Skip to main content

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Dit staat bij order status, nog steeds geen mail gehad.

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling.
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)

Verlenging wordt verstuurd met PostNL, ik heb dezelfde status en ik denk dat we vanavond van PostNL een mailtje krijgen. 


Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Same here. Ordered on 9th through customer care and chosen to pick from the store. Got mail confirmation about the order and process but no communication after that. Checked my order status in https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus and it shows no order found. Hopefully I will get sms today. 

Got call from T-mobile 2hrs and they informed that my phone is available for pickup and booked appointment tomorrow to collect it. I ordered on 9th evening through cust care. pro 256 purple. pick up at T-mobile  leidschendam westfield mall. 


Hoe zit het als je het ophalen in de store heb geklikt ik heb nogsteeds geen sms gekregen maar wel een bevestigingmail. Maar als ik in bestelling volgen wil drukken staat er niks. 🤯🤯


Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?


Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Nee helaas nog niks. Ik wacht af. 


Iemand al iets van PostNL gehoord?


Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Ik heb er ook voor gekozen om de goederen op te halen in de winkel leidschendam, maar ik heb nog niet gebeld om mij te informeren, hoe laat heb je de telefoon besteld?

besteld vrijdag 9 sept en het advies was om het in de winkel op te halen. Geen sms, maar telefoontje van de winkel ( +- 13 uur) om het morgen op afspraak op te halen. 

Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen


Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen

Elke winkel doet het op mijn eigen tempo/manier, als er vanavond koopavond is in jouw winkel kunnen ze nog bellen/smsen maar zelfs morgen is nog mogelijk!


Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Nee helaas nog niks. Ik wacht af. 

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 


Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?


Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen

Elke winkel doet het op mijn eigen tempo/manier, als er vanavond koopavond is in jouw winkel kunnen ze nog bellen/smsen maar zelfs morgen is nog mogelijk!

Ik hoop dat je me later kunt bellen zodat ik het morgen kan ophalen, dan ben ik heel blij


Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 


Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼


Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 


Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 

Ik heb de iphone 14 pro max 128gb in de kleur paars besteld. Dus afwachten maar


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  


I had called up Hoofddorp store to check on my order. They do not have any info yet and they may receive some tomorrow. There is no guarantee that they would be able to give me device tomorrow either. 

What a customer service and experience for selecting “pick up at store” considering it to be green/fastest option!

Amazed to see how these people can’t even handle orders for a planned, annual, famous device launch after years of experience!

For context: I had placed an order on 9th Sept at 1500 for 14 Pro 128GB Black.

Anyway, Congratulations to everyone here who are getting their phones tomorrow! 

 


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad


Zojuist gebeld door Zuidplein voor een afspraak morgen af te halen. 

Afgelopen vrijdag besteld rond 15:00 > iPhone 14 Pro Black 256GB


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad

Ah meen je, niks ge-update bij orderstatus? Bij mij staat dat hij overhandigt is aan de koerier


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad

Ah meen je, niks ge-update bij orderstatus? Bij mij staat dat hij overhandigt is aan de koerier

 


Iemand al iets van PostNL gehoord?

Nog altijd niks gehoord. Klantenservice zegt dat post nl ook morgen pas wat kunnen sturen.
 

Vreemd aangezien vandaag de voorraad verdeeld  wordt en de verzendingen aangemaakt worden lijkt mij een track en trace wel te verwachten vanavond. Ik heb ook vrijdag besteld als 1 van de 1e! Inclusief bestelbevestigingsmail. 

 

 


Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅


Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Dat kan je met de onderstaande link doen;

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus


Reageer