Beantwoord

Apple oplader garantie

  • 29 January 2022
  • 6 reacties
  • 708 Bekeken

Hi, mijn apple oplaad kabel die ik minder dan een half jaar geleden bij mijn telefoon gekregen heb is ineens stuk. Apple bied hiet 1 jaar garantie op. Moet ik hiermee naar Apple of kan ik dit ook in een t-mobile winkel oplossen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 January 2022, 17:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Xkenyxbenyx 

Zie deze pagina bij veelgestelde vragen onder wat kan ik doen als een accessoire van mijn telefoon kapot is? voor meer informatie.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/reparatie/aanmelden

Reputatie 7
Badge +1

Heel eerlijk gezegd laat ik die Apple laadkabel meestal gewoon in de doos zitten, zo ook bij mijn laatste SE 2020, en haal voor een paar euro er een bij de Action zijn kwalitatief vaak beter dan die van Apple.

Reputatie 7
Badge +14

Hi, mijn apple oplaad kabel die ik minder dan een half jaar geleden bij mijn telefoon gekregen heb is ineens stuk. Apple bied hiet 1 jaar garantie op. Moet ik hiermee naar Apple of kan ik dit ook in een t-mobile winkel oplossen?

Ik ga meestal naar de Amac of apple store met aankoopbon. Ze doen nooit moeilijk.

Wees slim en koop als het mogelijk is een draadloze oplader. De kabel van Apple en al de andere merken zijn waardeloos als je de telefoon gebruikt tijdens het opladen.

Zelf heb ik er al 10tale versleten, nu met draadloos oplader geen last meer van. 

Reputatie 7
Badge +14

Heel eerlijk gezegd laat ik die Apple laadkabel meestal gewoon in de doos zitten, zo ook bij mijn laatste SE 2020, en haal voor een paar euro er een bij de Action zijn kwalitatief vaak beter dan die van Apple.

Veel plezier met die troep. Werkt een tijdje of nooit. Ik heb er nog wel een zooi voor je! Als je geluk hebt zit er een tussen die het half doet.

Reputatie 7
Badge +1

@CrisTien Werken perfect als je maar kijkt wat je koopt, nooit problemen mee gehad, als je de iPhone gaat gebruiken als hij aan de lader hangt gaat elke kabel stuk, bovendien kopen de meeste mensen een te korte kabel.

En met een draadloze lader kun je de iPhone zeker niet gebruiken als hij op de lader ligt.

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien Werken perfect als je maar kijkt wat je koopt, nooit problemen mee gehad, als je de iPhone gaat gebruiken als hij aan de lader hangt gaat elke kabel stuk, bovendien kopen de meeste mensen een te korte kabel.

En met een draadloze lader kun je de iPhone zeker niet gebruiken als hij op de lader ligt.

Ik zei al veel plezier met je kabels.ik vind het waardeloze rommel en ben erg tevreden over de snellader. 

Bovendien kopen de meeste mensen twee meter maar zit bij de aankoop maar 1 meter.

Dan nog mag het niet zo snel stuk gaan.

Terug naar onderwerp

@Xkenyxbenyx Veel  succes volg de url van @Waqqas en lees onderaan de pagina wat je kan doen.