Hoi,
Ik had al contact met Jacob, maar het functioneert nog steeds niet. Ik krijg de twee abonnementen niet gekoppeld. Wil ik een nieuwe registreren zoals van Jacob aangegeven, dan krijg ik telkens de melding dat de mailadres al aan een account gekoppeld is en ik een abonnement moet toevoegen en juist dat lukt dus niet.
Ook met mijn andere mailadres gebeurt dit. Ik heb ook niet zoveel zin om nog een mailadres extra hiervoor aan te maken.
Kan iemand dit aub oplossen?
Alvast dank.
Hallo
Probeer je 2 abonnementen toe te voegen in 1 account? Zijn ze beide afgesloten op dezelfde naam en is voor beide hetzelfde email gebruikt?
Hoi,
Ik wil mijn t-mobile thuis en mijn mobiele abonnement koppelen in een account.
Ze zijn allebei afgesloten op v estelmann en er zijn twee mailadressen gebruikt.
Hi
Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je dit gedaan hebt, wil je dat hier laten weten? Dan kijk ik met je mee!
Hoi,
Het abo loopt zover ik weet ook via
Mijn klantnummer is *** (bewerkt door moderator)
Heel erg bedankt
Ik kan met de mailadres vestelmann@hotmail.com inloggen bij MyT-Mobile en krijg dan mijn T-Mobile Thuis abo te zien, maar niet het mobiele.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.