Bij inloggen in mijn odido wordt gevraagd om een verificatiecode. Ik heb echter een geresette telefoon zonder 2FA-authenticatie mogelijkheid. Dus ik kom niet in mijn Odido.
Goedemorgen Arie, allereerst van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **55? Ik heb je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan mag ik je 2FA wijzigen van authenticator app naar SMS en kom je binnen no time weer in Mijn Odido!Â
8386421
Hi Arie, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb 2FA meteen gewijzigd van authenticator naar SMS. Wellicht heeft het systeem een paar minuten nodig om dit te verwerken maar als je straks probeert in te loggen moet je de verificatiecode op je eigen 06-nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt?Â
Hi Arie, bedankt voor de verificatiecode! Ik heb 2FA meteen gewijzigd van authenticator naar SMS. Wellicht heeft het systeem een paar minuten nodig om dit te verwerken maar als je straks probeert in te loggen moet je de verificatiecode op je eigen 06-nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt?Â
Â
Hallo Marciano,
Dank je wel. Het is gelukt.
Â
Goedemorgen Arie, superfijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele mooie dag en alvast een fijn weekend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.