Skip to main content

Goedemiddag.

Probeer al 2 dagen  mijn duo sim kaarten te activeren maar kom niet verder dan: U ontvangt een smscode van tmobile op uw mobiele nummer. SMS komt niet aan. Heb sms getest met andere personen. Mijn SMS werkt goed.

Tevens 2 trapsverificatie: Zelfde probleem. T mobile sms systeem code versturen werkt niet.

Graag antwoord

Beste @Dicksfloor1 Welkom in de Community.

Ben je in de gelegenheid om langs een shop te gaan? Ze kunnen je daar snel verder helpen.

Of je moet op de hulp van een moderator willen wachten? 

https://www.t-mobile.nl/winkels

 

 


Hi @Dicksfloor1 je kunt je nieuwe simkaart heel gemakkelijk activeren in je My T-Mobile account via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim. Mocht dat niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie. Dan kijk ik graag samen met je naar een andere oplossing! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer