Hallo @therabekkers
Het lijkt iig te gaan om een data sim only voor bijvoorbeeld de tablet of een 4G router, heb je die?
Hi Thera, van harte welkom op de Community! Dit gaat, zoals @Waqqas zegt, inderdaad om een Tablet Go-abonnement. Specifiek: de factuur voor de maand april. Op deze factuur staan o.a.:
De maandelijkse kosten (€ 23,78) - de korting (€ 15,86) en klantvoordeel (€ 2,50) en toestelkrediet (€ 6) waardoor je uitkomt op het bedrag van € 11,42.
Ik zie voor dit abonnement nog geen Mijn Odido-account. Je kan deze aanmaken via Mijn Odido registreren, zodat je je facturen kan inzien. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar!
ik begrijp niets van je berekening
ik heb een go abonnement € 52,85 inclusief toestelkrediet van €24,00
korting unlimited €25,00
Betaald zie factuur 901543503540 €50,43
waar kan ik factuur zien van € 11,42
@therabekkers
Kan je het klantnummer uit de omschrijving eens vergelijken met je eigen klantnummer?
Heb je ooit een tablet gekregen van Odido? Daar zat dan misschien ook een abonnement bij.
Hi Thera, je haalt hier inderdaad 2 abonnementen door elkaar. Je Go-abonnement met bovenstaande informatie gaat om je mobiele abonnement met 06-nummer. De informatie (097-nummer, klantnummer) uit je eerste bericht gaat om een Tablet Go-abonnement. Om de facturen van dit abonnement in te zien kan je een Mijn Odido-account aanmaken en dit abonnement toevoegen. Dit abonnement is besteld in een van onze winkel en is gestart op 6 juni 2023. Zoek het contract ook even op in je mail van rond deze tijd. Dan vind je ook direct terug wat de kosten zijn. Laat je het ons weten of het daarmee duidelijk is?
Na onze agenda te hebben geraadpleegd blijkt dat wij op 6juni geen abonnement hebben toegevoegd
met (097- nummer) als klantnummer.
Wij zijn ook niet in de winkel geweest en geen tablet ontvangen
Ook de factuur €11,42 heb ik niet kunnen vinden bij my ODIDO
klant nummer1.21819065 is niet juist
Hi Thera, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik ben er opnieuw voor je ingedoken en ik geef je graag meer informatie over het abonnement en wat je kan doen:
Het tablet-abonnement is op 6 juni in de winkel in Gorinchem afgesloten. Bij het bestellen van dit abonnemet en de tablet is het contract ondertekend en mijn collega's hebben hierbij je legitimatie, bankpas en e-mailadres moeten gebruiken. Deze komen allemaal overeen met je mobiele abonnement. Ik kan het contract zelf niet meer naar boven halen, dus je kan het volgende doen: Ga langs onze winkel in Gorinchem. Wellicht hebben zij nog een kopie van het contract liggen en anders kunnen zij hem ook opzoeken in het systeem (Arcus).
Je kan het 097-abonnemet ook toevoegen aan je Mijn Odido-account. Zodra je abonnement is toegevoegd kunnen we hier ook het contract terugvinden. Ook de facturen verschijnen dan in Mijn Odido. Op die manier kan ik ook beter met je meekijken, dus ik wil je vragen het abonnement wel toe te voegen.
Ik hoor het graag van je als dit hebt gedaan of als je naar de winkel bent geweest. Ik hoop dat je dan direct meer duidelijkheid krijgt!
Na lang zoeken heb ik in mijn dossier het betreffende contract boven water gehaald
inderdaad op 6 juni afgesloten maar omdat dit de eerste afschrijving was heb ik dit totaal vergaten
dank voor je vasthoudendheid binnenkort wordt glasvezel bij mij aangesloten ik heb er alle vertrouwen in
Goedemiddag Thera, ah superfijn dat je het contract hebt gevonden! En fijn dat Glasvezel binnenkort ook beschikbaar wordt - dat gaat helemaal genieten worden met supersnel internet. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu een hele fijne avond!