Skip to main content
Beantwoord

Te veel records gevonden voor de verstrekte details

• 24 februari 2025
  • 7 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik kan mijn nieuwe abbonement niet koppelen en ik lees op het forum dat jullie hierbij kunnen helpen. Ik hoor graag wat jullie nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Maarten Hermans

Beste antwoord door MaartenHermans

Teresa van Odido schreef:

@MaartenHermans Heel graag gedaan natuurlijk! 😀

Ik heb het DSL-abonnement gelijk voor je opgezegd en de vergoeding voor de dubbele kosten in orde gemaakt. Je ontvangt hierover voor beide een e-mail ter bevestiging. De vergoeding is aangemaakt op het DSL-abonnement 

Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt ♻. 

Wil je over een uurtje eens proberen om je nieuwe abonnement te koppelen aan jouw Mijn Odido omgeving? Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig! 

Hi Teresa,

Het is gelukt! Ik heb het abbonement kunnen koppelen en is inmiddels zichtbaar. Super fijn.

Ik heb daarnaast ook de info ontvangen over het opgezegde abbonement. Ook fijn. 

Nogmaals hartelijk dank voor de goede hulp! :-)

Groeten,

Maarten

Bekijk origineel

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4099 reacties
  • 26 februari 2025

Welkom op onze community! ​@MaartenHermans 

Ik kan mij goed voorstellen dat je al jouw abonnement graag wil inzien in jouw Mijn Odido omgeving. Ik help je dan ook graag bij het koppelen! 

Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens. Wil je alleen nog je geboortedatum invullen in je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 februari 2025

Welkom op onze community! ​@MaartenHermans 

Ik kan mij goed voorstellen dat je al jouw abonnement graag wil inzien in jouw Mijn Odido omgeving. Ik help je dan ook graag bij het koppelen! 

Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens. Wil je alleen nog je geboortedatum invullen in je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

Hi ​@Teresa van Odido

Dankjewel voor je reactie. Ik heb mijn geboortedatum ingevuld. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4099 reacties
  • 3 maart 2025

@MaartenHermans Super bedankt voor de genomen moeite, ik kijk gelijk met je mee! 

Allereerst valt het mij op dat er iets mis is gegaan met de opzegging van jouw oude DSL-abonnement. Er is destijds in plaats van een netwerkmigratie, van DSL > glasvezel, op jouw oude abonnement een geheel nieuw abonnement afgesloten. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is, maar ik vraag het toch voor de zekerheid. Heb ik jouw toestemming om het DSL-abonnement stop te zetten? Uiteraard vergoed ik de extra kosten die je hebt gemaakt. Dit bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. 

Betreft het koppelen van jouw Internet + TV abonnement aan jouw Mijn Odido omgeving. Dit lukt nu niet, omdat er momenteel 2 Internet + TV abonnementen actief zijn. Zodra het abonnement is opgezegd, wil ik je vragen om nogmaals te proberen je account te koppelen. 

Geef je het aan als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

Hi Teresa, 

Het 'oude' DSL-abbonement mag inderdaad worden opgezegd. Ik heb hier eerder contact met de klantenservice over gesproken en die gaven aan dat het DSL-abbonement over zou gaan naar het glasvezel abbonement. Waarschijnlijk toch iets anders dan gedacht. 

Dankjewel voor het meekijken en voor een oplossing te zoeken! Waardeer ik enorm.

Groeten,

Maarten Hermans

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4099 reacties
  • 4 maart 2025

Ik heb het DSL-abonnement gelijk voor je opgezegd en de vergoeding voor de dubbele kosten in orde gemaakt. Je ontvangt hierover voor beide een e-mail ter bevestiging. De vergoeding is aangemaakt op het DSL-abonnement 

Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt ♻. 

Wil je over een uurtje eens proberen om je nieuwe abonnement te koppelen aan jouw Mijn Odido omgeving? Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hi Teresa,

Het is gelukt! Ik heb het abbonement kunnen koppelen en is inmiddels zichtbaar. Super fijn.

Ik heb daarnaast ook de info ontvangen over het opgezegde abbonement. Ook fijn. 

Nogmaals hartelijk dank voor de goede hulp! :-)

Groeten,

Maarten

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4099 reacties
  • 5 maart 2025

Dat is geweldig nieuws, wat fijn! 😀 ​@MaartenHermans 

Uiteraard graag gedaan. Mocht je ooit nog eens hulp nodig hebben dan weet je mij te vinden. Ik help je graag waar nodig! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen