Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Nog altijd niks gehoord. Klantenservice zegt dat post nl ook morgen pas wat kunnen sturen.
 

Vreemd aangezien vandaag de voorraad verdeeld  wordt en de verzendingen aangemaakt worden lijkt mij een track en trace wel te verwachten vanavond. Ik heb ook vrijdag besteld als 1 van de 1e! Inclusief bestelbevestigingsmail. 

 

 

Het is vrij normaal dat PostNL verzendingen pas later in de avond of zelfs tegen de nacht aan bekend worden en verschijnen in de app


 

Je kan het beste je order nummer weglaten..


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))


Hier ook een mail van PostNL! Hij is onderweg, morgen binnen!

Zoals ik al eerder zei: Heb je nu nog wachten op voorraad, dan lijk je buiten de boot te vallen. Mocht je ‘overgedragen aan onze koerier’ hebben dan krijg je waarschijnlijk later vanavond nog een PostNL mail.


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Technisch zou ik zeggen, de eerste. Want je wordt dan gewoon in de queue gegooid en vervolgens sequentieel worden verwerkt qua bevestiging van mails


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp 

Technisch zou ik zeggen, de eerste. Want je wordt dan gewoon in de queue gegooid en vervolgens sequentieel worden verwerkt qua bevestiging van mails

Zou je zeggen.. :))


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Hier ook, maar mijn ordernummer is zelfs hoger dan de jouwe (75324xxx). Ik heb echter meteen betaald om 15:06, misschien is dat nog een verschil.


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Klopt, door de drukte kan het niet weergegeven zijn op de website. Maar zoals ander lid idd zei: je nummer is vanaf bestelling plaatsen al toegekend.


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

 


Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

Heeeee, dank voor de tip! ik had destijds ook een screenshot gemaakt, realiseer ik me nu weer. Zelfde ordernummer.. :)


Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.


Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel. Ik heb online besteld en kreeg niet eens een mogelijkheid om te betalen.


Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂


Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?


Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂

jeez, wat een drama.. :(


Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.


Zou het trouwens ook wel fijn vinden als ik het weet als ik hem morgen niet krijg. Nu blijft het spannend haha


Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Ahh, ja. Ja ik geloof niet erin dat het voor de fun willekeur is, er zal heus wel een volgorde achter zitten maar de kans is er natuurlijk dat het hier en daar misschien afwijkt. Wellicht heeft T-Mobile meerdere locaties waar iPhones binnenkomen en worden daar labels uitgeprint op basis van die regio. Waardoor sommige hogere order nummers dan jou wel eerder de phone krijgen. Alsnog is dat dan ‘zuur’, maar logistiek niet te voorkomen.


Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Het heeft dus wel degelijk te maken met moment van betalen, zo blijkt. (Als je tenminste besteld hebt met thuis levering. Levering via een T-Mobile shop loopt via een andere route, en dus heb je nu misschien nog niks gehoord).


Als je nu nog niks gehoord hebt met thuislevering en je status nog op wachten op voorraad staat wordt het een lastig verhaal voor morgen, maar zoals ik het lees zijn dat wel allemaal mensen die niet voor zaterdag betaald hebben. Dat lijkt dan dus een dingetje te zijn.


Ik denk zelfs als je status op “bestelling is overgedragen aan koerier” en je nu nog niks gehoord hebt dat het lastig gaat worden morgen.

Het zijn inderdaad first world problems maar ik vind het altijd wel een gedoe bij t-mobile en de communicatie is matig 


still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..


still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..

It’s also possible that the shop contact you tomorrow.


still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..

It’s also possible that the shop contact you tomorrow.

I am hoping too, let’s see.. but I am assuming next week they will call..


Reageer