Hallo @Naantje30, van harte welkom op onze Community! Wat gek dat Chubb nergens op reageert. Dit is een partner via ons die de toestelverzekeringen aanbiedt. Wanneer had je de mail naar ze verstuurd en had je telefonisch contact met ze opgenomen? Hoe lang heb je bijvoorbeeld in de wacht gestaan en heb je het ook nog langer geprobeerd? Naar welk e-mailadres heb je gemaild? Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen op hun website? Zou je het eventueel kunnen proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Je hebt namelijk je polisnummer nodig om in te kunnen loggen, deze kun je vinden in de omschrijving van je bankafschrift van Chubb.
Ik verneem graag een reactie van je!
Hallo @Naantje30, van harte welkom op onze Community! Wat gek dat Chubb nergens op reageert. Dit is een partner via ons die de toestelverzekeringen aanbiedt. Wanneer had je de mail naar ze verstuurd en had je telefonisch contact met ze opgenomen? Hoe lang heb je bijvoorbeeld in de wacht gestaan en heb je het ook nog langer geprobeerd? Naar welk e-mailadres heb je gemaild? Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen op hun website? Zou je het eventueel kunnen proberen via een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Je hebt namelijk je polisnummer nodig om in te kunnen loggen, deze kun je vinden in de omschrijving van je bankafschrift van Chubb.
Ik verneem graag een reactie van je!
Hoi,
Mijn eerste mail is van 10 januari j.l. en daarna nog 2 keer. Ik heb gemaild naar claim@chubbverzekering.nl en naar vraag@chubbverzekering.nl.
Ik heb verschillende browsers geprobeerd en het cachegeheugen ook al een keer gewist. Ik heb op verschillende tijdstippen en dagen gebeld ( zelfs op zaterdag) en hang elke keer zo'n 10 tot 20 minuten aan de lijn zonder dat er opgenomen wordt. Op dit moment hang ik ook al weer zo'n 10 minuten aan de lijn.
Als ik wil inloggen dan geef ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in en als ik geluk heb kom ik in het volgende scherm en kan ik aangeven in welke taal ik wil en dan gaat hij weer terug naar het scherm waar je je gebruikersnaam moet opgeven.
Ik heb het ooit met een andere telefoon ook gehad dat hij was gevallen en toen was het zo gebeurd het melden via internet en het repareren van de telefoon.
Kortom heb ik al van alles geprobeerd voordat ik hier mijn vraag stelde, het lijkt me sterk dat alleen ik hier last van heb en zou ook niet weten hoe ik wel contact kan krijgen en mijn telefoon kan laten maken.
@Naantje30 dank voor de toelichting! Wat gek zeg, ze zouden gewoon bereikbaar moeten zijn, zodat je een claim kunt indienen om je toestel te laten repareren. Ik heb nog wel een ander e-mailadres voor je, namelijk deze: klacht@chubbverzekering.nl. Hier zouden ze binnen een paar werkdagen bij je terug moeten komen met een reactie. Zou je dat e-mailadres eens kunnen proberen? Ik zou je ook willen vragen om het telefonisch gewoon blijven te proberen, je krijgt ze dan vast wel te pakken!
@Naantje30 Als je na een paar werkdagen geen reactie hebt ontvangen, laat het dan even weten in dit topic. Dan gaan we zoeken naar een andere manier om contact met ze te verkrijgen!
Ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, @Naantje30. Heb je toevallig nog een antwoord gehad nadat je hebt gemaild met klacht@chubb.nl? hier zou je namelijk altijd antwoord op moeten krijgen! Laat je het mj weten?
Ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, @Naantje30. Heb je toevallig nog een antwoord gehad nadat je hebt gemaild met klacht@chubb.nl? hier zou je namelijk altijd antwoord op moeten krijgen! Laat je het mj weten?
@Johrick van Odido ik hoor van niets of niemand iets terug.