Skip to main content

Te veel records gevonden voor de verstrekte details

• 26 februari 2025
  • 5 reacties
  • 25 Bekeken

Net als onderstaande krijg ik internet en tv niet in de app met deze foutcode Te veel records gevonden voor de verstrekte details

Uitgelichte reactie

1 maart 2025

Hoi ​@Grevenstuk, ik help je graag verder! De foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen, kan je mij een ander actief rekeningnummer sturen? Achteraf kunnen we dit natuurlijk weer wijzigen! Groetjes, Ishana

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 1 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@Grevenstuk, ik help je graag verder! De foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen, kan je mij een ander actief rekeningnummer sturen? Achteraf kunnen we dit natuurlijk weer wijzigen! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 maart 2025

***(bewerkt door moderator) deze mag hier tijdelijk voor gebruikt worden

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Grevenstuk, ik heb het direct voor je aangepast. Zou je het nu willen testen via deze link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Ik hoor graag of het werkt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 maart 2025

Het werkt nog steeds niet nog zelfde melding

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4103 reacties
  • 6 maart 2025

@Grevenstuk Dankjewel voor je terugkoppeling. Sorry dat we dit nog niet voor je hebben opgelost. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je jouw abonnementen kan koppelen in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de koppeling nog niet succesvol kan worden gedaan, omdat voor jouw mobiele abonnement het oude rekeningnummer nog staat ingevoerd. Om de abonnementen te koppelen moeten de rekeningnummers, voorletters en adresgegevens van beide abonnementen overeenkomen. Heb ik jouw toestemming om dit ook voor jouw mobiele abonnement te wijzigen naar het rekeningnummer wat je ook hebt doorgegeven voor je Internet + TV abonnement? 

Wil je daarnaast ook nog de laatste 4 cijfers van het nieuwe rekeningnummer erbij zetten in je community profiel? Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen