Er zijn op verschillende sales kanalen verschillende acties! Dus in de winkels kan dat anders zijn dan online. En bij mobiel.nl met een Odido abonnement weer andere cadeautjes dan bij www.odido.nl etc.
Deze cadeau acties worden door de toestelfabrikanten bedacht en geregeld. Er valt dus wat te kiezen!
Ok. Dank je voor je reactie.
Helaas heb ik er niets meer aan. Ik had hem al gekocht.
Ik rijd hele dagen in de taxi dus zie weinig online en winkelaanbiedingen.
Jammer, helaas niets anders meer dan € 99 uit gaan geven voor de pen met cover.
Tja, ik.snap dat niet iedereen de hele dag aanbiedingen kan spotten. Maar het is ook niet te doen wat jij vroeg dat via sales kanaal A ze ook de aanbiedingen van de andere saleskanalen opsommen.
Maar goed, veel plezier met je fold. Dat blijft een machtig apparaat!
Hoi Fendo, gaaf dat je voor de Galaxy Fold6 bent gegaan! Minder leuk dat je te laat was voor de actie. Mocht je volgende keer weer kunnen verlengen, neem dan zeker een kijkje op Odido.nl. Op de pagina van de toestellen staat altijd de actie - mits deze er is en tot wanneer de actie loopt. Ook hier op de Community communiceren we altijd alle acties. Zowel in dit verzameltopic: Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek! | Odido community als in topics over het betreffende toestel: FAQ Samsung Galaxy Z Fold6 | Galaxy Z Flip6 | Odido community. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je Fold6 en je S-Pen!
Hoi Fendo, gaaf dat je voor de Galaxy Fold6 bent gegaan! Minder leuk dat je te laat was voor de actie. Mocht je volgende keer weer kunnen verlengen, neem dan zeker een kijkje op Odido.nl. Op de pagina van de toestellen staat altijd de actie - mits deze er is en tot wanneer de actie loopt. Ook hier op de Community communiceren we altijd alle acties. Zowel in dit verzameltopic: Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek! | Odido community als in topics over het betreffende toestel: FAQ Samsung Galaxy Z Fold6 | Galaxy Z Flip6 | Odido community. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je Fold6 en je S-Pen!
Bedankt, maar het is: veel plezier met de Fold6 ZONDER pen. Omdat ik deze 3 dagen na de actie heb gekocht.
Ik begreep nu ook van samsung dat mijn Fold (aan de hand van het modelnr) géén Nederlandse Fold is maar een fold die voor het buitenland gemaakt is. Modenrs voor Nederland eindigen op: EUB. Die van mij eindigt op: DS.
Geen Nederlands toestel dus.
Hierdoor heb ik geen recht op promoties van Samsung. Dus geen pen, ik heb de watch 6 dus de watch 7 interesseert mij niet. Het ging mij om de pen.
Ik voel mij dus flink belazerd door Odido.
Ik voel mij ook genoodzaakt dit bekend te maken zodat niet nog meer mensen in deze truc trappen.
Graag uw reactie of dit juist is, voordat ik dit bekend maak in de forums en mijn Facebook.
Groet, een, inmiddels, zeer ontevreden klant
Hoi fendo, dat is erg apart. Heb je voor mij een duidelijke foto van het modelnummer? Dan controleer ik het graag voor je en bespreken wij het waar nodig met Samsung.
Wat betreft de promotie. Je hebt je Fold6 op 9 augustus geplaatst, terwijl zowel de S-Pen als de Watch7 acties tot 28 juli liepen. Vandaar dat je er al geen recht op had. Maar het modelnummer controleer ik graag voor je. Ik zie je berichtje graag tegemoet! Maak voor de zekerheid een deel van het nummer (niet het einde) onleesbaar.
Ik weet dat ik buiten de actie val. Op de pamfletten in de winkel lagen heb ik niet gezien dat de datum al verstreken was. Ik heb de winkelier ook gezegd dat hij die beter ut de winkel kan halen.
Verder heb ik hier helemaal geen zin meer in. Ik zit mij iedere keer te ergeren als ik weer een bericht krijg met een of ander excuus. Daar gaat het mij niet om.. Stop hier maar mee. Ik ga wel ergens een pen voor de Fold kopen dat ben ik overal vanaf.
Hallo Fendo, we hadden je graag een ander antwoord willen geven. Samsung is hier best streng op, maar omdat je te laat was voor de actie kunnen we hier ook geen uitzondering voor maken, sorry! We respecteren je keus. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!