Hallo @robin.vergoossen
Het kan een aantal werkdagen duren voordat je je toestel op kunt halen in de shop want eerst gaat hij vanuit T-Mobile naar de desbetreffende shop (mits op voorraad bij T-Mobile) en daarna krijg je bericht zodra hij klaar is om opgehaald te worden.
Weet je zeker dat het om een verlenging gaat en niet om een nieuwe abonnement? Bij een verlenging zie je in je My T-Mobile account onder abonnement en instellingen 2 tabs, huidig en nieuw. Als je dit niet ziet vergelijk jou huidige klantnummer eens met het klantnummer dat in de bevestiging staat.
@Waqqas
Bedankt voor je bericht.
Het klantnummer komt overeen en het telefoonnummer ook. Kan echter geen huidig/nieuw zien. Maar als die 2 kloppen zal het wel goed komen.
Ik las op de T-Mobile site dat je altijd en bij elke manier van bestellen een tijdsindicatie kreeg. Deze heb ik dus (helaas) niet mogen ontvangen. Kan ik dan uitgaan van: voor 17:30 besteld volgende dag in huis? Of zou het inderdaad een paar werkdagen schelen en dat hij pas na het weekend gereed is?
@robin.vergoossen
Ik denk dat het wel zal goed komen met de weergave van de verlenging in je T-Mobile account.
Begin volgende week zou je bericht kunnen ontvangen om hem op te halen. Bij het bestellen was hij ook direct uit voorraad leverbaar?