Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Dit bedoel ik dus met minimale communicatie!!

Er staan genoeg berichten van klanten die nog niks van PostNL hebben gehoord.

 Jullie kunnen toch zelf ook lezen !!! 


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?

T-Mobile klantenservice gaf aan dat de T&T vandaag nog kan komen, ik heb wel eens gehad dat als ik een levering kreeg ook pas op de dag zelf het in de PostNL app zag. En anders wordt die morgen uitgeleverd...


Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?

T-Mobile klantenservice gaf aan dat de T&T vandaag nog kan komen, ik heb wel eens gehad dat als ik een levering kreeg ook pas op de dag zelf het in de PostNL app zag. En anders wordt die morgen uitgeleverd...

Ik ben benieuwd! Zou erg jammer zijn als de informatie bij orderstatus niet klopt en dat we toch moeten wachten haha! We wachten maar weer af


Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?

Nee dat lijkt me niet. Over gedragen aan koerier is gewoon in het verzend proces


klantenservice gaf inderdaad aan (nog) geen T&T te kunnen zien bij uitgeleverde bestellingen. 
Of de bestelling al bij PostNL is of vandaag bij PostNL aankomt was ook niet zeker. Wel is zeker dat als er staat ‘’Afgegeven aan koerier’’, je hem binnenkort krijgt. 
Vriendin had 3 dagen geleden bij KPN besteld (14 Pro 128gb paars), krijgt hem wel vandaag via PostNL bezorgd 😅


Even voor de volledigheid mijn tijdlijn:

9 september 14.45 - Iphone 14 pro zwart 128 gb via verlenging besteld met bestelnummer 753238XX

9 september 15.02 - orderbevestiging en betaallink ontvangen

9 september 16.00 - betaallink betaald

14 september 12.00 - bestelstatus gewijzigd naar bestelling overgedragen aan koerier

15 september 19.28 - PostNL mail dat het pakketje onderweg is

16 september 07.44 - PostNL uw pakket is onderweg, komt aan tussen 10.00-12.00

 

Dus hopelijk heb ik binnen nu en 4 uurtjes mijn telefoon 🎉

 

 


Zijn er mensen die wel mail hebben gekregen van PostNL?

 

Jep gisterenavond!


Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?

Er is een toestel gekoppeld aan de order, dus dat kan niet als het onzin is haha


Als T-Mobile geen PostNL had gebruikt voor haar leveringen, dan hadden we vandaag allemaal onze toestel gegarandeerd


Ik zie nu net bij Belsimpel dat het toestel op voorraad is en morgen geleverd kan worden.


Als T-Mobile geen PostNL had gebruikt voor haar leveringen, dan hadden we vandaag allemaal onze toestel gegarandeerd

Die van mij komt vandaag wel met PostNL 👀


Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….


Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 


Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.

Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...


Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein


Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 


Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Omdat je al sinds gisteravond in herhaling valt. Dat is niet meer kritisch zijn 🙂. En daarnaast, je weet hoe het al die andere jaren is gegaan en hoe het bij andere webshops/providers gaat. Dus wat is je les? Dat het moeilijk blijft voor deze lui. En de markt is er niet beter op geworden: personeel te kort en bla bla. Accepteer het gewoon 🤦🏻‍♂️


Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld… 


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 

Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had. 

Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 


Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf

Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.

Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein

Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten 

Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld… 

Knap dat jij via getypte berichten kan zien dat ik niet Buddha overkom… wat dat dan ook mag zijn


Reageer