Skip to main content

Beste Odido,

Ik wil graag mijn abonnement (tv + internet) opzeggen als mijn jaarcontract is afgelopen, maar het lukt me niet om in contact met jullie te komen. Op mijn contactformulier is (nog) niet gereageerd. En op dit moment hang ik al bijna 50 minuten via de telefoon in de wacht. Kan een een moderator hier iets voor mij betekenen? De opzegging verwerken of zorgen dat er iemand contact met mij opneemt.

Dank alvast!

Misschien kunnen ​@Anouk van Odido of ​@Nora van Odido of ​@Ishana van Odido iets betekenen :-)

Beste ​@Jasper81 Vul al je gegevens. in (zie mijn onderschrift) Hou er ook rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Ga je naar een andere provider kijk dan of ze overstapservice bieden dan regelt de nieuwe provider alles voor je.

@Cristien , dank voor je reactie. Alle gegevens (klantnummer, IBAN, enz) had ik al ingevuld.

Ik wilde eigenlijk gewoon opzeggen, maar ga het dan nu toch maar via overstappen naar een andere partij regelen. Dat is de snelste oplossing. Dus dit topic kan gesloten worden.

Blijft wel vervelend dat Odido zo moeilijk te bereiken is via telefoon. Ik vermoed dat het niet helpt dat je moet inspreken waarvoor je belt. Ze zullen opzeggers niet echt een hoge prioriteit meegeven. 

@Jasper81 Ik vind het oprecht niet leuk om je te zien gaan! 

Ik wil sowieso mijn excuses aanbieden voor het feit dat je ons telefonisch niet te pakken kreeg. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar! 

Beste

het abonnement van [Mod edit, privégegevens verwijderd] wil ik opzeggen.

dank u,

Hi ​@Noeka888, we kijken met alle liefde voor je na of we het abonnement ook voor jou kunnen opzeggen. Zou je nog jouw communityprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kunnen we je abonnement erbij pakken en voor je aan de slag!

Ik heb dit ingevuld.☺️

Hi ​@Noeka888, ik ben gelijk met je mee aan kijken en ik zie dat je buiten contract zit met jouw Internet + TV abonnement. Dit houdt in dat ik het abonnement op elk moment voor je kan opzeggen met een maand opzegtermijn. Als ik de opzegging nu voor je doorvoer, wordt het abonnement op 14 februari voor je stopgezet. Is dit oké of heb je liever dat het abonnement op een andere datum opgezegd wordt? 

[Afbeelding verwijderd door moderator, plaats aub geen privégegevens openbaar]

Nee dat niet. Ik bedoel niet voor tv en internet.

maar tablet…2 gb. Die wil ik deze abonnement opzeggen.

Hi ​@Noeka888, goed dat je dit even dubbelcheckt! Ik heb je screenshot verwijderd, aangezien je 097-nummer erin vermeld stond. Ik help je graag verder met het opzeggen van je tablet abonnement! Echter, zie ik dat het abonnement nog in contract zit tot en met 5-5-2025. Als je deze wilt opzeggen, dien je het abonnement af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan. Ik kan dit op zijn vroegst stopzetten op 15/02/25 wegens een maand opzegtermijn. Als ik het abonnement op die datum voor je stopzet, is de afkoopsom € 50,42. Kun je laten weten of je hiermee akkoord gaat? 

Voordat ik de opzegging voor je kan verwerken. moet ik alleen nog een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode naar het 097-nummer verstuurd (je tablet). Als je die code met mij kunt delen, kan ik de opzegging voor je verwerken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Het is goed…

Hi ​@Noeka888, dat is goed! Ik wil het graag voor je in gang zetten. Echter, moet ik wel nog een extra verificatie uitvoeren en ik had een verificatiecode naar het 097-nummer verstuurd. Had je deze ontvangen en kun je die met mij delen? Dan kan ik de opzegging voor je verwerken! 

Goedemorgen ​@Noeka888, dank voor het delen van de code! Ik heb zojuist de opzegging voor je verwerkt. Het abonnement zal worden stopgezet op 15/02/25 wegens een maand opzegtermijn en de afkoopsom betreft € 50,42. Je zult hier vanzelf een eindfactuur over ontvangen. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😊

Reageer