Skip to main content
Beantwoord

Beschikbaarheid Apple Watch Ultra 3

• September 10, 2025
  • 29 reacties
  • 953 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Is Odido van plan om de nieuwe Apple Watch Ultra 3 aan te bieden en zo ja, per wanneer is de verwachting? Het product is sinds gisteravond officieel beschikbaar.

Dank.

Beste antwoord door Cristien

Hallo ​@sb1089 ​@MichielSanders   

Odido gaat alle 3 de Watches aanbieden. Vanaf morgen pre-order :)  🥳 

29 reacties

• is een Master Poster
  • September 10, 2025

Ik ben ook geintereseerd in de apple watch ultra 3, als odido hem niet gaat aanbieden bestel ik hem via amac.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 10, 2025

@MichielSanders en ​@sb1089  Al de vorige modellen hebben ze ook verkocht. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hallo ​@sb1089 ​@MichielSanders   

Odido gaat alle 3 de Watches aanbieden. Vanaf morgen pre-order :)  🥳 

• Doet lekker mee
  • September 11, 2025

De vraag is alleen of de AWU3 daadwerkelijk 5G ondersteunt. Daarnaast hoop ik dat we er eindelijk ook buiten Nederland gebruik van kunnen maken. Voor zover ik weet is KPN op dit moment nog de enige provider die dat aanbiedt.

• Auteur
  • September 12, 2025

Ah top. Ik zie het!

Ik had nou net liever de variant willen hebben met de Milanese Loop. Weet iemand of Odido dat voorheen ook heeft verkocht en of die dan ook voor de Ultra 3 gaat komen? KPN verkoopt deze namelijk wel.

Ah top. Ik zie het!

Ik had nou net liever de variant willen hebben met de Milanese Loop. Weet iemand of Odido dat voorheen ook heeft verkocht en of die dan ook voor de Ultra 3 gaat komen? KPN verkoopt deze namelijk wel.

Idd wil ik ook graag weten

@Cristien

• is een Master Poster
  • September 12, 2025

Het heeft wat moeite gekost want iets over 14:00 was de site enigzins overbelast maar ik heb hem besteld.

Natural titanium met blauwe trail loop.

Nou hopen dat ik hem de 19e kan ophalen in de winkel.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 12, 2025

Hoi ​@MichielSanders ,

Als Apple de 19e start met uitleveren is niet te zeggen dat deze dan ook in de winkel op te halen zijn. Er ligt geen voorraad in de winkels, dat komt uit een centraal magazijn vanwege overval gevaar. Maar ook kan er een te grote vraag zijn naar een bepaald model, er zijn zoveel verschillende,  dat Apple daar de juiste hoeveelheden direct voor kan leveren.

• Doet lekker mee
  • September 12, 2025

De vraag is alleen of de AWU3 daadwerkelijk 5G ondersteunt. Daarnaast hoop ik dat we er eindelijk ook buiten Nederland gebruik van kunnen maken. Voor zover ik weet is KPN op dit moment nog de enige provider die dat aanbiedt.

Ok jammer, zo te zien wordt de 5g optie niet ondersteund.. raar dat niemand dat belangrijk vindt 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 13, 2025

Dat is omdat er in Nederland nog geen enkele provider een 5G Stand Alone netwerk heeft. Ze zijn nog allemaal 5G Non stand alone. In Amerika is dat al wel beschikbaar. 

• is een Top Poster
  • September 15, 2025

Ik ben ook heel benieuwd of Odido naast bestaande aangeboden bandjes de overige Apple bandjes gaat aanbieden. Zou fijn zijn als iemand van Odido hier meer over kan vertellen :)

• is een Master Poster
  • September 15, 2025

Ik ben ook heel benieuwd of Odido naast bestaande aangeboden bandjes de overige Apple bandjes gaat aanbieden. Zou fijn zijn als iemand van Odido hier meer over kan vertellen :)

Externe verkopende partijen zullen maar een beperkt aantal combi’s aanbieden. Apple stelt zelf enkele combi’s samen die een SKU krijgen deze kunnen externe partijen inkopen.

Als je iets anders wilt dan deze comb’s zul je bij apple zelf moeten bestellen dan word hij in een distributie centrum samengesteld en verpakt.

Als je alle mogenlijke bandjes, kleuren en maatcombinaties inc de hermes modellen standaard op voorraad gaat leggen heb je voor de Ultra 3 48 verschillende combinaties.

• Auteur
  • September 18, 2025

Ik denk dat de Milanese band combinaties ook wel een interessante combinatie had kunnen zijn om aan te bieden. 
Daar ben ik in elk geval geinteresseerd in. 

Ik begrijp niet dat als jullie de 19e zeggen en dat hij dan niet geleverd wordt. Ook worden veel mensen gebeld dat ze hun iPhone kunnen ophalen prima maar je geeft wel voorkeur aan een doelgroep… 

• is een Master Poster
  • September 19, 2025

De focus zal liggen op iphone’s waarvoor ook een speciaal topic is aangemaakt door odido. Hebben ze dit keer bij de watch noet gedaan.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 19, 2025

Ik begrijp niet dat als jullie de 19e zeggen en dat hij dan niet geleverd wordt. Ook worden veel mensen gebeld dat ze hun iPhone kunnen ophalen prima maar je geeft wel voorkeur aan een doelgroep… 

Beste ​@andreasambrosius  en ​@MichielSanders 

Dit heeft alles te maken met de levering van  apple. Odido kan hier weinig aan veranderen. Elke doelgroep is even belangrijk.

