Skip to main content

Addeling; Customer Finance Administrator

  • 22 May 2024
  • 24 reacties
  • 410 Bekeken

Beste,

 

Ik probeer al 3 weken iets op te lossen met afdeling - Addeling; Customer Finance Administrator.

 

Er is een medewerker die mij ziet als Administratie afdeling, ik stuur deze medewerker meerdere malen benodigde informatie. Zoals ik al zei ik krijg telkens zelfde antwoord ben dit spuug zat.

 

Destijds met tele2 bepaalde afspraken gemaakt dit allemaal doorgestuurd. 

 

Binnen kort naar Rechtbank?> of wordt dit hopelijk via dit topic opgelost.

This topic has been closed for comments

24 reacties

Beste,

 

Ik probeer al 3 weken iets op te lossen met afdeling - Addeling; Customer Finance Administrator.

 

Er is een medewerker die mij ziet als Administratie afdeling, ik stuur deze medewerker meerdere malen benodigde informatie. Zoals ik al zei ik krijg telkens zelfde antwoord ben dit spuug zat.

 

Destijds met tele2 bepaalde afspraken gemaakt dit allemaal doorgestuurd. 

 

Binnen kort naar Rechtbank?> of wordt dit hopelijk via dit topic opgelost.

Klacht Odido! Afdeling Finance weigert te helpen - KLACHT.nl

 

hier zo zie ik ook wat overeen komt met mijn verhaal.

Reputatie 7
Badge +14

Wat vervelend. Maar als facturen eenmaal bij een incassobureau liggen, dan zijn zij de contactpersoon voor verdere financiële vragen. Wat is hun reactie op jouw betwisting?

Wat vervelend. Maar als facturen eenmaal bij een incassobureau liggen, dan zijn zij de contactpersoon voor verdere financiële vragen. Wat is hun reactie op jouw betwisting?

Hi kan je  je antwoord wat beter uittypen? 

Er ligt niks bij incasso 

 

Alles was destijds opgelost met tele2

Reputatie 7
Badge +14

Beter uit typen? Geen idee, in je link naar klacht.nl gaf je aan dat facturen bij het incassobureau lagen. Dan is het incassobureau je contactpersoon voor die facturen.  Maar als dat nu niet het geval is weet ik het ook niet meer.

Wat vervelend. Maar als facturen eenmaal bij een incassobureau liggen, dan zijn zij de contactpersoon voor verdere financiële vragen. Wat is hun reactie op jouw betwisting?

Hi kan je  je antwoord wat beter uittypen? 

Er ligt niks bij incasso 

 

Alles was destijds opgelost met tele2

Hey bedankt voor je reactie;’

 

Kan je wel überhaupt wel lezen deze text heb ik als reactie gevoegd staat letterlijk; 

Klacht Odido! Afdeling Finance weigert te helpen - KLACHT.nl

 

hier zo zie ik ook wat overeen komt met mijn verhaal.

 

Dus ik maak een onderwerp aan vervolgens vind ik iets wat op mijn verhaal lijkt.

 

:)

Reputatie 7
Badge +14

Oh, dus de info waar je naar linkt op klacht.nl is niet joiw case? Dan zou je beter in dit topic relevenate info over jouw zaak kunnen zetten. Want de community weet alleen wat jij schrijft en  alleen "vroeger met Tele2 afspraken gemaakt" is wel wat mager om verder advies in te winnen. 

Oh, dus de info waar je naar linkt op klacht.nl is niet joiw case? Dan zou je beter in dit topic relevenate info over jouw zaak kunnen zetten. Want de community weet alleen wat jij schrijft en  alleen "vroeger met Tele2 afspraken gemaakt" is wel wat mager om verder advies in te winnen. 

Maat je reageert wel maar zonder oplossing. Waarom zou ik dat niet linken als t overeen komt met mijn verhaal.?

Mijn verhaal staat duidelijk begin van dit topic:)

Reputatie 4

Oh, dus de info waar je naar linkt op klacht.nl is niet joiw case? Dan zou je beter in dit topic relevenate info over jouw zaak kunnen zetten. Want de community weet alleen wat jij schrijft en  alleen "vroeger met Tele2 afspraken gemaakt" is wel wat mager om verder advies in te winnen. 

Maat je reageert wel maar zonder oplossing. Waarom zou ik dat niet linken als t overeen komt met mijn verhaal.?

Mijn verhaal staat duidelijk begin van dit topic:)

Nou misschien komt dat door dat er zowel hier als op dat klachtenforum totaal niet duidelijk wordt wat er nu aan de hand is? Ook hier zeg je tegenstrijdige dingen ten opzichte van hetgeen je op het klachtenforum stelt.

Hier zeg je namelijk dat er geen incassobureau bij betrokken is terwijl op het klantenforum staat dat er een incassobureau betrokken is en zelfs een deurwaarder. Wanneer het zelfs al bij een deurwaarder ligt dan zou het simpel moeten zijn, dan komt er vanzelf een rechtszaak.

Als je echt hulp wil leg dan eerst eens even uit wat er nu precies gebeurt is.

Oh, dus de info waar je naar linkt op klacht.nl is niet joiw case? Dan zou je beter in dit topic relevenate info over jouw zaak kunnen zetten. Want de community weet alleen wat jij schrijft en  alleen "vroeger met Tele2 afspraken gemaakt" is wel wat mager om verder advies in te winnen. 

Maat je reageert wel maar zonder oplossing. Waarom zou ik dat niet linken als t overeen komt met mijn verhaal.?

Mijn verhaal staat duidelijk begin van dit topic:)

Nou misschien komt dat door dat er zowel hier als op dat klachtenforum totaal niet duidelijk wordt wat er nu aan de hand is? Ook hier zeg je tegenstrijdige dingen ten opzichte van hetgeen je op het klachtenforum stelt.

Hier zeg je namelijk dat er geen incassobureau bij betrokken is terwijl op het klantenforum staat dat er een incassobureau betrokken is en zelfs een deurwaarder. Wanneer het zelfs al bij een deurwaarder ligt dan zou het simpel moeten zijn, dan komt er vanzelf een rechtszaak.

Als je echt hulp wil leg dan eerst eens even uit wat er nu precies gebeurt is.

 

 

 

Ook heb jij lees problemen ga er niet eens op in. Lees maar lekker van begin en niet wat je wilt lezen en niet wat je niet wilt ;)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @2Fast4U, goed dat je een topic aanmaakt, ik help je hier heel graag mee! Net als Eric en Jaapje78 lukt het mij alleen niet om te achterhalen waar dit precies over gaat, want ik kan geen Internet + TV abonnement vinden waarvoor überhaupt al een factuur is aangemaakt? Gaat het om een Mobiel of Tele2 abonnement? Als het gaat om een Mobiel abonnement kan ik je topic verplaatsen naar het juiste deel van het forum waar een mobiele collega dit voor je op kan pakken. Als het gaat om een Tele2 abonnement raad ik je aan om een topic aan te maken op de Tele2 Community. Mocht het toch gaan om een Internet + TV abonnement, dan raad ik je graag aan om het klantnummer waar het om gaat toe te voegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik zie graag dat we hier samen helemaal uit kunnen komen! 😃

Hoi @2Fast4U, goed dat je een topic aanmaakt, ik help je hier heel graag mee! Net als Eric en Jaapje78 lukt het mij alleen niet om te achterhalen waar dit precies over gaat, want ik kan geen Internet + TV abonnement vinden waarvoor überhaupt al een factuur is aangemaakt? Gaat het om een Mobiel of Tele2 abonnement? Als het gaat om een Mobiel abonnement kan ik je topic verplaatsen naar het juiste deel van het forum waar een mobiele collega dit voor je op kan pakken. Als het gaat om een Tele2 abonnement raad ik je aan om een topic aan te maken op de Tele2 Community. Mocht het toch gaan om een Internet + TV abonnement, dan raad ik je graag aan om het klantnummer waar het om gaat toe te voegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik zie graag dat we hier samen helemaal uit kunnen komen! 😃

 

 

 

Hai goeiedag bedankt voor je reactie.

OKe mooi om te horen waar mee wil je mij helpen ?

Hoe kunnen jullie beide niet achterhalen waar over het gaat ?
zoals ik hier verteld; 

Beste,

 

Ik probeer al 3 weken iets op te lossen met afdeling - Addeling; Customer Finance Administrator.

 

Er is een medewerker die mij ziet als Administratie afdeling, ik stuur deze medewerker meerdere malen benodigde informatie. Zoals ik al zei ik krijg telkens zelfde antwoord ben dit spuug zat.

 

Destijds met tele2 bepaalde afspraken gemaakt dit allemaal doorgestuurd. 

 

Binnen kort naar Rechtbank?> of wordt dit hopelijk via dit topic opgelost.

Klacht Odido! Afdeling Finance weigert te helpen - KLACHT.nl

 

hier zo zie ik ook wat overeen komt met mijn verhaal.

 

Mijn klacht gaat zoals ik aan gaf met de tags/. oude tele2 abo

 

Ik hoor je adviseren dat ik bij tele2 forum een topic maken.
zie topic Tele + overdracht = Odido? Addeling; Customer Finance Administrator | Tele2 Forum

 

Nu zie ik dat ik van kastje naar kaste wordt gestuurd…

 

mvg

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @2Fast4U, goed dat je dit aangeeft! Het zal zo snel mogelijk worden opgepakt door een moderator van de Tele2 Community. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @2Fast4U, goed dat je dit aangeeft! Het zal zo snel mogelijk worden opgepakt door een moderator van de Tele2 Community. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

 

Hi tot heden niks gehoord 

@Ishana van Odido  @Cal van Odido  @eric 

 

We zijn nu letterlijk 1 maand verder na maken van mijn topic,

 

Zo te merken wordt t niks.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @2Fast4U, ik heb het direct intern voor je nagevraagd! Als het om een Internetabonnement van Tele2 gaat, kun je bellen naar 020-7544444. Zij staan voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reputatie 4

@Ishana van Odido  @Cal van Odido  @eric 

 

We zijn nu letterlijk 1 maand verder na maken van mijn topic,

 

Zo te merken wordt t niks.

