Hi @JanHamers, ik geef je hier graag wat meer informatie over.
Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je verlenging erbij kunnen pakken. Ik zie dat je zelf de verlenging hebt aangevraagd, echter heb je wat wijzigingen gedaan tijdens het verlengen. Je hebt niet gekozen om Thuis Veilig Online te verlengen, hierdoor is dit stopgezet. Daarnaast heb je wel voor TV gekozen maar niet voor de Mediabox en ik zie dat je 3 wifipunten in bezit hebt, dit is technisch niet mogelijk waardoor we wat apparatuur van je verwachten. Dit gaat alleen om het 3e wifipunt en je Mediabox, deze 2 dienen opgestuurd te worden.
De aanvraag staat nog niet op gereed, dit zal pas gebeuren als het wifipunt en Mediabox retour zijn, daarna kan ik of jij weer een wijziging doen op je abonnement. Dus zodra het wifipunt en Mediabox retour en verwerkt zijn kun je weer een Mediabox en Thuis Veilig Online aanvragen.
Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie kunnen geven en zodra het wifipunt en Mediabox retour zijn wil ik gerust alles weer voor je regelen! Zo hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en komt alles weer goed.