Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?

Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.

Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak 

Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.

 

Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app 😉

Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie 


Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie 

Uiteraard, maar als zij duizenden orders, naast alle andere providers, opsturen naar PostNL. Dan heeft het toch even tijd nodig voordat PostNL alles verwerkt heeft? Daar staat t-mobile echt wel buiten het schot. PostNL had ook kunnen zeggen: 500 iPhones per dag. Dan hadden wij nòg langer moeten wachten.

 

Hoop oprecht dat je hem snel krijgt man! En liefst deze vrijdag. 🥳 laat je t weten als je hem hebt? Dan kan ik en andere leden ons warm maken voor onze levering 


Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 
 

En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.

 

Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus? 😆


Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 
 

En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.

 

Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus? 😆

Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is 😌😌

 

Die diensten die je nu opnoemt zitten morgen en komende dagen natuurlijk ook al ram vol door alle andere webshops en providers. Dus het is overal een beetje chaos. 


Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?

Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.

Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak 

Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.

 

Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app 😉

Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie 

Uiteraard, maar als zij duizenden orders, naast alle andere providers, opsturen naar PostNL. Dan heeft het toch even tijd nodig voordat PostNL alles verwerkt heeft? Daar staat t-mobile echt wel buiten het schot. PostNL had ook kunnen zeggen: 500 iPhones per dag. Dan hadden wij nòg langer moeten wachten.

Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 


Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 
 

En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.

 

Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus? 😆

Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is 😌😌

Dan heb jij daar zeker mazzel. Want ik krijg helaas mijn pakketjes soms niet heel en moet er niet aan denken dat mijn toestel vermist raakt bij PostNL


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.


Ja maar wees daar dan transparant over. 
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet 

Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.

Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.

Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.

Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…

Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan? 
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt. 
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.

ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien … 

Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…

Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.

in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem 


Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.

het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt 

Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.

én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan 🤷🏻‍♂️

Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.

de website kapt er standaard mee op besteldag. 
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel 

Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.

 

Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.

 

Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt 🤷🏻‍♂️.

 

Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou. 

Ondanks alles houden ze zich niet aan d’r woord.
Ja als je de preorder dag besteld wordt hij hoe dan ook op donderdag 15-9 verstuurd.
 

Mijn bestelbevestiging is van 9 september 16:04 256gb pro zwart. Maandag pas kunnen betalen ivm storing. Dit zou ook geen impact hebben op de uitlevering volgens diverse klantenservice medewerkers. Status staat nog altijd in wachten op voorraad kan op levering morgen is dus 0.


Na veel gedoe met de website afgelopen vrijdag rond 16:00 toch de pre-order en betaling rond gekregen. Inmiddels is het de release dag en is het enige dat ik weet dat het toestel overgedragen is aan de koerier en ik binnen 3 dagen (geen idee vanaf wanneer) een e-mail kan verwachten met informatie. Ik hoef het toestel niet per se als aller eerste te hebben, maar in het verleden had ik op dit punt inmiddels een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de telefoon en wist ik precies waar ik aan toe was. Echt chaotisch zoals het momenteel gaat. 


Hier ook nog geen bericht van PostNL, verlenging T-Mobile. Dat terwijl woensdagavond de status al wel was veranderd naar ‘Afgeleverd aan koerier’.

Ook geen sms/e-mail van AMP, maar als het goed is zou er via PostNL geleverd gaan worden bij een verlenging waarbij de aanbetaling al is gedaan.

Ook niks in de app van PostNL helaas. Ik zal zo als ze open zijn maar eens een chat sturen. Misschien hebben ze een T&T voor me en krijg ik hem toch nog binnen vandaag. Zou sowieso handig zijn als de verzender je gewoon een T&T stuurt, dan hebben ze zelf in de hand hoe de communicatie gaat…

Volgens mij zijn er sowieso weinig mens die iets van PostNL hebben gehoord als ik de verschillende forums lees, dus of ze bezorgen weinig met PostNL of er is iets goed mis gegaan.

 


Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 


Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 

Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?


Hier ook nog niks gehad van PostNL ondanks dat ik vrijdag om 15:30 had besteld en vanaf woensdag afgegeven aan de koerier staat.


Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 

Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?

Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen 


Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 

Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?

Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen 

Theoretisch zou vandaag ook nog binnen 3

werkdagen zijn (woensdag-donderdag-vrijdag). Dus laten we hopen dat we dan in ieder geval vandaag een T&T krijgen en morgen de iPhone. 


Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL 

Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?

Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen 

Theoretisch zou vandaag ook nog binnen 3

werkdagen zijn (woensdag-donderdag-vrijdag). Dus laten we hopen dat we dan in ieder geval vandaag een T&T krijgen en morgen de iPhone. 

Klopt maar ik had een beetje gehoopt op vandaag….


Na veel gedoe met de website afgelopen vrijdag rond 16:00 toch de pre-order en betaling rond gekregen. Inmiddels is het de release dag en is het enige dat ik weet dat het toestel overgedragen is aan de koerier en ik binnen 3 dagen (geen idee vanaf wanneer) een e-mail kan verwachten met informatie. Ik hoef het toestel niet per se als aller eerste te hebben, maar in het verleden had ik op dit punt inmiddels een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de telefoon en wist ik precies waar ik aan toe was. Echt chaotisch zoals het momenteel gaat. 

Exact!! 


Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt …… 🙈

Voor PostNL?

Ja en nog steeds niks…..


Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt …… 🙈

Voor PostNL?

Ja en nog steeds niks…..

Hier ook niets… ook niet in de PostNL app...


Ook nog niks van PostNL gekregen, best jammer dit, wil het laten afleveren op een ophaal punt die ik meer vertrouw dan laten bezorgen.


Zijn er mensen die wel mail hebben gekregen van PostNL?

 


Hier ook woensdag status ‘overgedragen aan koerier’ daarna stil, niets van postnl.


Hier ook woensdag status ‘overgedragen aan koerier’ daarna stil, niets van postnl.

Ik ga om 8 even bellen naar T-Mobile


Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 


Reageer