Skip to main content

Ik heb op 04-09 mijn apple watch ultra op laten sturen via de odido shop , voor reparatie .

op 18-09 was hij weer retour bij de shop .

ik zag dat hij beschadigd was en heb het niet geaccepteerd .

ze hebben hem retour gestuurd naar dynafix .

ik heb geen reparatie nummer gekregen en dynagix is telefonisch niet te bereiken .

De odido shop had mij beloofd het reparatienummer door te geven maar nee hoor .

ik vind hele gang vsn zaken zeer slecht .

wat nu te doen ?

Als er nog geen registratie nummer is, dan kun je het beste dit met de shopmanager opnemen.  Moderators kunnen dan niet in systemen kijken.


Hi Peter, niet fijn dat je nog niks hebt gehoord over je reparatie! Hier ga ik verandering in brengen. Ik zie dat mijn collega's er nog druk mee bezig zijn en ik ben blij verrast dat ik toch wel het reparatienummer voor je heb. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan krijg je van mij het reparatienummer en geef ik je direct een update over hoe het er nu voor staat! 😄


Marciano ik heb je een pb gestuurd .


Reageer