Ik heb nog steeds geen mail van PostNL gehad (er staat wel al sinds gisteren dat hij is overgedragen aan de koerier). Is er een mogelijkheid dat deze later vanavond nog komt, of kan het zijn dat hij zaterdag pas geleverd wordt? In beide gevallen geen probleem uiteraard maar had gehoopt op morgen
Ik heb nog steeds geen mail van PostNL gehad (er staat wel al sinds gisteren dat hij is overgedragen aan de koerier). Is er een mogelijkheid dat deze later vanavond nog komt, of kan het zijn dat hij zaterdag pas geleverd wordt? In beide gevallen geen probleem uiteraard maar had gehoopt op morgen
Ja, dat is zeker mogelijk. Hij kan ook ineens in je PostNL app verschijnen zonder e-mail! Bij mij komt dat wel eens pas rond 23u in de avond voor.
Ja hier ook mailtje van Post NL binnen! Om 19:56 in de mailbox. Bevesting van de bestelling was vrijdag om 15:30 binnen. Betaald op vrijdag 15:39. iPhone 14 Pro 128 GB Black.
Die mailtjes komen de rest van de avond nog binnen, misschien vannacht zelfs pas. Als de status op koerier staat dan zal ik er gewoon vanuit gaan dat ie morgen komt in normale situatie.
Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas.
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.
Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).
Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.
Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas.
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.
Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).
Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.
Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat !
Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering
Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars
Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.
Eerste post van mij hier . Hopelijk heb je er iets aan.
Blijkt dan toch dat er niet volledig op ordernummer wordt geleverd als jouw informatie klopt. Heb precies dezelfde eerder besteld en de kans is dus klein dat ik hem morgen krijg. Ook een verlenging van een bestaand abo.
Ben toch net even naar de T-mobile store in Almelo gereden haha. Ze hadden hier iedereen al gebeld waarvoor ze een iPhone klaar hebben liggen. Ik zit daar dus helaas (voor het eerst sinds ik een iPhone heb) niet bij helaas.
De medewerker gaf aan dat er ongeveer 100 orders met levering door hen waren gedaan. En dat ze amper pro Max toestellen hebben ontvangen.
Er zijn er nog twee voor mij die hetzelfde model hebben besteld (pro Max 14 paars 256gb).
Morgen verwachten ze ook weer een zending, dus wellicht als ze tijd hebben dat die van mij ertussen zit en ik alsnog bericht ontvang. En anders wellicht zaterdag of zondag nog. Even afwachten dus helaas.
Dat is wel heel positief dat ze morgen in ieder geval nog een zending verwachten! Dan zal het niet heel lang meer duren. En dat is ook zeer vriendelijk personeel dat ze even hebben gekeken op welke # jij staat !
Ja echt super netjes geholpen net. Ze hadden ook kunnen denken van daar heb je weer zo’n zeur haha. Kon ook al m’n vragen stellen. Ze gaan het morgen erg druk hebben in de winkel. Duimen voor een snelle levering
Below message received at 9:00 PM. Ordered iphone 14 pro max 128 zwart. Ordered via customercare at 3:45 PM on Friday and confirmation with order number 75334Xxx at 4:00 PM.
Beste klant, de iPhone bestelling die je hebt geplaatst, ligt vanaf morgen voor je klaar! Denk eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel. Met vriendelijke groet, T-Mobile Shop Amstelveen
No updates at all for me and still waiting for stock… Pre-ordered at 3:07pm as an extension and order number is 7532xxxx (14 Pro Max Purple 256GB) but was able to pay on Monday morning. Called the customer service 2 times and they said the order is still going well and the order of payments won’t have an impact on the delivery. Turns out it does apparently. I assume most people who was able to pre order on the 9th but didn’t get their phones are the ones who got stuck on the payment page? Hope the second batch of the phone comes in soon.
And if I’m lucky enough to find a leftover iPhone 14 Pro Max in store, would I still be able to cancel the existing order and buy the phone in store?
No updates at all for me and still waiting for stock… Pre-ordered at 3:07pm as an extension and order
And if I’m lucky enough to find a leftover iPhone 14 Pro Max in store, would I still be able to cancel the existing order and buy the phone in store?
If you haven’t received the first order, you can cancel it no problem. And up until 15 days after receiving it as well.
Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt ……
Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.
Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.
Nog meer mensen die de hele tijd hun mail checken terwijl je weet dat je gewoon een melding krijgt ……
Voor PostNL?
Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.
Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.
Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch?
Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.
Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.
Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch?
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Nou aan de reacties te zien hebben nog niet veel mensen iets gehoord van Post NL.
Blijf het vaag vinden dat ze je wel direct een betaal link weten te sturen maar daarna niet fatsoenlijk op de hoogte kunnen houden over de voortgang van je bestelling.
Welke update zou je willen dan? Want vanaf bestelling tot aan levering is er weinig te vertellen toch?
