Skip to main content

Tweestapsverificatie werkt niet i.c.m. auto-aanvul vanuit wachtwoordmanager

  • 2 december 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Mijn wachtwoordmanager 1Password vult op geverifieerde platforms inloggegevens en een OTP automatisch in in de browser op een computer. Dit werkt overal prima, maar bij Odido lijkt dit automatische proces niet goed geaccepteerd te worden. Ik krijg hierbij namelijk deze melding:

Ik vermoed dat de inlogmodule denkt dat ik een robot ben, vandaar deze melding. Na een aantal inlogpogingen volgt er een 403-pagina (Forbidden) die na een tijdje weer verdwijnt.

Handmatig inloggen en invullen van de OTP werkt prima. Dezelfde methode met auto-invullen van de gegevens op iPhone in Safari werkt ook naar behoren.

Weet iemand hier een oplossing voor? 

Uitgelichte reactie

10 januari 2025

Hoi Eriluy, van harte welkom op de Community! Excuses voor de late reactie. Jouw topic is tussen wal en schip beland. Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, zet dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Eriluy, van harte welkom op de Community! Excuses voor de late reactie. Jouw topic is tussen wal en schip beland. Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, zet dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen