Wellicht andere provider zoeken? Nogmaals; hoop dat je snel meer hoort.


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?


Ik krijg een algemeen SMS levertijden aangepast…. Zou toestel paars 512 pro max eigenlijk vandaag ophalen in de shop…. Kan het zo zijn dat ik evengoed nog bericht krijg of ik deze kan ophalen??? Zie dat 1 tb wel direct leverbaar is…. Geld dat ook voor de shops en kan ik mijn bestelling dan annuleren en deze 1tb direct meenemen??? Zou dat werken??? Gister was ik wezen vragen hoe groot de kans was dat ik mijn toestel vandaag niet zou krijgen…. Mochten ze niks over zeggen zei ze…. Terwijl er hier al mensen waren die afspraken hadden voor vandaag…. Ik baal best wel eigenlijk....


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Thanks voor de tip. Ga ik ook maar eens doen! 


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Thanks voor de tip. Ga ik ook maar eens doen! 

Zit ook te dubben om te doen…. Maar ik kan via tmobile zelf nu tussentijds mijn abonnement ver roegd verlengen…. Maar weet niet of dat ook via Belsimpel kan….. Dat scheelt aanzienlijk in de prijs van het toestel


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..


Pas wel op, want belsimpel wordt nu overal aangeraden. Het zou zomaar eens kunnen dat zij ook niet echt kunnen leveren morgen, dan sta je wel overal achteraan als je je verlenging hebt geannuleerd.

Een beter optie zou dan zijn de telefoon los bestellen bij Bol. 


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.


Ik heb mijn iPhone en verlenging geannuleerd met Tmobile klantenservice, en hetzelfde iphone bij Apple Amsterdam gekocht. Op zondag mag ik het ophalen.  5 weken? Nee, niet for een pre-order.


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

I did the same! Thanks!


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Ja ik wist even niet hoe dat dan met de lopende verleningsaanvraag zit, ik zou er dan 1 hebben lopen via T-Mobile rechtstreeks en 1 via Belsimpel. Maar wellicht kan je dat doen….


Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Hmmm, ja. Ik ga het toch niet gokken en ik wacht wel. Jammer genoeg


Mijn PostNL mail is binnen, word morgen geleverd. Voor diegene met status afgeleverd aan koerier heb dus geduld 😁


Misschien kan T-Mobile in de leer bij Bol. Vanochtend besteld, vanavond geleverd. Ik ga maar eens een verlenging annuleren.


Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).


Misschien kan T-Mobile in de leer bij Bol. Vanochtend besteld, vanavond geleverd. Ik ga maar eens een verlenging annuleren.

Idd… Zojuist besteld bij Bol en als goed is morgen in huis… Belsimpel kon ook niet garanderen of dat morgen geleverd werd ivm alle pre orders dus zou pas volgende week vrijdag kunnen worden…. Maar neem aan dat de bevestiging van Bol wel klopt en ik morgen de Iphone ontvang…. Daarna ga ik annuleren bij Tmobile (zekerheid voor alles (en dan dus nog geen verlenging maar toestel iets duurder) 


Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉


Ik heb ook zojuist mail ontvangen dat mijn iPhone (14 Pro max 256 GB zwart) morgen komt!


Ik heb ook zojuist een mail gekregen dat het pakket morgen tussen 13:30 en 16:00 komt (iPhone pro max paars 128gb)


Ik heb ook zojuist een mail gekregen dat het pakket morgen tussen 13:30 en 16:00 komt (iPhone pro max paars 128gb)

Super! Fijn dat je morgen kan genieten 🤩


Ik ga de iPhone 14 pro deep purple 128gb vanmiddag ophalen in de t-mobile winkel.


Reageer