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Ik begrijp de frustratie, ik erger me er ook wel aan dat ik ook niks van PostNL heb gehoord. Maar daar kan t mobile niks aan doen, hun hebben het pakketje aan de vervoerder mee gegeven. Ik weet niet of je ooit de klantenservice van PostNL hebt proberen te bereiken? Dat is pas echt drama… Na een heel hoop gezoek op hun site kan je uiteindelijk met een bot chatten… die na nog een hele hoop moeite je een keer door verbind met een medewerker...
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Het zou eigenlijk eens tijd zijn voor een virtuele wachtrij voor de website bij dit soort pre-orders… is een stuk klantvriendelijker, maar de ontwikkeling ervan kost natuurlijk geld
Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen
Dat kan je met de onderstaande link doen;
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
ik heb geen bestelling staat er, kan dit komen doordat ik voor ophalen heb gekozen?
Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen
Dat kan je met de onderstaande link doen;
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
ik heb geen bestelling staat er, kan dit komen doordat ik voor ophalen heb gekozen?
Ja. Je krijgt een belletje of sms als die klaar ligt
Het zou eigenlijk eens tijd zijn voor een virtuele wachtrij voor de website bij dit soort pre-orders… is een stuk klantvriendelijker, maar de ontwikkeling ervan kost natuurlijk geld
Zou inderdaad een verademing zijn, maar inderdaad voor die enkele keren per jaar voor maar 1 a 2 uur per keer. Zou het niet afwegen tegen de organisatie en kosten.
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Het blijft allemaal wel heel vaag.. u hoort binnen 3 dagen iets bla bla … de vorige keren via AMP werd je wel meer op de hoogte gehouden. Je kon toen een afspraak maken, kreeg een dag later bevestiging en een ruim tijdslot en een dag voor bezorging een exact tijdslot.
het is nu 22:00 ‘s avonds en ik heb nog steeds geen idee of Post NL wel/niet komt
Mijn ervaring met PostNL is dat het zelfs na 23u pas in de app tevoorschijn kan komen. Zonder dat ik überhaupt verder een e-mail ontvang. Dus je kan zeker weten de app in de gaten houden.
én je hebt dus wel meer informatie gekregen, “binnen 3 dagen koerier info”. Dan is het toch verder uit handen van T-Mobile en krijg je binnen 3 dagen iets te horen, zijn de 3 dagen al voorbij (denk het niet, want dit heb je gisteren of vandaag gehoord). Dus dan gaat de informatie voorziening gewoon zoals plan ♂️
Sorry maar het is wel altijd gedoe bij t-mobile.
de website kapt er standaard mee op besteldag.
orders gaan fout, bestellingen worden gecanceld.. het is iedere keer weer de vraag of het goed loopt. Dit is nu de 6 e of de 7e keer dat ik een iPhone bestel via t-mobile en het is altijd gedoe… en zij kiezen ervoor om met post.nl in zee te gaan en niet ik. Zij zijn eindverantwoordelijk dat ik uiteindelijk mijn toestel krijg en dat er gedoe is met post.nl interesseert mij niet zoveel
Ze regelen toch dat je jouw toestel krijgt? Wat hebben zij ermee te maken hoe PostNL hun systeem instelt met het vermelden van T&T nummers.
Zo te horen heb jij gewoon een bestelling geplaatst die richting de koerier is of gaat en heb je alle stress overleeft met een website die het zwaar te verduren heeft met pre-orders.
Dus ik snap je ophef en frustratie niet echt, misschien solliciteren bij PostNL als bezorger zodat zij meer pakketjes per keer kunnen verwerken of meehelpen op de technische dienst om te innoveren dat T&T codes doorlopend worden bijgewerkt ♂️.
Denk dat je goed in je handen mag wrijven dat je binnenkort je toestel ontvangt, want er zijn genoeg leden die nog niet zover in het proces zitten als jou.
Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?
Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.
Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak
Wat is jouw probleem.. ik mag toch aangeven dat het vaak rommelig gaat bij t-mobile met het bestellen van een nieuwe iPhone .. of ben jij de vertegenwoordiger van de t-mobile fanclub ?
Ik heb mijn contract afgesloten met T-mobile dat zij de bezorging uitbesteden aan PostNL is niet mijn probleem.
Dus ja ik spreek T-mobile erop aan dat het rommelig gaat en dat de communicatie matig is want ik ben klant bij hun en niet bij PostNL. Dat zij dat verder wel/niet opnemen met PostNL dat is hun zaak
Ik heb geen probleem, jij antwoord op mij, ik antwoord op jou. Om duidelijk uitleg te geven dat T-mobile een pakketje heeft overhandigd aan PostNL die voor jou bedoelt is. En dat PostNL jou op de hoogte hoort te brengen van een T&T. Dus dat je daarvoor bij T-Mobile verkeerd zit.
En matige communicatie? Je hebt toch gewoon een update gekregen dat je pakket naar de koerier gaat. Gewoon geduld hebben, lol.
Dat ter zijde, hoop dat je snel de melding krijgt via de PostNL app