Me neus want het toestel is gewoon leverbaar.

Je zegt precies wat ik al dacht want bij elke winkel is hij gewoon op voorraad. Ook staat r bij bezorging dat de winkel de snelste optie is.. En bij de productpagina is bezorging de snelste optie winkel 1 a 2 werkdagen.. Ook zoiets.

• is een Master Poster
  • September 19, 2025

https://www.google.com/search?q=apple+watch+5g+countries&rlz=1CDGOYI_enNL1088NL1088&oq=&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

https://www.vodafone.com/news/technology/vodafone-ericsson-and-qualcomm-in-first-european-test-of-new-5-g-radio-technology & https://iottechnews.com/news/vodafone-ericsson-qualcomm-achieve-first-redcap-ran-data-sessions/

Ik heb trouwens niet bij Odido besteld, had ze niet gezien.

Ik heb ook een duo sim van Odido en dacht dat dan een esim erbij niet eens mogelijk is.

Wel jammer zeg van de 5G had en ga wel meteeen een Speedtest doen.

• is een Top Poster
  • September 20, 2025

Ik heb gisteren mijn bestelling van de natural titanium + ocean band geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan (natural titanium + trail band). Bandjes gaan er toch vanaf, ik heb een Milanese loop besteld. Deze zou op voorraad moeten zijn. Ik hoop dat hij vandaag afgeleverd wordt in de Shop!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 20, 2025

https://www.google.com/search?q=apple+watch+5g+countries&rlz=1CDGOYI_enNL1088NL1088&oq=&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

https://www.vodafone.com/news/technology/vodafone-ericsson-and-qualcomm-in-first-european-test-of-new-5-g-radio-technology & https://iottechnews.com/news/vodafone-ericsson-qualcomm-achieve-first-redcap-ran-data-sessions/

Ik heb trouwens niet bij Odido besteld, had ze niet gezien.

Ik heb ook een duo sim van Odido en dacht dat dan een esim erbij niet eens mogelijk is.

Wel jammer zeg van de 5G had en ga wel meteeen een Speedtest doen.

Het artikel geeft het al aan, het gaat om Vodafone Spanje.  Vodafone Nederland is net gestart met uitrol van 5g 3.5 ghz. Odido is daar al.klaar mee... maar redcap in Nederland laat nog even op zich wachten. 

• is een Master Poster
  • September 21, 2025

Heeft er al iemand zijn watch ontvangen of op kunnen halen?

Ik heb op de 12e de Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Naturel Titanium - Trail-Band Blauw gepreorderd.

Bevestiging ontvangen om 14:12.

Maar mijn bestelling staat nog steeds op:

Leverbaar vanaf 19 september

We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.

Terwijl bij het model wat ik besteld heb het volgende staat op de odido site:

Direct leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de Odido Shop.

Dus ik vind het uitermate vreemd dat er bij mijn bestelling nog steeds staat wachten op voorraad.

• is een Top Poster
  • September 22, 2025

Ik heb op de 12e de Apple Watch Ultra 3 Titanium Case 49mm Naturel Titanium - Trail-Band Blauw gepreorderd.

We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.

Dus ik vind het uitermate vreemd dat er bij mijn bestelling nog steeds staat wachten op voorraad.

Hier hetzelfde liedje. Mijne gaat naar een shop in de buurt en daar gaven ze al aan dat klantenservice zegt dat ze meteen leverbaar zijn maar dat dit helemaal niet klopt…. Ik sta nu in de wacht bij de klantenservice om dit na te vragen. Heel vreemd...

• September 22, 2025

Hier hetzelfde liedje. Mijne gaat naar een shop in de buurt en daar gaven ze al aan dat klantenservice zegt dat ze meteen leverbaar zijn maar dat dit helemaal niet klopt…. Ik sta nu in de wacht bij de klantenservice om dit na te vragen. Heel vreemd...

Same here. In had m afgelopen vrijdag besteld weliswaar maar ook nog niks gehoord terwijl mijn watch ook “direct leverbaar” is. Daarom gebeld met de klantenservice; kreeg een vreemde update: ze zagen staan dat mijn bestelling was geannuleerd. Het gekke is dat ik daar geen bericht van heb ontvangen en via mijn status zie staan dat de watch nog gewoon in bestelling is.

Nu heeft de vriendelijke medewerker ‘m nog eens besteld. Als ik nu inlog op mijn Odido, zie ik twee bestellingen staan. Hopelijk komt deze wel door.

Maar wellicht worden er dus meer bestellingen achter de schermen geannuleerd?

• is een Top Poster
  • September 23, 2025

Gisteravond stond de levering nog niet gereed maar nu zie ik dat hij klaar ligt in de winkel! Weet niet of ze de winkel ‘s nachts bevoorraden maar ik sta om 10 uur in de shop haha :). Hoop dat iedereen ook snel z’n nieuwe spullen ontvangt.

• is een Master Poster
  • September 23, 2025

Gisteravond stond de levering nog niet gereed maar nu zie ik dat hij klaar ligt in de winkel! Weet niet of ze de winkel ‘s nachts bevoorraden maar ik sta om 10 uur in de shop haha :). Hoop dat iedereen ook snel z’n nieuwe spullen ontvangt.

Die van mij staat nog op wachten op voorraad, welke uitvoering heb jij?