Skip to main content
Beantwoord

toevoegen internet aan bestaand account lukt niet

  • 4 december 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden. 

Beste antwoord door KVM72

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@KVM72, welkom op onze Community!

Dit moet de telefonische klantenservice gewoon kunnen, erg vreemd dat je wordt doorgestuurd. Ik heb de initialen nu voor je goed gezet, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken!

Dag Tommie, het werkt bedankt voor het oplossen!

Bekijk origineel

5 reacties

GebruikersnaamRandomTekst
KVM72 schreef:

Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden. 

Je kan terugbellen en het opnieuw vragen. Het is namelijk wel mogelijk via de telefonische weg, maar je moet geluk hebben dat je… hoe zeg ik dit beleefd… soms iemand aan de lijn krijgt die zich bewust is van de verschillende mogelijkheden die ze hebben bij de helpdesk. Dat is fijn als dat het geval is. Maar dat is niet altijd het geval. En dan kan je beter opnieuw de dobbelsteen gooien, en terugbellen, hopen dat je meer geluk hebt.

Alternatief zijn er Odido medewerkers op dit forum die je ook kunnen helpen, als je in je profiel je bankrekening nummer en je geboortedatum zet. (Wat dus voldoende bewijs is voor “mensen” van Odido, maar het Mijn Odido systeem vindt het niet genoeg als geboortedatum, bankrekeningnummer en emailadres identiek is, die wil dus per se dat er geen spelfout in de naam mag staan).

Je kan forum admins herkennen aan “… van Odido” in de gebruikersnaam. Je kan ze taggen door @ te doen en daarna hun gebruikersnaam in te tikken.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 5 december 2024

Hey ​@KVM72, welkom op onze Community!

Dit moet de telefonische klantenservice gewoon kunnen, erg vreemd dat je wordt doorgestuurd. Ik heb de initialen nu voor je goed gezet, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 december 2024
GebruikersnaamRandomTekst schreef:
KVM72 schreef:

Na telefonisch contact blijkt er een probleem met verschillende voorletters op accounts waardoor ik mijn glasvezel abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Is dit via deze weg recht te zetten? Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden. 

Je kan terugbellen en het opnieuw vragen. Het is namelijk wel mogelijk via de telefonische weg, maar je moet geluk hebben dat je… hoe zeg ik dit beleefd… soms iemand aan de lijn krijgt die zich bewust is van de verschillende mogelijkheden die ze hebben bij de helpdesk. Dat is fijn als dat het geval is. Maar dat is niet altijd het geval. En dan kan je beter opnieuw de dobbelsteen gooien, en terugbellen, hopen dat je meer geluk hebt.

Alternatief zijn er Odido medewerkers op dit forum die je ook kunnen helpen, als je in je profiel je bankrekening nummer en je geboortedatum zet. (Wat dus voldoende bewijs is voor “mensen” van Odido, maar het Mijn Odido systeem vindt het niet genoeg als geboortedatum, bankrekeningnummer en emailadres identiek is, die wil dus per se dat er geen spelfout in de naam mag staan).

Je kan forum admins herkennen aan “… van Odido” in de gebruikersnaam. Je kan ze taggen door @ te doen en daarna hun gebruikersnaam in te tikken.

Thanks


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@KVM72, welkom op onze Community!

Dit moet de telefonische klantenservice gewoon kunnen, erg vreemd dat je wordt doorgestuurd. Ik heb de initialen nu voor je goed gezet, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken!

Dag Tommie, het werkt bedankt voor het oplossen!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@KVM72 Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Tommie: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen