Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden.
Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden.
Je kan terugbellen en het opnieuw vragen. Het is namelijk wel mogelijk via de telefonische weg, maar je moet geluk hebben dat je… hoe zeg ik dit beleefd… soms iemand aan de lijn krijgt die zich bewust is van de verschillende mogelijkheden die ze hebben bij de helpdesk. Dat is fijn als dat het geval is. Maar dat is niet altijd het geval. En dan kan je beter opnieuw de dobbelsteen gooien, en terugbellen, hopen dat je meer geluk hebt.
Alternatief zijn er Odido medewerkers op dit forum die je ook kunnen helpen, als je in je profiel je bankrekening nummer en je geboortedatum zet. (Wat dus voldoende bewijs is voor “mensen” van Odido, maar het Mijn Odido systeem vindt het niet genoeg als geboortedatum, bankrekeningnummer en emailadres identiek is, die wil dus per se dat er geen spelfout in de naam mag staan).
Je kan forum admins herkennen aan “… van Odido” in de gebruikersnaam. Je kan ze taggen door @ te doen en daarna hun gebruikersnaam in te tikken.
Hey
Dit moet de telefonische klantenservice gewoon kunnen, erg vreemd dat je wordt doorgestuurd. Ik heb de initialen nu voor je goed gezet, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken!
Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden.
Je kan terugbellen en het opnieuw vragen. Het is namelijk wel mogelijk via de telefonische weg, maar je moet geluk hebben dat je… hoe zeg ik dit beleefd… soms iemand aan de lijn krijgt die zich bewust is van de verschillende mogelijkheden die ze hebben bij de helpdesk. Dat is fijn als dat het geval is. Maar dat is niet altijd het geval. En dan kan je beter opnieuw de dobbelsteen gooien, en terugbellen, hopen dat je meer geluk hebt.
Alternatief zijn er Odido medewerkers op dit forum die je ook kunnen helpen, als je in je profiel je bankrekening nummer en je geboortedatum zet. (Wat dus voldoende bewijs is voor “mensen” van Odido, maar het Mijn Odido systeem vindt het niet genoeg als geboortedatum, bankrekeningnummer en emailadres identiek is, die wil dus per se dat er geen spelfout in de naam mag staan).
Je kan forum admins herkennen aan “… van Odido” in de gebruikersnaam. Je kan ze taggen door @ te doen en daarna hun gebruikersnaam in te tikken.
Thanks
Hey
Dit moet de telefonische klantenservice gewoon kunnen, erg vreemd dat je wordt doorgestuurd. Ik heb de initialen nu voor je goed gezet, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken!
Dag Tommie, het werkt bedankt voor het oplossen!
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.