Zou dat komen doordat je alleen zegt dat je iets probeert op te lossen maar niet wat? Misschien echt eens uit leggen wat er aan de hand is behalve :Ik probeer iets op te lossen.

Geef even aan wanneer en waar de rechtszaak is, ik kom graag kijken. Als het verhaal daar net zo onsamenhangend is en je naar een rechtbank dezelfde opmerkingen maakt dan wordt dit nog interessant.

Even voor de duidelijkheid: Ik ben geen odido medewerker dus ik kan rustig wat scherper reageren, al haal ik het nooit bij jou.

Hoi @2Fast4U, ik heb het direct intern voor je nagevraagd! Als het om een Internetabonnement van Tele2 gaat, kun je bellen naar 020-7544444. Zij staan voor je klaar! Groetjes, Ishana

Nee mobile abo...

@Ishana van Odido  @Cal van Odido  @eric 

 

We zijn nu letterlijk 1 maand verder na maken van mijn topic,

 

Zo te merken wordt t niks.

Zou dat komen doordat je alleen zegt dat je iets probeert op te lossen maar niet wat? Misschien echt eens uit leggen wat er aan de hand is behalve :Ik probeer iets op te lossen.

Geef even aan wanneer en waar de rechtszaak is, ik kom graag kijken. Als het verhaal daar net zo onsamenhangend is en je naar een rechtbank dezelfde opmerkingen maakt dan wordt dit nog interessant.

Even voor de duidelijkheid: Ik ben geen odido medewerker dus ik kan rustig wat scherper reageren, al haal ik het nooit bij jou.

........

Reputatie 4

Ter lering ende vermaeck: TS wilde graag nog iets prive naar mij kwijt waarvan ik denk dat we dat ook prima kunnen delen met de rest:
 

2Fast4U Posters

 13 uur geleden

Hi kom geen onzin praten in me topic pannenkoek

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jaapje78 ,

Maak je niet druk. Fst4u is ook in een ander (dubbel) topic lekker aan het uithalen naar forumleden.

Het financiele probleem is bij hem uit de hand gelopen, maar zodra het bij een incassobureau ligt kunnen medewerkers van Odido er niets meer mee.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @2Fast4U, ik heb het direct intern voor je nagevraagd! Als het om een Internetabonnement van Tele2 gaat, kun je bellen naar 020-7544444. Zij staan voor je klaar! Groetjes, Ishana

Nee mobile abo...

Bel even, ze verbinden je vast wel door. Dit is zo ook zinloos.

Met vriendelijke groet! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @2Fast4U, allereerst wil ik je graag laten weten dat dit een klant-helpt-klant Community is. Je stelt je vraag hier in eerste instantie aan andere klanten. Zoals ook hier in jouw topics zie ik dat @eric, @Jaapje78 en @Cristien je proberen te helpen. Ik stel het dus zeker niet op prijs dat je ze op deze toon aanspreekt of zelfs via een privébericht aanvalt en dit gedrag wordt hier op de Community niet gewaardeerd.

Dat gezegd hebbende is het inmiddels duidelijk dat het om een oud-Tele2 mobiel abonnement gaat. Er ligt al een case (71430192) voor jou bij mijn collega's van de afdeling Incasso BKR. Zij hebben op dit moment een verwerkingstijd van 5 dagen, dus ik verwacht dat ze rond a.s. maandag aan jouw case toekomen (dit kan altijd iets eerder of iets later zijn). Houd ons gerust op de hoogte als je mijn collega's hebt gesproken. Anders kijk ik maandag/dinsdag graag voor je of er een update is in de case. Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost en ik ga er vanuit dat het wel goed komt!

2 review zo juist geplaats op https://nl.trustpilot.com/

wat een slechte service @Cheyenne van Odido 

2 review zo juist geplaats op https://nl.trustpilot.com/

wat een slechte service @Cheyenne van Odido 

Beste service van odido topic

Graag dit topic sluiten 

  • 1000 smoesjes dagelijks 
  • 1000 verzoekjes waarvan niks mee gebeurt
  • 1000 case s die geopend worden dan gecanceld worden
  • I.o – Reviews (trustpilot.com)
  • fijne dag

zie mijn link laatste review

Odido reviews | Bekijk consumentenreviews over odido.nl (trustpilot.com)