De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Dit!
Dit!
Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb een Apple Watch Cellular de SE met rode ring op het knopje met een multiSim.
Ik had 5 dagen geleden al de indruk dat de watch app geen extensie was voor de gewone app op de iphone maar iets speciaal voor esim. Daarna was het weer even vaag maar ik heb dus geen esim dus voor mij gaat de app sowieso niet werken. Heb het verwijderd.
Zou op zich wel leuk zijn als de watch laat zien wat de iphone mobile app laat zien maar geen must.
Groetjes,
Pharwin
Gedaan!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb precies hetzelfde probleem. krijg ook de melding:
”Open de my T-mobile app op je telefoon, ga naar “meer”, dan naar “app instellingen” en activeer daar de apple watch optie.
ik zie dan een optie “watch” → gebruik dit account op je smartwatch. Die heb ik geactiveerd, schuifje word roze. Is dit überhaupt de optie die aan moet?
Want na activeren blijft bovenstaande melding over activeren nog steeds staan op mijn apple watch.
Alle voorgaande stappen op dit forum doorlopen maar alles staat verder juist ingesteld op zowel mobiel als watch.
En ja is een apple watch series 8 met cellular optie. - WatchOS Versie 9.0.2 - T Mobile NL 51.0 - Geen dualsim - bluetooth is verbonden.
kan je mij ook helpen?
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Ja ik heb een actief Multisim abonnement, zover ik weet staat deze juist ingesteld.
gr.
Hallo Pharwin,
ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt dit ivm Emiel die het zelfde heeft als mij. Kijk topic!
P.s het is al doorgezet naar de technische specialisten op 22-09 maar tot heden nog niks gehoord dit is de mail.
(Kenmerk: 3012/59921466)
Beste meneer Lust,
We hadden contact over de My T-Mobile app kunnen gebruiken op je Apple watch zonder dat dat telkens gedeactiveerd wordt.
In deze e-mail vind je een handige link om het nog even op je gemak door te lezen. Kijk op: https://ik heb een melding doorgezet naar de technische afdeling om dit te onderzoeken. De uitslag kan tot maximaal 3 weken duren.
Supersnelle service in de T-Mobile app
Met onze app heb je alles zelf onder controle: geen wachttijden, bekijk je facturen, hou je verbruik in de gaten, pas je abonnement aan en meer. Blijf verbonden met je account en download de T-Mobile app.
Heb je nog vragen?
Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/klantenservice.
Vriendelijke groeten,
Belinda
T-Mobile
Hi
Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door.
Hi
Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door.
Hallo,
raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!
Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!
mvg Reza
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Hoi Hajar,
ik blijf liever bij Pharwin die is er al mee bezig van begin af aan en anders lopen jullie tweeën door elkaar heen.
Mvg Reza.
Op de Apple Watch ultra ook de melding dat het via de app moet worden aangezet vinkje staat aan, maar geen verbinding met de tmobile app. Alle stappen gevolgd die hier al zijn beschreven, waardeloos dit
Hi
Is het inmiddels gelukt? Van welke variant maak jij gebruik? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je krijgt? Zou je mij ook privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijkene en eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.
Krijg deze melding alle instellingen gevolgd die hier als tip zijn gegeven. Nieuwste software en versie van apps staan op telefoon. Schuifje aangevinkt
Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven 2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!
Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven 2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!
Heb precies hetzelfde contact gehad, zou ook terugkoppeling krijgen ook nog steeds niks van tmobile.
Heb al een privé bericht van Pharwin gehad.
Ik hen ook een AW Ultra. Ook met het zelfde probleem. Versies kloppen. In app staat Apple Watch aan maar krijg melding krijgen dar deze functie aangezet moet worden.
Ook bij mij werkt de app niet op mijn iwatch, alle bovenstaande stappen gecontroleerd en staan goed. Ik moet wel zeggen dat ik eerst een iphone xr had en daar deed de app het wel op mijn iwatch 7 en sinds ik de iPhone 14 pro heb werkt het niet meer, ik moest wel een nieuwe esim op mijn telefoon zetten, weet niet of dat van invloed kan zijn. In de winkel weten ze het ook niet.
Hi
Volg deze stappen om Multisim te kopen:
- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
- Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
- Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
- Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
Zouden jullie kunnen aangeven welke stappen jullie precies hebben doorlopen en waar het eventueel niet lukt? Dan weet ik in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik jullie zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor het graag!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.