Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Dit bedoel ik dus met minimale communicatie!!
Er staan genoeg berichten van klanten die nog niks van PostNL hebben gehoord.
Jullie kunnen toch zelf ook lezen !!!
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?
T-Mobile klantenservice gaf aan dat de T&T vandaag nog kan komen, ik heb wel eens gehad dat als ik een levering kreeg ook pas op de dag zelf het in de PostNL app zag. En anders wordt die morgen uitgeleverd...
Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?
T-Mobile klantenservice gaf aan dat de T&T vandaag nog kan komen, ik heb wel eens gehad dat als ik een levering kreeg ook pas op de dag zelf het in de PostNL app zag. En anders wordt die morgen uitgeleverd...
Ik ben benieuwd! Zou erg jammer zijn als de informatie bij orderstatus niet klopt en dat we toch moeten wachten haha! We wachten maar weer af
Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?
Nee dat lijkt me niet. Over gedragen aan koerier is gewoon in het verzend proces
klantenservice gaf inderdaad aan (nog) geen T&T te kunnen zien bij uitgeleverde bestellingen.
Of de bestelling al bij PostNL is of vandaag bij PostNL aankomt was ook niet zeker. Wel is zeker dat als er staat ‘’Afgegeven aan koerier’’, je hem binnenkort krijgt.
Vriendin had 3 dagen geleden bij KPN besteld (14 Pro 128gb paars), krijgt hem wel vandaag via PostNL bezorgd
Even voor de volledigheid mijn tijdlijn:
9 september 14.45 - Iphone 14 pro zwart 128 gb via verlenging besteld met bestelnummer 753238XX
9 september 15.02 - orderbevestiging en betaallink ontvangen
9 september 16.00 - betaallink betaald
14 september 12.00 - bestelstatus gewijzigd naar bestelling overgedragen aan koerier
15 september 19.28 - PostNL mail dat het pakketje onderweg is
16 september 07.44 - PostNL uw pakket is onderweg, komt aan tussen 10.00-12.00
Dus hopelijk heb ik binnen nu en 4 uurtjes mijn telefoon
Zijn er mensen die wel mail hebben gekregen van PostNL?
Jep gisterenavond!
Zou het onzin zijn dat het is afgeleverd? En dat we nu alsnog 4-6 weken moeten wachten?
Er is een toestel gekoppeld aan de order, dus dat kan niet als het onzin is haha
Als T-Mobile geen PostNL had gebruikt voor haar leveringen, dan hadden we vandaag allemaal onze toestel gegarandeerd
Ik zie nu net bij Belsimpel dat het toestel op voorraad is en morgen geleverd kan worden.
Als T-Mobile geen PostNL had gebruikt voor haar leveringen, dan hadden we vandaag allemaal onze toestel gegarandeerd
Die van mij komt vandaag wel met PostNL
Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….
Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….
Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.
Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…
Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt.
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.
ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien …
Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…
Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.
in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem
Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had.
Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….
Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.
Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.
Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…
Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt.
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.
ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien …
Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…
Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.
in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem
Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had.
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.
Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…
Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt.
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.
ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien …
Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…
Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.
in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem
Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had.
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.
Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.
Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein
Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.
Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein
Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten
Omdat je al sinds gisteravond in herhaling valt. Dat is niet meer kritisch zijn . En daarnaast, je weet hoe het al die andere jaren is gegaan en hoe het bij andere webshops/providers gaat. Dus wat is je les? Dat het moeilijk blijft voor deze lui. En de markt is er niet beter op geworden: personeel te kort en bla bla. Accepteer het gewoon ♂️
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.
Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein
Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten
Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld…
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.
Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…
Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt.
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.
ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien …
Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…
Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.
in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem
Ik weet niet hoor maar een website die zulke drukte aankan, ik heb het nog nergens meegemaakt. Bij veel vraag op 1 specifiek moment gaat het altijd fout, bij welke organisatie dan ook. Een wachtrij is een nog waardelozere oplossing, dan is het gewoon willekeur, nu heb je nog het idee dat je het zelf in de hand had.
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Bij Apple gaat het ook niet altijd goed, uit ervaring met mijn Mac Pro… Tot aan kapotte levering aan toe… Waarom dit jaar dan niet gewoon bij Apple besteld?...
Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng.
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.
Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.
Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.
Bij Apple zelf gaat het altijd prima, daar bestel ik in de oneven jaren en krijg ik altijd op release day mijn telefoon geleverd. Nu weet ik überhaupt geen eens wat de status en wanneer ik enigszins de telefoon kan verwachten.. omdat er allemaal incompetente partijen bij betrokken zijn zoals PostNL maar zeker t-mobile zelf
Apple heeft het systeem inderdaad beter voor elkaar, maar dat komt puur doordat zij geen tussenpartijen hebben. Heb je te maken met tussenpartijen? Dan heb je altijd x100 meer uitdagingen.
Dus tip (?): altijd bij Apple, dan hoef je niet zo te stressen en uitlaten over deze ongein
Wie zegt dat ik stress. Ik ben gewoon kritisch maar het lijkt wel of hier alleen maar t-mobile fanboys zitten
Het komt niet helemaal over alsof je Buddha zen bent zeg maar… Ik heb op de community van KPN ook gezien dat daar dingen niet helemaal lekker lopen… En nee ik weet dat je niks bij KPN hebt besteld…
Knap dat jij via getypte berichten kan zien dat ik niet Buddha overkom… wat dat dan ook mag zijn