Skip to main content

Hallo, 

Ik heb recent de overstap gestart naar Odido Tv & Internet deze zou begin December van start moeten gaan.

Nu heb ik al het pakket met apparatuur waarbij ook een brief zit die mij aanspoort om het abbonement in de Mijn Odido omgeving toe te voegen.

Dit toevoegen wil echter niet lukken en ik kan niet direct zien of er gegevens zijn die niet overeenkomen met mijn bestaande Mobiel abbonement.

Moet ik misschien wachten tot het abbonement daadwerkelijk is gestart? 

Of zou ik het koppelen nu al moeten kunnen, waarbij een onbekende fout dit verhinderd?

M.v.g.

Hi ​@Stefan Vee, goed dat je dit aankaart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de initialen niet overeen komen. Op je mobiele abonnement is dat H. F. F. en bij Internet + Tv is dat S. Welke van de 2 is juist? Dan pas ik dit voor je aan, daarna moet je de koppeling kunnen maken!

Ah oké . Ja voorletters zijn HFF en roepnaam is Stefan.

De daadwerkelijke voorletters, zoals bijvoorbeeld vermeld op mijn ID-kaart, zijn H.F.F

Ik denk een beter idee om de H.F.F. als initialen te gebruiken bij beide accounts.

In ieder geval bedankt voor het nakijken.

Bedankt voor de verduidelijking ​@Stefan Vee, ik heb het aangepast naar H.F.F., als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken! 

Bedankt voor de verduidelijking ​@Stefan Vee, ik heb het aangepast naar H.F.F., als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken! 

Okidoki,

Het koppelen/toevoegen is gelukt, ik kan nu het internet&tv pakket zien in mijn account en de Odido app.

Hiermee ben ik prima geholpen.

Erg bedankt voor het speurwerk en de oplossing.

M.v.g. 

Stefan Vee

Fijn om te horen ​@Stefan Vee

Reageer