Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra 2 maat bandje

• 28 september 2023
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

• is een King Poster
  • 39 reacties

Hoi ik heb een vraag mbt Apple Watch Ultra 2 bandjes. Jullie bieden deze aan met het Trail bandje (zwart, grijs of beige) maar er staat niet bij welke formaat. Apple heeft deze in S/M en M/L. Welke krijg ik als ik bij jullie de Ultra 2 met Trail bandje bestel?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Bekijk origineel

7 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2023

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 39 reacties
  • 29 september 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @R84 

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Tuur75
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 25 december 2023

Wat raar dat alleen die maat beschikbaar is. Mijn pols is 200mm en toch echt niet enorm voor een man. Kan dus geen large bestellen?

Tuur75
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 25 december 2023
R84 schreef:
Hajar van Odido schreef:

Hi @R84 

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 maart 2024
Tuur75 schreef:
R84 schreef:
Hajar van Odido schreef:

Hi @R84 

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

Dit geld voor het Alpine bandje. Het trail bandje heeft zoals aangegeven maar 2 maten.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juni 2024
Hajar van Odido schreef:

Hi @R84 

Hi Odido, 

Soortgelijke vraag: welke maat bieden jullie aan voor de Alpine band optie? En is er mogelijkheid om voorkeur aan te geven?

Hartelijk dank, 

Bart

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Bart_r, welkom op de Community en gaaf dat je interesse hebt in de Apple Watch Ultra 2 met Alpine band! We bieden 1 (M) band aan en deze is geschikt voor een pols van 145-190 mm. Ik hoop dat deze voor jou geschikt is! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen