Skip to main content

thuisabonnement niet zichtbaar in app

Ik heb een mobiel en thuisabonnement van Odido maar het thuisabonnement (en de facturen) is niet zichtbaar in de app. Dit probleem is blijkbaar niet op te lossen door de medewerkers met wie ik aan de telefoon gezeten heb.

Graag dit probleem oplossen

Uitgelichte reactie

8 april 2025

Hallo ​@Johan Koks 

Wat is de foutmelding die je ziet tijdens het koppelen?

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 8 april 2025

Hallo ​@Johan Koks 

Wat is de foutmelding die je ziet tijdens het koppelen?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Hoi.

Het 06 abonnement is zichtbaar maar het internet abonnement niet. Ik krijg wel het klant voordeel van 2 abonnementen.

De melding die ik krijg is: het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

In overleg met de medewerkers van de telefonische service is door hen tot 3x toe de boel ontkoppeld en heb ik de app 3x opnieuw ingesteld (oa nieuw wachtwoord) maar dit mocht niet baten

KerraT
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 9 april 2025

Hi ​@Johan Koks 

Het zou zo kunnen zijn ook dat je contactgegevens niet overeenkomen tussen mobiel en ITV. Denk hierbij aan initialen, achternaam, geboortedatum en e-mailadres, als deze verschillen, lukt koppelen niet

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Hoi,

Dank voor de tip

Naar mijn idee is dit door de medewerkers al gecheckt maar voor de zekerheid zal ik dat zelf ook nog doen

Groet

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen