De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Ik heb bovenstaande stappen doorlopen. Multisim is gekoppeld; er wordt data verstookt. Maar app is niet te activeren
Hi pharwin het lukt nog steeds niet, ik krijg ook niet de melding over aanbieders update, moet ik anders eerst T mobile verwijderen en dan opnieuw aanmelden?
verder heb ik alle stappen doorlopen.
Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Pharwin
Hoi, ik Heb mijn mobiele abonnement verwijderd van mijn iwatch en opnieuw verbinding gemaakt, meldingen blijven hetzelfde , heb wel verbinding met mijn watch, maar zodra ik op de app druk van T-Mobile blijf ik de melding behouden …..
Groetjes,
Pharwin
Groetjes,
Pharwin
Dat soort gegevens deel ik niet zo maar via een Forum . Ik bel wel even met support. Bedankt tot zo ver.
ok, net een update gekregen van de App. Nu werkt de app op de Applewatch wel maar ehhh… Hij toont de gegevens van het abonnement van mijn vrouw. Terwijl de multisim toch echt aan mijn gekoppeld is.
Kan ik ergens instellen dat de gegevens van een ander nummer moeten worden getoond op de Applewatch.
Bedankt, bij mij werkt alles nu
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.