Ik ben mijn telefoon kwijt en kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat ik geen toegang heb tot de sms-codes.
Kan ik inloggen op mijn account zonder tweestapsverificatie?
Ik ben in Polen en ik moet alleen e-sim activeren op een nieuwe telefoon
Ik ben mijn telefoon kwijt en kan niet inloggen op mijn Odido-account omdat ik geen toegang heb tot de sms-codes.
Hoi
Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.
Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?
Ik heb m’n telefoon met eSim in Indonesië het zwembad laten vallen en die is nu 100% dood en niet meer te repareren. Ik kan dus ook niet meer inloggen bij Odido om een nieuwe Sim aan te vragen, het duurt nog zeker een maand voordat ik weer in Nederland ben maar ik heb die Sim wel heel hard nodig.
Kan eer eentje naar mijn Indonesische adres worden opgestuurd?
Het liefst natuurlijk een eSIM maar ik begrijp dat de procedure inmiddels is gewijzigd en dat dat niet meer mogelijk is?
Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.
Ze kunnen een sim alleen naar je huisadres sturen. Dan dient een huisgenoot hem naar jouw verblijf plaats te sturen.
Dank je Eric. Dat wordt dan een hele lastige want dat adres is een postbus.
Hoi
Hoi
Dank je wel Marciano! Ik ga het direct doen :-))
Goedemorgen
Ik loop precies tegen ditzelfde probleem aan. Ik heb mijn esim op mijn andere telefoon staan die helaas gisteren gesneuveld is. Nu kan ik ook geen nieuwe esim meer activeren via mijn Odido omdat ik daar niet in kan loggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.