Skip to main content
Beantwoord

De telefoon is kwijtgeraakt, hoe log je in op het account zonder sms-codes?


Toon eerste reactie

39 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Flintje, superfijn dat het is gelukt in de Shop en uiteraard graag gedaan namens Sam! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 oktober 2024

Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.

Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 oktober 2024
PutuGundul schreef:

Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.

Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?

Het liefst natuurlijk een eSIM maar ik begrijp dat de procedure inmiddels is gewijzigd en dat dat niet meer mogelijk is?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8305 reacties
  • 7 oktober 2024

Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 oktober 2024
eric schreef:

Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.

Dank je Eric. Dat wordt dan een hele lastige want dat adres is een postbus. 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @PutuGundul, het gaat om het nummer **37, klopt dat? Aangezien dit een zakelijk nummer is, kan ik je hier niet bij helpen. Neem direct eens contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Als ik het goed heb, kunnen zij wel een eSIM voor je klaarzetten, zolang je toegang hebt tot Mijn Odido, om 'm zelf te downloaden en activeren! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi @PutuGundul, het gaat om het nummer **37, klopt dat? Aangezien dit een zakelijk nummer is, kan ik je hier niet bij helpen. Neem direct eens contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Als ik het goed heb, kunnen zij wel een eSIM voor je klaarzetten, zolang je toegang hebt tot Mijn Odido, om 'm zelf te downloaden en activeren! 😄

Dank je wel Marciano! Ik ga het direct doen :-))


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen @PutuGundul en geen dank. Ik hoop dat het ze direct lukt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 november 2024
Iga93 schreef:

 

Ik ben mijn telefoon kwijt en kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat ik geen toegang heb tot de sms-codes.

Kan ik inloggen op mijn account zonder tweestapsverificatie?

Ik ben in Polen en ik moet alleen e-sim activeren op een nieuwe telefoon

Ik loop precies tegen ditzelfde probleem aan. Ik heb mijn esim op mijn andere telefoon staan die helaas gisteren gesneuveld is. Nu kan ik ook geen nieuwe esim meer activeren via mijn Odido omdat ik daar niet in kan loggen.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@GijsVanHout Hoi Gijs, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega over het activeren van je eSIM. Is het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 december 2024

Hallo support team!

Ik heb helaas hetzelfde probleem voor mijn nummers eindigend op 26 en 73 (dual SIM en telefoon kapot - simkaart niet meer te vinden/redden).

Kunnen jullie mij een eSim activatie sturen op mijn emailadres (daar staan ook mijn nummers aan gekoppeld)

Alvast dank!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MatthB97, welkom op de Community! Ik zie dat er vandaag contact is geweest met mijn collega's. Is het inmiddels gelukt met de nieuwe eSIMs? Ik zie voor het nummer **73 dat de eSIM klaarstaat om geactiveerd te worden. Lukt het om deze via deze pagina in Mijn Odido via iDIN te valideren en te activeren? Ik hoor het graag van je!


Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 153 reacties
  • 5 januari 2025

Hallo

Ik heb nog mijn mobiel in mijn bezit.

Maar ik vraag alleen.

Hoe werkt Esim eigenlijk ? is die aan kosten verbonden ?

wat is handig Sim card of Esim ?

 

Pierre


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8305 reacties
  • 5 januari 2025

Ik ben een fan van een fysieke sim. Als je een andere telefoon gebruikt kun je de sim gewoon overzetten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen