Skip to main content

Hi,

Onlangs ben ik overgestapt op Odido en helaas is er weer genoeg misgegaan. Voordat ik dit kan oplossen wil ik graag eerst inzage in het abonnement en de facturen, maar dit werkt niet. Vast internet is niet toe te voegen in het abonnementsoverzicht, graag zie ik dit eerste probleem worden opgelost.

Hi @afgmulder, hier help ik je zeker in de eerste instantie mee. Dit komt goed! Klopt het dat je al een Mijn Odido account hebt met het e-mailadres waarmee je ook jouw Community account hebt aangemaakt? Wat gaat er precies mis wanneer je Internet+TV wilt toevoegen? Welke melding krijg je precies?

Let ook op dat alle gegevens rondom beide abonnementen overeen moet komen. Dat gaat om naam, adres, geboortedatum, e-mailadres, rekeningnummer etc. Zolang alles overeenkomt, moet het toevoegen lukken. Zo zie ik dat de naam op het mobiele contract anders is (afkortingen) dan de naam op het Internet+TV abonnement. Mag ik dit voor je aanpassen en gelijk trekken?

Hi Cheyenne, bedankt voor je vlotte reactie.

Het emailadres voor Mijn Odido en de community is inderdaad hetzelfde. Als ik op Mijn Odido inlog en op de button voor het toevoegen van het abonnement klik dan wordt de pagina opnieuw geladen maar gebeurt er niets. Bij deze heb je in ieder geval mijn toestemming om de gegevens te wijzigen, alvast bedankt!

Ik heb het aangepast voor je ​@afgmulder, ook zag ik een oude Tele2 koppeling, die heb ik verwijderd. Als het goed is moet het nu lukken! 

Reageer