Skip to main content

 

Ik ben mijn telefoon kwijt en kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat ik geen toegang heb tot de sms-codes.

Kan ik inloggen op mijn account zonder tweestapsverificatie?

Ik ben in Polen en ik moet alleen e-sim activeren op een nieuwe telefoon

Hoi @Flintje, superfijn dat het is gelukt in de Shop en uiteraard graag gedaan namens Sam! 


Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.

Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?


Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.

Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?

Het liefst natuurlijk een eSIM maar ik begrijp dat de procedure inmiddels is gewijzigd en dat dat niet meer mogelijk is?


Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.


Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.

Dank je Eric. Dat wordt dan een hele lastige want dat adres is een postbus. 

 


Hoi @PutuGundul, het gaat om het nummer **37, klopt dat? Aangezien dit een zakelijk nummer is, kan ik je hier niet bij helpen. Neem direct eens contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Als ik het goed heb, kunnen zij wel een eSIM voor je klaarzetten, zolang je toegang hebt tot Mijn Odido, om 'm zelf te downloaden en activeren! 😄


Hoi @PutuGundul, het gaat om het nummer **37, klopt dat? Aangezien dit een zakelijk nummer is, kan ik je hier niet bij helpen. Neem direct eens contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via één van deze kanalen. Als ik het goed heb, kunnen zij wel een eSIM voor je klaarzetten, zolang je toegang hebt tot Mijn Odido, om 'm zelf te downloaden en activeren! 😄

Dank je wel Marciano! Ik ga het direct doen :-))


Goedemorgen @PutuGundul en geen dank. Ik hoop dat het ze direct lukt!


Reageer