Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?
Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.
Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak
Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.
Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app
Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie
Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie
Uiteraard, maar als zij duizenden orders, naast alle andere providers, opsturen naar PostNL. Dan heeft het toch even tijd nodig voordat PostNL alles verwerkt heeft? Daar staat t-mobile echt wel buiten het schot. PostNL had ook kunnen zeggen: 500 iPhones per dag. Dan hadden wij nòg langer moeten wachten.
Hoop oprecht dat je hem snel krijgt man! En liefst deze vrijdag. 🥳 laat je t weten als je hem hebt? Dan kan ik en andere leden ons warm maken voor onze levering
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.
Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus?
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.
Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus?
Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is
Die diensten die je nu opnoemt zitten morgen en komende dagen natuurlijk ook al ram vol door alle andere webshops en providers. Dus het is overal een beetje chaos.
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?
Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.
Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak
Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.
Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app
Ja dat snap ik, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij T-mobile en die kan PostNL aanspreken op hun wanprestatie
Uiteraard, maar als zij duizenden orders, naast alle andere providers, opsturen naar PostNL. Dan heeft het toch even tijd nodig voordat PostNL alles verwerkt heeft? Daar staat t-mobile echt wel buiten het schot. PostNL had ook kunnen zeggen: 500 iPhones per dag. Dan hadden wij nòg langer moeten wachten.
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Dat laatste slaat beetje nergens op. Zo werkt het pre-orderen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En T-Mobile had zeker hier betere keuzes in kunnen maken wat betreft bezorgdiensten. Ik had liever mijn toestel willen ontvangen via AMP, DHL Express, FedEx, UPS dan PostNL. Waarom? Omdat daar de kans op problemen, vertragingen etc aanzienlijk minder is dan een local economy postbedrijf als PostNL.
Zegt u het maar, ontvang je je toestel liever via AMP of via een zzp’er van PostNL met een witte afgetrapte bestelbus?
Ik heb het geluk dat ik een PostNL medewerker in dienst hier rond heb rijden die enorm aardig en stipt is
Dan heb jij daar zeker mazzel. Want ik krijg helaas mijn pakketjes soms niet heel en moet er niet aan denken dat mijn toestel vermist raakt bij PostNL
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar wees daar dan transparant over.
ik vind nu dat we als consument te lang in het ongewisse blijven. Terwijl het nu echt wel duidelijk is wat wel/niet geleverd kan worden.. daar kan je over praten als partijen en een statement over naar buiten brengen.. ik neem aan dat t-mobile ook bepaalde service levels met PostNL heeft afgesproken in de vorm van KPI’s … waar het ook aan ligt ik vind het gewoon niet zo netjes naar je (vaste) klanten toe.. en tuurlijk is dit niet een first world problem maar echt de schoonheidsprijs verdient het ook niet
Ben het zeker met je eens dat er zoveel onduidelijk is. Maar als ik kijk naar andere fora is er momenteel geen enkeling die het goed doet. Webshops die zelfs tot een uur geleden nog orders annuleert of mensen teleurstelt dat ze toch geen voorraad hebben.
Denk dat het daarin nooit goed zal komen, bij geen enkel bedrijf. En dat je verder wel moet beseffen dat je echt een van de eerste bent die hem krijgt.
Ja maar toch heb je de neiging om het goed te praten.
Anno 2022 een website die eruit vliegt op de besteldag…
Het zoveelste jaar op rij… waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dan is je bestelling erdoor dan is het hopen dat je een bevestiginsmail krijgt.
vervolgens doe je de betaling en hoor je niks meer.
ik moest zelf uitvogelen op het forum waar ik überhaupt mijn bestel status kon inzien …
Dan gaan zij in zee met PostNL en is het weer stil…
Dan kunnen er allerlei excuses zijn of andere partijen die het ook niet goed doen maar nogmaals dat interesseert mij niet. Ik doe zaken met t-mobile en vind het wederom erg teleurstellend.. dat was 10 jaar geleden al zo en anno 2022 nog steeds. ik verbaas mij erover dat er in al die jaren weinig verbetering is rondom dit proces.
in de oneven jaren bestel ik mijn toestel bij Apple zelf en is er nooit een probleem
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Ondanks alles houden ze zich niet aan d’r woord.
Ja als je de preorder dag besteld wordt hij hoe dan ook op donderdag 15-9 verstuurd.
Mijn bestelbevestiging is van 9 september 16:04 256gb pro zwart. Maandag pas kunnen betalen ivm storing. Dit zou ook geen impact hebben op de uitlevering volgens diverse klantenservice medewerkers. Status staat nog altijd in wachten op voorraad kan op levering morgen is dus 0.
Na veel gedoe met de website afgelopen vrijdag rond 16:00 toch de pre-order en betaling rond gekregen. Inmiddels is het de release dag en is het enige dat ik weet dat het toestel overgedragen is aan de koerier en ik binnen 3 dagen (geen idee vanaf wanneer) een e-mail kan verwachten met informatie. Ik hoef het toestel niet per se als aller eerste te hebben, maar in het verleden had ik op dit punt inmiddels een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de telefoon en wist ik precies waar ik aan toe was. Echt chaotisch zoals het momenteel gaat.
Hier ook nog geen bericht van PostNL, verlenging T-Mobile. Dat terwijl woensdagavond de status al wel was veranderd naar ‘Afgeleverd aan koerier’.
Ook geen sms/e-mail van AMP, maar als het goed is zou er via PostNL geleverd gaan worden bij een verlenging waarbij de aanbetaling al is gedaan.
Ook niks in de app van PostNL helaas. Ik zal zo als ze open zijn maar eens een chat sturen. Misschien hebben ze een T&T voor me en krijg ik hem toch nog binnen vandaag. Zou sowieso handig zijn als de verzender je gewoon een T&T stuurt, dan hebben ze zelf in de hand hoe de communicatie gaat…
Volgens mij zijn er sowieso weinig mens die iets van PostNL hebben gehoord als ik de verschillende forums lees, dus of ze bezorgen weinig met PostNL of er is iets goed mis gegaan.
Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL
Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL
Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?
Hier ook nog niks gehad van PostNL ondanks dat ik vrijdag om 15:30 had besteld en vanaf woensdag afgegeven aan de koerier staat.
Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL
Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?
Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen
Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL
Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?
Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen
Theoretisch zou vandaag ook nog binnen 3
werkdagen zijn (woensdag-donderdag-vrijdag). Dus laten we hopen dat we dan in ieder geval vandaag een T&T krijgen en morgen de iPhone.
Helaas nog steeds geen mail gehad van PostNL
Staat jouw bestelstatus ook sinds woensdag al op ‘Afgegeven aan koerier’?
Ja, binnen 3 werkdagen zou ik een mail krijgen
Theoretisch zou vandaag ook nog binnen 3
werkdagen zijn (woensdag-donderdag-vrijdag). Dus laten we hopen dat we dan in ieder geval vandaag een T&T krijgen en morgen de iPhone.
Klopt maar ik had een beetje gehoopt op vandaag….
Na veel gedoe met de website afgelopen vrijdag rond 16:00 toch de pre-order en betaling rond gekregen. Inmiddels is het de release dag en is het enige dat ik weet dat het toestel overgedragen is aan de koerier en ik binnen 3 dagen (geen idee vanaf wanneer) een e-mail kan verwachten met informatie. Ik hoef het toestel niet per se als aller eerste te hebben, maar in het verleden had ik op dit punt inmiddels een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de telefoon en wist ik precies waar ik aan toe was. Echt chaotisch zoals het momenteel gaat.
Exact!!
Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt ……
Voor PostNL?
Ja en nog steeds niks…..
Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt ……
Voor PostNL?
Ja en nog steeds niks…..
Hier ook niets… ook niet in de PostNL app...
Ook nog niks van PostNL gekregen, best jammer dit, wil het laten afleveren op een ophaal punt die ik meer vertrouw dan laten bezorgen.
Zijn er mensen die wel mail hebben gekregen van PostNL?
Hier ook woensdag status ‘overgedragen aan koerier’ daarna stil, niets van postnl.
Hier ook woensdag status ‘overgedragen aan koerier’ daarna stil, niets van postnl.
Ik ga om 8 even bellen naar T-Mobile
Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag.